Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr oleju DR!VE+ DP1110.11.0093

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
DP1110.11.0093
Filtr oleju DR!VE+ DP1110.11.0093
  • Filtr oleju DR!VE+ DP1110.11.0093 - fot.1
  • Filtr oleju DR!VE+ DP1110.11.0093 - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
DR!VE+
Jednostka:
sztuka
EAN:
590771416363
Wysokość [mm]:
154,0
Średnica 2 [mm]:
30
Średnica 3 [mm]:
30
Średnica zewnętrzna [mm]:
65
Rodzaj filtra:
Wkład filtra

Najczęściej spotykany rodzaj filtra, szczególnie wśród filtrów powietrza lub kabinowych. Jego budowa to tak naprawdę, samo wnętrze filtrujące, bez obudowy metalowej czy plastikowej, którą najczęściej jest jakiś element samochodu. Łatwa wymiana sprawia, że zdecydowana większość osób powinna szybko sobie z nią poradzić.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr oleju DP1110.11.0093 firmy DR!VE+

Parametry:
  • Wysokość [mm]: 154,0
  • Średnica 2 [mm]: 30
  • Średnica 3 [mm]: 30
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 65
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla DP1110.11.0093 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.L.FILTER ALO-8132
ACDELCO AC 6268 E
ALCOFILTER MD-519
ASAS AS 2504
ASHIKA 10-ECO111
BMW 11 42 7 788 460
BMW 11 42 7 788 461
BMW 11 42 8 513 377
BMW 11 42 8 513 378
BOSCH F 026 408 730
BOSCH P9252
CHAMPION COF100549E
CHAMPION XE 549
CHAMPION XE549/606
CLEANF ML 1735
FEBI 26704
FILTRON OE 649/8
FRAM CH9994 ECO
HEN E28H01 D26
JAPANPAR FO-ECO111
KOLBENSCHM 50 013 652
KOLBENSCHM 652-OX
LAUTR ELH 4359
MAG 152071760882
MAG 71760882
MAHLE OX 177/3D
MANN HU 721/4 X
MAPCO 64866
MEATDORIA 14094
MEYLE 314 114 0006
MFILTER MU 1227
MFILTER TE 4008
MICRONAIR OF191
MOTAQUIP VFL 531
MOTAQUIP VFL540
P.B.R. AC-8079
PURFLU L369
QUINTON HA QFL0143
SCT SH 4041
SCT SH 4041 L
SCT SH 4041 P
SOFIMA S 5048 PE
SWAG 20 92 6704
TECNOCAR OP261
UFI 25.048.00
UNICO F. EL 6154/4 x
VAICO V20-0646
VAICO V20-8703
VALEO 586543
VALEO 586545
WIXFILTERS WL7406

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr oleju DP1110.11.0093 pasuje do Twojego auta

 

BMW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Filtr oleju

Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.

Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.

Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.

Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych. 

Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.

DR!VE+

Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.

Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.

Cechy Części

Wkład filtra
Najczęściej spotykany rodzaj filtra, szczególnie wśród filtrów powietrza lub kabinowych. Jego budowa to tak naprawdę, samo wnętrze filtrujące, bez obudowy metalowej czy plastikowej, którą najczęściej jest jakiś element samochodu. Łatwa wymiana sprawia, że zdecydowana większość osób powinna szybko sobie z nią poradzić.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze