Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr oleju MULLER FILTER FO531

3.0 (2 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FO531
Filtr oleju MULLER FILTER FO531
  • Filtr oleju MULLER FILTER FO531 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

20,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
MULLER FILTER
Jednostka:
sztuka
EAN:
8033977105319
Rodzaj filtra:
Filtr przykręcany

Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.

Dowiedz się więcej

Średnica zewnętrzna [mm]:
95
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:
91
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:
77
Wymiar gwintu:
M22X1,5
Wysokość [mm]:
95
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr oleju FO531 firmy MULLER FILTER

Parametry:
  • Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 95
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 91
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 77
  • Wymiar gwintu: M22X1,5
  • Wysokość [mm]: 95

Opinie

Średnia ocena:
3.0 (2 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Filtr oleju MULLER FILTER FO531

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach MULLER FILTER w kategorii Filtr oleju

wojtuq

(01.06.2017)

5.0
Dobrej jakości filtr nic dodać nic ująć. Polecam

Opinia wystawiona dla Filtr oleju MULLER FILTER FOP353

Memphis62

(23.07.2016)

1.0
Filtr nie pasuje do modelu auta, które posiadam pomimo iż korzystałem z wyszukiwarki z państwa strony:/

Opinia wystawiona dla Filtr oleju MULLER FILTER FO122

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FO531 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ACDELCO X 154
ACDELCO X 4097 E
ALCOFILTER SP-938
ALCOFILTER SP-965
ARMAFILT O-93/140.14
ARMAFILT O-93/93.14
ASAS SP 1490
ASAS SP 590
BOSCH 0 451 103 252
BOSCH 0 451 104 508
BOSCH 0 451 203 125
BOSCH 0451103252
BOSCH 0451104508
BOSCH 0451203125
BOSCH F 026 408 745
BOSCH P3252
CHAMP LS 110
CHAMPION E 103
CLEANF DO 812
CLEANF DO 879
COMLINE EOF021
COOPE Z 789
COOPE Z 789 A
COOPERSFIA FT5053
COOPERSFIA FT5053A
CROSL 2051
CROSL 2121
CROSL 2133
DELPHI FX0072
DIGOEMA DGM/O 5053 A
DONALDSON P550357
ELOFIC EXL-261A
ELOFIC EXL-294
FEBI 27129
FILFILTER ZP 592
FILFILTER ZP 592 A
FILMAR SO8180
FILMAR SO8180A
FILTRON OP 543
FLEETGUARD LF3404
FLEETGUARD LF3655
FORD 1059 924
FORD 1136 568
FORD 1148 703
FORD 1207 066
FORD 1231 233
FORD 1322 152
FORD 1641 187
FORD 4M5Q6714BA
FORD 5022 955
FORD 6119 196
FORD 6184 942
FORD 6203 126
FORD 844 F 6714 A1A
FORD 914 F 6714 A
FORD 914 F 6714 AA
FRAD 20.37.16/110
FRAM PH4553
FRAM PH4553A
GIF GL 355
GIF GL 636
GIF GL 637
GM 93156291
HEN H10W10
HEN H17W11
HOFFER 7605025/8
KOLBENSCHM 355-OS
KOLBENSCHM 50 013 355
LAUTR ELH 4161
LAUTR FH 130 V
LAUTR H14
LUBERFINER LFP 8986
LUBERFINER PH 2833
LUCAS_ELEC EDL 212
LUCCAV EDL212
MAG 71758765
MAHLE OC 208
MAHLE OC 232
MANN W9050
MANN W92032
MANN W94016
MAPCO 61439
MAPCO 61440
MEATDORIA 15025/8
MECAFILTER ELH4161
MECAFILTER FH130V
MISFAT Z280
MOTAQUIP VFL 231
MOTAQUIP VFL 330
Motorcraft EFL 256
Motorcraft EFL 386
Motorcraft EFL 903
Motorcraft EFL 912
P.B.R. BC-1190
P.B.R. BC-1269
P.B.R. BC-1337
PURFLU LS785
PURFLU LS785A
PUROLATOR L 37230
PZL PP-55
PZL PP-71
RYCO Z499
SCT SM 119
SOFIMA S 3280 R
SOFIMA S 9330 R
SOGEFIPRO FTA053
TECNOCAR R259
TECNOCAR R339
TECNOCAR R531
TEHO 4308
TEHO OK 151
TJFIL FB 5462
UFI 23.226.00
UFI 23.280.00
UNI GFE 297
UNI GFE 357
UNICO F. LI 995/32
UNIPART GFE297
UNIPART GFE357
VALEO 586006
WIXFILTERS WL7089
WOODG WGL3404
WOODG WGL3404A

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr oleju FO531 pasuje do Twojego auta

 

FORD

  • brak modeli

LDV

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Filtr oleju

Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.

Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.

Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.

Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych. 

Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.

MULLER FILTER

„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.

W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.

Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.

To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to:

  • ciągłe inwestycje w badania i rozwój, o czym świadczy chociażby budowa centrum badawczo-rozwojowego, które zostało oddane do użytku w 2017 roku;
  • nowoczesny park maszynowy;
  • partnerzy posiadający homologację od producentów OEM;
  • System kontroli jakości z wymaganiami ISO (Certyfikat 2002 ISO 9001:2000, Certyfikat 2008 ISO 14001);
  • stały rozwój i rozbudowa:
    • 2000 rok – nowa fabryka w Luserna;
    • 2005 rok - nowa lina produkcji filtrów ekologicznych;
    • 2014 rok - nowy magazyn centralny;
    • 2016 rok - nowa fabryka filtrów powietrza.

Cechy Części

Filtr przykręcany
Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze