- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica zewnętrzna [mm]: 65
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 14
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 14
- Wysokość [mm]: 100
Dodaj opinię
(29.08.2022)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa HENGST FILTER E85KP D146
(07.11.2019)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa HENGST FILTER H102WK
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | ACD 189 |
ACDELCO | ACD 8035 E |
ALCOFILTER | MD-111 |
ARMAFILT | OBG-64/101.0 |
ASAS | AS 360 |
BOSCH | 1 457 429 280 |
BOSCH | 1 457 429 280-30N |
BOSCH | 1 457 429 289 |
BOSCH | 9 457 219 490 |
CHAMP | FC 18 |
CHAMPION | CFF100135 |
CHAMPION | L 135 |
CHAMPION | L 135/606 |
CITRO | 95608 901.01 |
CITRO | 95608 910 |
CLEANF | MG 043 |
COMLINE | EFF030 |
COOPE | AZF 793 |
CROSL | 4005 |
DELPHI | FF0005 |
EUROREPAR | E148004 |
EUROREPAR | E148102 |
FILFILTER | MF 269 |
FILTRON | PM 816 |
FORD | 5017 832 |
FRAM | C 4891 |
GIF | FI 280 |
GM | 93156612 |
HOFFER | 7690320 |
KNECHT | KX 9 |
KNECHT | KX 9 D |
KOLBENSCHM | 282-FC |
KOLBENSCHM | 50 013 282 |
LAUTR | ELG 5207 |
LUCAS_ELEC | 7176/504 |
LUCAS_ELEC | HDF 504 |
M-Filter | MP 439 |
MAG | 71760555 |
MANN | P 725 |
MANN | P 725 x |
MAPCO | 63190 |
MAPCO | 63301 |
MISFAT | F670 |
MOTAQUIP | VFF 155 |
MULLER FIL | FN1447 |
Motorcraft | EFG 104 |
PBR | AG-3285 |
PEUGE | 1906-01 |
PEUGE | 1906.11 |
PURFLU | C 180 |
PUROLATOR | F 57800 |
PUROLATOR | F59241 |
RENAU | 7 701 203 657 |
SCT | ST 703 |
SOFIMA | S 7440 N |
SOGEFIPRO | FA 5054 |
TECNECO FI | GS 0447 |
TECNOCAR | N 447 |
TECNOCAR | N 467 |
TECNOCAR | N 47 |
TECNOCAR | N 500 |
TEHO | 7193 |
UFI | 26.670.00 |
UNI | GFE 5312 |
UNICO F. | FP 6101 |
UNICO F. | FP 6101x |
VAICO | V22-1001 |
VALEO | 587911 |
WIXFILTERS | 33220 |
WIXFILTERS | 67986 |
WIXFILTERS | WF8015 |
CITROËN
|
FSO
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Hengst to marka części zamiennych, która może pochwalić się bogatym asortymentem filtrów samochodowych. Największym sukcesem tej firmy są jej nieustające poczynania w dostarczaniu unikalnych i wysokiej jakości filtrów do aut, przy jednoczesnym zapewnieniu dużej ilości numerów referencyjnych.
Ze względu na ogromny sukces marki, Hengst rozszerzył swoje zakłady produkcyjne i centra badawcze na różne obszary na świecie, w tym m.in. w Niemczech i Chinach, z główną siedzibą firmy w USA. Do dnia dzisiejszego Hengst kontynuuje swoje zaangażowanie w dostarczaniu filtrów samochodowych najwyższej klasy.
Przedsiębiorstwo motoryzacyjne Hengst jest niezawodną marką w branży motoryzacyjnej. W przeciwieństwie do typowych filtrów samochodowych, Hengst daje gwarancję, że dostarczane przez markę filtry mają bardzo wysoką zdolność absorpcji i filtracji. Firma dba również o to, aby produkowane filtry były wykonane z wysokiej jakości materiałów, by wytrzymać trudne warunki pracy (np. filtry oleju).
Filtry samochodowe będą kompatybilne zarówno ze starszymi samochodami, jak i nowoczesnymi pojazdami. Trwałość i optymalna wydajność filtrów jest gwarantowana przez długi okres czasu. Hengst oferuje wszystkie standardowe rodzaje filtrów: filtry oleju, filtry powietrza, filtry paliwa oraz kabinowe. Ponadto w ofercie znaleźć można także filtry przekładni kierowniczej oraz podzespoły dla poszczególnych filtrów (obudowy, uszczelki).
Z filtrów marki Hengst korzysta wiele koncernów motoryzacyjnych, które decydują się na montaż tej właśnie marki w swoich samochodach. Filtry dedykowane rynkowi części zamiennych spełniają wszelkie wymagania OE.