- Długość [mm]: 276
- Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5
- Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,610
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z przeciwnakrętką
Dodaj opinię
(16.07.2017)
Opinia wystawiona dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FEBI BILSTEIN 02383 (Oś przednia po obydwu stronach)
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Drążek kierowniczy poprzeczny FEBI BILSTEIN 32474 (Oś przednia po obydwu stronach)
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FEBI BILSTEIN 19814 (Oś przednia, z prawej)
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | E13834 |
4U | OP-E-13834 |
A.B.S. | 240616 |
APLUS | 23910AP |
AUTO-SPEED | 290RT00459 |
AYD OE | 95-12799 |
AYD | 9512799 |
BGA | SR9559 |
BORG BECK | BTR5673 |
CAUTEX | 758012 |
CAUTEX | 758057 |
COMLINE | CTR3214 |
CORTECO | 49400284 |
DAKAtec | 140108 |
DAYCO | DSS1250 |
DELPHI | TA2696 |
DYS | 24-21000 |
ETS | 19.RE.695 |
FAG | 840 1231 10 |
FAI | SS8656 |
FEBEST | 1822-MER |
FIRST LINE | FTR5673 |
FLENNOR | FL10440-C |
FORMPART | 2007035 |
FORTUNE LI | FZ2457 |
FR REDAELL | 5-334 |
FR REDAELL | 5-334K |
FRAP | F4424 |
GM | 93196778 |
GM | 93196778 SK1 |
GSP | S030216 |
GSP | S031143 |
HART | 450 847 |
JPG | 1244503000 |
JPG | 1244503900 |
KAGER | 41-1186 |
KAMOKA | 9020245 |
KAWE | 8500 24235 |
LEMFO | 35292 01 |
LEMFO | 39389 01 |
MAG | 301191601930 |
MAPCO | 49607 |
MAXGEAR | 69-0827 |
MAXGEAR | 69-1406 |
MDR | GSP-S030216 |
MEHA AUTOM | MH20814 |
MERTZ | M-S1787 |
METZGER | 51002918 |
MEYLE | 616 031 0014 |
MONROE | L24235 |
MOOG | OP-AX-8747 |
MOTAQUIP | LVTR1956 |
MTR | 12191752 |
NK | 5033679 |
NTY | SBK-NS-009 |
OCAP | 0603140-K |
OCAP | 0903140 |
OPEL | 16 09 011 |
OPEL | 16 09 011 SK1 |
PATRON | PS2306 |
PLYOM | P758012 |
PLYOM | P758057 |
QUARO | QS3870/HQ |
QUINTON HA | QR3946S |
RIW | OP3010 |
RIW | OP3012 |
RIW | OP3023 |
RIW | OP3024 |
RODRUNNER | AJ-O-234 |
RTS | 92-90305-010 |
RUV | 925318 |
SASIC | 7776129 |
SBS | 19065033679 |
SIDEM | 9117 |
SKF | VKDY 325034 |
SPIDAN CHA | 51169 |
STELLOX | 55-00381-SX |
STELLOX | 55-00382-SX |
SWAG | 40 94 6226 |
TALOSA | 44-07251 |
TEKNOROT | O-234 |
TOPRAN | 208 355 |
TREVI | TRTT4200 |
TRISCAN | 8500 24235 |
TRW | JAR1058 |
VAUXH | 93196778 |
VAUXH | 93196778 SK1 |
VEMA | 26915 |
YTT | Y11253K |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.