Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr oleju DR!VE+ DP1110.11.0144

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
DP1110.11.0144
Filtr oleju DR!VE+ DP1110.11.0144
  • Filtr oleju DR!VE+ DP1110.11.0144 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

21,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
DR!VE+
Jednostka:
sztuka
EAN:
590771415214
Wysokość [mm]:
74,0
Wymiar gwintu:
3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:
82
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:
65
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:
57
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:
1,0
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr oleju DP1110.11.0144 firmy DR!VE+

Parametry:
  • Wysokość [mm]: 74,0
  • Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 82
  • Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 65
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 57
  • Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,0

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla DP1110.11.0144 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ACDELCO X 115
ACDELCO X 139
ACDELCO X 4007 E
ALCOFILTER SP-917
ALCOFILTER SP-926
AMC FILTER DO-714
AMC FILTER DO-721
AMC FILTER FOF-10003
AMC FILTER SO-801
AMC FILTER TO-136
ARMAFILT O-79/70.5
ARMAFILT O-79/80.4
ASAS SPC 703
ASAS SPC 703 A
ASHIKA 10-06-601
BOSCH 0 986 452 019
BOSCH 0 986 452 035
BOSCH 0 986 452 038
BOSCH 0 986 AF0 138
BOSCH 0 986 AF1 060
BOSCH 0 986 AF1 078
BOSCH 9 951 030 126
BOSCH P2019
BOSCH P2035
CHAMP LS 177
CHAMP PH 2859
CHAMPION C 170
CHAMPION C 304
CHAMPION C131/606
CHAMPION COF100170S
CLEANF DO 337
CLEANF DO 810
COMLINE CDW11002
COOPE Z 696
COOPERSFIA FT4985
COOPERSFIA FT5090
CROSLAND F 2066
DAEWOO 16510A73013
DAIHA 11501-00550
DAIHA 15600-87201
DAIHA 15601-87103
DAIHA 15601-87201
DAIHA 15601-87203
DAIHA 15601-87702
DAIHA 15601-87706
DELPHI FX0064
DIGOEMA DGM/O 109
DONALDSON P502022
DONIT 43.10.129
ELOFIC EXL-123
ELOFIC EXL-123B
FILFILTER ZP 63
FILTRON OP 539
FLEETGUARD LF3690
FRAM PH2954
FRAM PH4377
FRAM PH4981
GIF GL 232
GIF GL 368
GIF GL 552
GM 91112084
GM 93156662
GUD Z 159
GUTBR 092.22.335
HBJAKOPART J1316001
HBJAKOPART J1316003
HOFFER 7605032
HOFFER 7605032/2
IPS PARTS IFL-3601
ISEKI 6213-240-001-00
ISEKI 6213-240-00100A
JAPANPAR FO-601
JAPANPAR FO-601S
JAPANPAR FO-602
JAPANPAR FO-602S
JAPANPAR FO-603
JAPANPAR FO-802S
JAPANPAR FO-W00
JAPANPAR JFO-601
JAPANPAR JFO-601S
JAPANPAR JFO-602
JAPANPAR JFO-602S
JAPANPAR JFO-603
JAPANPAR JFO-802
JAPANPAR JFO-802S
JAPANPAR JFO-W00
KOLBENSCHM 110-OS
KOLBENSCHM 50 013 110
LAUTR ELH 4258
LUBERFINER PH 2859
MAG 152071758762
MAG 153071762569
MAG 71762569
MAHLE OC 1253
MANN W 811/81
MEATDORIA 15032
MEATDORIA 15032/2
MEYLE 714 322 0005
MFILTER MH 3309
MFILTER MH 3309 J
MOTAQUIP VFL 327
MOTAQUIP VFL 445
MULLER FIL FO239
Motorcraft EFL 288
Motorcraft EFL 379
NIPPARTS J1316001
NIPPARTS J1316003
P.B.R. BC-1158
PURFLU LS908
PUROLATOR L 10241
PUROLATOR PER 263
PZL PP-31
QUINTON HA QFL0010
QUINTON HA QOF 5311
RYCO Z125
SCT SM 165
SOFIMA S 1706 B
SOFIMA S 2290 R
SUZUK 16510-73000
SUZUK 16510-73000-000
SUZUK 16510-73001
SUZUK 16510-73001-000
SUZUK 16510-73002
SUZUK 16510-73002-000
SUZUK 16510-73010
SUZUK 16510-73010-000
SUZUK 16510-73012
SUZUK 16510-73012-000
SUZUK 16510-73013
SUZUK 16510-73013-000
TECNECO FI OL 239-J
TECNECO FI OL 922-J
TECNOCAR R239
TECNOCAR R922
TEHO 4119
TEHO OK 119
TJFIL FB 5325
TJFIL FB 5336
UFI 23.131.01
UNI GFE 284
UNICO F. LI 874/81
VALEO 586136
VIC C-108
VIC C-703
VIC C-703-A
WIXFILTERS WL7085

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr oleju DP1110.11.0144 pasuje do Twojego auta

 

DAEWOO

  • brak modeli

DAIHATSU

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Filtr oleju

Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.

Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.

Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.

Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych. 

Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.

DR!VE+

Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.

Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze