Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr oleju UFI 23.156.02

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
23.156.02
Filtr oleju UFI 23.156.02
  • Filtr oleju UFI 23.156.02 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

38,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
UFI
Jednostka:
sztuka
EAN:
8003453040779
Wysokość [mm]:
174
Wymiar gwintu:
3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:
96
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:
97
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:
72
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:
62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:
2,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtra:
Filtr przykręcany

Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr oleju 23.156.02 firmy UFI

Parametry:
  • Wysokość [mm]: 174
  • Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 96
  • Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 97
  • Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 72
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 62
  • Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 2,5
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
  • Rodzaj filtra: Filtr przykręcany

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Filtr oleju UFI 23.156.02

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach UFI w kategorii Filtr oleju

Złombol

(28.05.2022)

5.0
Zawsze na pierwszym miejscu wybieram filtry UFI. W mojej ocenie są najlepsze i bezpieczne.

Opinia wystawiona dla Filtr oleju UFI 23.436.00

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 23.156.02 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ALCOFILTER SP958
BECKARNLEY 0410730
BOSCH 0451203087
BOSCH P3087
CHAMP PH2901
CHAMPION C119
COOPE Z865
COOPERSFIA FT5044
DONIT 43.10.138
FRAM PH4854
HEN H19W06
KNECHT OC105
MANN W950/4
MECAFILTER ELH4162
MONARK 030758004
MOTAQUIP VFL462
P.B.R. BC1229
PURFLU LS186
PUROLATOR L40316
SOFIMA S 1560 R
TECNOCAR R240
UNICO F. LI9170/4
VOLVO 1318162
VOLVO 1328162
VOLVO 1328162-1
WIXFILTERS 51333

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr oleju 23.156.02 pasuje do Twojego auta

 

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Filtr oleju

Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.

Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.

Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.

Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych. 

Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.

UFI

UFI to włoski producent części samochodowych. Firma należy do liderów wśród producentów filtrów samochodowych. Flagowym produktem Ufi jest z pewnością filtr oleju napędowego. W przypadku oleju napędowego dokładna filtracja jest szczególnie ważna, ze względu na zagrożenie, jakie zanieczyszczenia stanowią dla silnika. Filtry Ufi są wytrzymałe, głównie przez to, że doskonale radzą sobie pod naciskiem wysokiego ciśnienia.

Poza filtrami oleju napędowego ofertę producenta stanowią również filtry powietrza, paliwa i kabinowe. Wszystkie części samochodowe Ufi są produkowane z troską o najmniejsze detale. Firma od początku swojej działalności stawia na jakość produktów, pilnując tego, aby każdy produkt trafiający do sprzedaży był niezawodny.

Dzisiaj UFI to wiodący dostawca filtrów samochodowych na aftermarket. Jednak firma prężnie działa również na rynku pierwotnym, bezpośrednio zaopatrując producentów samochodów. Przez kilkadziesiąt lat części Ufi były wykorzystywane przez Team Ferrari, biorący udział w wyścigach Formuły 1. Jednak filtry Ufi sprawdzają się nie tylko w bolidach sportowych, ale również w samochodach osobowych.

UFI to firma powstała we Włoszech w 1972 roku. Początkowo było to niewielkie przedsiębiorstwo, działające głównie lokalnie. Z czasem jakość filtrów Ufi przełożyła się na znaczny wzrost sprzedaży. Konsekwencją było poszerzanie oferty oraz obszaru działania. Dzisiaj Ufi jest firmą o globalnym zasięgu, uchodzącą za jednego z najważniejszych producentów filtrów samochodowych.

Cechy Części

Filtr przykręcany
Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze