- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 64,5
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 32,5
- Wysokość [mm]: 74
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 55189320 |
ALFA | 71737926 |
ASAM | 70054 |
ASHIKA | 10-ECO058 |
ASHUKI | PAL2-8030 |
AUTOMEGA | 180037910 |
AVS AUTOPA | LA049 |
BLUEPRINT | ADA102109 |
BORG BECK | BFO4019 |
BOSCH | 1 457 429 248 |
BSG | BSG 65-140-007 |
CADIL | 93183412 |
CLEANF | ML1728 |
COMLINE | EOF179 |
CONTINENTA | 28.0002-2037.2 |
DENCKERMAN | A210665 |
DIAMAX | DL1034 |
EUROREPAR | E149114 |
FEBI | 33469 |
FI.BA | F-802 |
FIAT | 55189320 |
FIAT | 71737926 |
FILFILTER | MLE 1451 |
FILTRON | OE648/5 |
FRAM | CH10045 |
FRIGAIR | CT07.705 |
HEN | E46HD126 |
HOFFER | 14092 |
HOLDE | 93183412 |
Herth+B Au | J1318007 |
JAPANPAR | FO-ECO058 |
JAPKO | 1ECO058 |
KAVO PARTS | SO-919 |
KLAXCAR | FH061z |
KNECHT | OX 386D |
KOLBENSCHM | 4111-OX |
KRAFT AUTO | 1701640 |
LUCAS_ELEC | LFOE238 |
MANN | HU711/4x |
MAPCO | 64701 |
MAXGEAR | 26-0189 |
MEATDORIA | 14092 |
MEC-DIESEL | 404107 |
MECAFILTER | ELH4363 |
MEYLE | 614 322 0011 |
MISFAT | L049 |
MOTAQUIP | VFL537 |
NPS | S131I06 |
OPEL | 5650354 |
OPENPARTS | EOF4021.10 |
OPTIMAL | OP-FOF40018 |
OSSCA | 26853 |
Omnicraft | 2136198 |
PURFLU | L373 |
QUINTON HA | QFL0148 |
SCT | SH 4043 P |
SOFIMA | S 5049 PE |
SOGEFIPRO | FA5765 |
SUZUK | 16510-79J50-000 |
TECNECO FI | OL010045-E |
TECNOCAR | OP267 |
TOPRAN | 206 922 |
UFI | 2504900 |
VAICO | V40-0609 |
VALEO | 586510 |
VAUXH | 56 50 354 |
VAUXH | 93183412 |
WILMINK | WG1018958 |
WILMINK | WG1217392 |
WILMINK | WG1440209 |
WILMINK | WG1746609 |
WILMINK | WG1792650 |
WIXFILTERS | WL7402 |
ALFA ROMEO
|
CADILLAC
|
FIAT
|
OPEL
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Kolbenschmidt to marka posiadająca ponad 100-letnie doświadczenie w produkcji podzespołów oraz elementów silnika. Od wielu lat firma dostarcza swoje produkty dla potrzeb największych koncernów samochodowych sprzedających samochody osobowe oraz dostawcze. Podzespoły wchodzące w skład oferty marki Kolbenschmidt cieszą się dużą popularnością i cenione są za znakomitą jakość oraz wytrzymałość, która pozwala na montowanie ich w nowoczesnych, mocno wysilonych jednostkach napędowych.
Firma Kolbenschmidt znana jest ze znakomitej jakości oraz wytrzymałości oferowanych części samochodowych. Osiągnięcie tego jest możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii oraz szczegółowym badaniom, które prowadzone są w podległych marce centrach. Dzięki nim producent może wdrażać i testować alternatywne rozwiązania, które mają na celu podniesienie trwałości oferowanych elementów, a także zwiększenie bezpieczeństwa na drodze.
Stale zaostrzane normy emisji spalin, coraz mniejsze pojemności silników w ofertach producentów i coraz większe ilości koni mechanicznym oraz momentu obrotowego sprawiają, że ruchome elementy silnika narażane są na większe przeciążenia. Podzespoły te muszą być odpowiednio wytrzymałe, tak aby sprostać oczekiwaniom kierowcy oraz zapewnić mu niezawodność i pewność prowadzenia. Na przeciw temu wychodzi marka Kolbenschmidt, która oferuje doskonałej jakości części do silników popularnych na rynku producentów.