- Wylot - sr. [mm]: 44
- Wysokość [mm]: 256
- Dolot - sr. [mm]: 8
- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica zewnętrzna [mm]: 55,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG2038 |
ALCOFILTER | SP1407 |
APXENERGY | X1599764 |
BLUEPRINT | ADB112304 |
BMW | 13328511053 |
BMW | 13328572522 |
BOSCH | F026402824 |
CHAMPION | CFF100695 |
CLEANF | CLMG1680 |
CLEANF | MG1680 |
CLEANF | MG1680B |
COMLINE | EFF260 |
COOPERSFIA | FP5932 |
COOPERSFIA | FP6121 |
DELPHI | HDF658 |
FEBI | 100484 |
FILTRON | PP9764 |
FRAM | P11681 |
GUD | E178 |
HEN | H351WK |
KNECHT | KL736 |
KNECHT | KL7361 |
KNECHT | KL7361D |
KNECHT | KL736D |
KOLBENSCHM | 4548FP |
KOLBENSCHM | 50014548 |
LAUTR | ELG5450 |
LAUTR | ELG5450X |
MAG | 153071760752 |
MAG | 71760752 |
MAHLE | KL736 |
MAHLE | KL7361 |
MAHLE | KL7361D |
MAHLE | KL736D |
MANN | WK50051z |
MANN | WK5005z |
MEATDORIA | 5022 |
MEYLE | 3143230013 |
MISFAT | M689 |
MOTAQUIP | LVFF718 |
MOTAQUIP | LVFF726 |
MOTAQUIP | LVFF738 |
MULLER FIL | FN266 |
PURFLU | FCS828 |
QUINTON HA | QFF0397 |
SOFIMA | S1952B |
TECNECO FI | GS5005 |
TECNOCAR | RN611 |
UFI | 3195200 |
VAICO | V202073 |
WIXFILTERS | WF8483 |
ALPINA
|
BMW
|
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.