- Wysokość [mm]: 156
- Średnica zewnętrzna [mm]: 81
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 70
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 61
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AGCO | 04003625/000 |
AGCO | 040880T1 |
AGCO | 6651808 |
AGCO | 6657992 |
AGCO | 72516517 |
AGCO | CM3931062 |
AMMANN | 4-9540000092 |
ATLAS | 213 3943 |
BOMAG | 05713595 |
CASE | 3 131 428 R 1 |
CASE | 3 132 428 |
CASE | 3 132 428 R 1 |
CASE | 3 132 428 R 2 |
CASE | 3 132 438 |
CASE | 3 132 438 R 91 |
CASE | 3 136 428 |
CASE | 3 218 794 R 91 |
CASE | J-903202 |
CATER | 3I-1196 |
CITRO | 1906 C6 |
CLAAS | 00 0180 939 0 |
CLAAS | 00 1302 924 0 |
CLAAS | 00 1302 924.1 |
CLAAS | 0180 939 0 |
DEMAG | 133 566 74 |
DEMAG | 964 372 00 |
DEMAG | 964 468 00 |
DEUTZ FAHR | 0117 4482 |
DEUTZ FAHR | 0118 3356 |
DEUTZ FAHR | 117 4391 |
DEUTZ FAHR | 117 4482 |
DEUTZ FAHR | 213 3943 |
DIECI | 1F1930010 |
DOOSAN | D161308 |
FENDT | F 180 201 060 030 |
FIAT | 1909142 |
FIAT | 4753103 |
FIAT | 9941058 |
FORD | 1502 255 |
FORD | 5025 097 |
FORD | 715 F 9150 ABA |
FURUKAWA | 3132428R2 |
GEHL | 132024 |
GEHL | L88976 |
GM | 6439306 |
GM | 90486908 |
GM | 9975216 |
GUELDNER | 000 983 1617 |
HANOH | 114 924 144 |
HANOH | 860 114 924 144 |
HYSTE | 1319050 |
INGER | 20163150 |
INGER | 59438812 |
INGER | 59477570 |
INGER | 5956 8055 |
INGER | 9210 0981 |
IVECO | 190 9142 |
IVECO | 1902038 |
IVECO | 213 3943 |
IVECO | 4 252 2674 |
IVECO | 994 1058 |
JCB | 333C1363 |
JCB | 333C4141 |
JOHN DEERE | F433395 |
KOMAT | 6810716110 |
KOMAT | CUFS1251 |
KRAMER | 1000108956 |
KUBOT | 102703401 |
LINDE | 000 983 1617 |
LINDE | 3542223986 |
MANITOU | 128 609 |
MANITOU | 129 888 |
MASSEY FER | 1057951M1 |
MASSEY FER | 2 862 362 |
MASSEY FER | 2862362M1 |
MASSEY FER | 3638510M2 |
MASSEY FER | 3905864M91 |
MCCORMICK | 3132428R2 |
ONAN | 1866524 |
OPEL | 813024 |
OPEL | 90486908 |
O_K | 916 778 |
PERKINS | 26437001 |
PERKINS | T64102003 |
PERKINS | T75004251 |
PEUGE | 1906 C6 |
SANDVIK | 88065679 |
SCANI | 343 144 |
SCHAEFF | 3.600.073.622 |
SPERRY N H | 73300482.P |
STEYR | 132.00.00.80722 |
STEYR | 407.08.0074 |
STEYR | 407.08.0076 |
STEYR | 407.08.74 |
STEYR | 615.00.08.0043 |
TEREX | 0707 0000 10 |
TEREX | 5411656301 |
VALME | 2034 0251 |
VAUXH | 813024 |
VAUXH | 90486908 |
VAUXH | 9975216 |
VM | 3 531 00 43A |
VM | 4 531 045 |
VOLVO | 243464 |
VOLVO | 243464-5 |
VOLVO | 2800784 |
VOLVO | 434061 |
VOLVO | 838593 |
VOLVO | 838593-2 |
VOLVO | 860874 |
VOLVO | 860874-7 |
WEIDEMANN | 100 010 8956 |
WEIDEMANN | 503 000 1003/0604 |
YANMAR | 541165-301 |
YANMAR | 541165-6301 |
FIAT
|
FORD
|
IVECO
|
LANCIA
|
RENAULT TRUCKS
|
STEYR
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.