Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr oleju ASHIKA FO-042JM

4.6 (14 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FO-042JM
Filtr oleju ASHIKA FO-042JM
  • Filtr oleju ASHIKA FO-042JM - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

11,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
ASHIKA
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra:
Filtr przykręcany

Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.

Dowiedz się więcej

Średnica wewnętrzna 2 [mm]:
55
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:
62
Wysokość [mm]:
75
Wymiar gwintu:
3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:
66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:
1,0
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr oleju FO-042JM firmy ASHIKA

Parametry:
  • Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 55
  • Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 62
  • Wysokość [mm]: 75
  • Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 66
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
  • Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,0

Opinie

Średnia ocena:
4.6 (14 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Filtr oleju ASHIKA FO-042JM

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach ASHIKA w kategorii Filtr oleju

[email protected]

(20.10.2023)

5.0
Polecam

Opinia wystawiona dla Filtr oleju ASHIKA 10-00-013

[email protected]

(20.10.2023)

5.0
Polecam

Opinia wystawiona dla Filtr oleju ASHIKA 10-00-013

Darek

(07.12.2022)

5.0
Bardzo dobry, właśnie kupiłem następny. Polecam.

Opinia wystawiona dla Filtr oleju ASHIKA 10-ECO147

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FO-042JM po numerze OEM

Producent Numery OEM
AGCO 77201898
ALLIS CHAL 721014983
BOSCH F 026 407 208
CATER 2I8660
CATER 3I1191
CHAMPION COF100138S
CITRO 1109 AZ
CITRO 1109 Y4
CITRO 16 115 403 80
CITRO 16 131 813 80
CITRO 16 163 998 80
DAIHA 11501-01610
DAIHA 15601-13010
DAIHA 15601-13011
DAIHA 15601-87104
DAIHA 15601-87109
DAIHA 15601-87109-000
DITCHWITCH 194108
FILTRON OP 572
FORD 5010 292
FORD 5012 645
GEELY 1136000118
GEHL 611990
GM 93156670
GM 94840078
GUTBR 092.19.068
HYSTE 3000537
INGER 32498545
ISEKI 6213-240-002-00
ISEKI 6213-240-002-20
ISEKI 6213-240-0021-0
ISEKI 72201898
ISEKI 77201898
JAPANPAR FO-042JM
JAPKO FO-042JM
JOHN DEERE AM101054
JOHN DEERE AM105172
JOHN DEERE AM105555
JOHN DEERE AM107423
JOHN DEERE ET15499
KAWAS 16097-1069
KAWAS 45065-2071
KAWAS 49065-2071
KAWAS 49065-2078
KAWAS 490652068
KAWAS 490652074
KAWAS 490652075
KAWAS 490652076
KAWAS 490652077
KAWAS 490657010
KNECHT OC 534
KUBOT 11249911210
KUBOT 12499-32430
KUBOT 49065-7010
KUBOT E7195-32430
MANN W 68/3
MASSEY FER 72201898
MELRO 1016467CC
MELRO 2722214
MELRO 4135663
PEUGE 1109 AZ
PEUGE 1109 Y3
PEUGE 16 131 813 80
PEUGE 16 163 998 80
PURFLU LS743
SOFIMA S 3263 R
TECNECO FI OL201
TECNOCAR R201
TOYOT 08922-02003
TOYOT 08922-02005
TOYOT 15600-13011
TOYOT 15600-13050
TOYOT 15600-13051
TOYOT 15600-16020
TOYOT 15601-01010
TOYOT 15601-13010
TOYOT 15601-13011
TOYOT 15601-13051
TOYOT 16510-83011
TOYOT 90080-91034
TOYOT 90080-91045
TOYOT 90080-91058
TOYOT 90915-03001
TOYOT 90915-10001
TOYOT 90915-10003
TOYOT 90915-91058
TOYOT 90915-CA003
TOYOT 90915-TA001
TOYOT 90915-YZZA3
TOYOT 90915-YZZC3
TOYOT 90915-YZZC7
TOYOT 90915-YZZE1
TOYOT 90915-YZZJ1
TOYOT 90915-YZZM3
UFI 23.263.00
WIXFILTERS 51394

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr oleju FO-042JM pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

DAIHATSU

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Filtr oleju

Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.

Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.

Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.

Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych. 

Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.

ASHIKA

Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.

Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.

Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.

Cechy Części

Filtr przykręcany
Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze