- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez regulatora cisnienia
- Średnica zewnętrzna [mm]: 88
- Wysokość [mm]: 132
- Dolot - sr. [mm]: 8
- Wylot - sr. [mm]: 8
Dodaj opinię
(25.11.2019)
W zeszłym roku kupiłem ten filtr do swojego auta. Teraz wymieniam wszystkie filtry i kupuję taki sam bo poprzedni się sprawdził. Jest w przystępnej cenie i bardzo dobrze zbiera wszystkie zanieczyszczenia. Polecam!
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa TOPRAN 302 131
(10.11.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa TOPRAN 102 731
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | P10276 |
ACEMARK | 132968 |
ALCOFILTER | SP-2137 |
ALCOFILTER | SP-2137/1 |
ASAM | 70234 |
AUDI | 6Q0 201 511 |
AUTOMEGA | 3020105116Q0 |
AUTOMOTOR | LATE17 |
AVS AUTOPA | E821 |
BLUEPRINT | ADV182329 |
BORG BECK | BFF8049 |
BORSEHUNG | B12791 |
BORSEHUNG | B12828 |
BOSCH | 0 450 905 925 |
BOSCH | 0 986 MF2 245 |
BREMSI | FE1018 |
BSG | BSG 90-130-016 |
BUGIAD | BSP20967 |
CHAMPION | CFF100276 |
CHAMPION | L276/606 |
CLEANF | MBNA1502 |
COMLINE | EFF129 |
CONTINENTA | 28.0002-3000.2 |
CONTINENTA | 28.0002-3003.2 |
COOPERSFIA | FT5739 |
DELPHI | EFP227 |
DENCKERMAN | A110134 |
DIAMAX | DF3007 |
DJ PARTS | FF1278 |
DYNAMATRIX | DFFL176/6D |
EQ | FC4241 |
EUROREPAR | E145096 |
FEBI | 101316 |
FI.BA | FB-60 |
FILFILTER | ZP 8049 FL |
FILTRON | PP836/3 |
FRAM | G9791 |
FRIGAIR | FL10.419 |
GOODWILL | FG 113 |
GOODWILL | FG 206 |
HEN | H155WK |
HEXEN | F 4013 |
HOFFER | 4351/1 |
ITN | FF1032P/L |
ITN | FF1039P/L |
ITN | FF1272 |
JC PREMIUM | B3W027PR |
JC PREMIUM | B3W028PR |
JPG | 1118701500 |
JPG | 1118701700 |
JPG | 1118701800 |
JSASAKASHI | FS0028 |
KAMOKA | F302901 |
KLAXCAR | FE025z |
KLAXCAR | FE026z |
KLAXCAR | FE117Z |
KNECHT | KL 176/6D |
KOLBENSCHM | 50013625 |
KRAFT AUTO | 1720210 |
KSHEUROPE | 1804.0084043 |
KSHEUROPE | 18040084043 |
LUCASFILTE | LFPF008 |
LYNXAUTO | LF-1012 |
M-Filter | MP 4084 |
MAG | 150020003700 |
MAG | 152071760701 |
MAG | 153071762428 |
MAG | 154065361550 |
MAG | 213908910600 |
MAG | 359002300960 |
MAHLE | KL 176/6D |
MAHLE | KL 460 |
MAHLE | KL 755 |
MANN | WK 59 x |
MAPCO | 62801 |
MAXGEAR | 26-0265 |
MAXGEAR | 26-0740 |
MECAFILTER | ELE6063 |
METALLEVE | KL 176/6D |
MEYLE | 100 323 0002 |
MGA | FE4013 |
MISFAT | E100 |
MOTAQUIP | VFF556 |
MS | 59X-KF-PCS-MS |
MULLER FIL | FB276 |
OPENPARTS | EFF5160.20 |
OPTIMAL | FF-01244 |
OSSCA | 04863 |
PATRON | PF3095 |
PROFIT | 1530-1044 |
PURFLU | EP201 |
PUROLATOR | F59206 |
PZL | FPW29 |
QH BENELUX | WF8311 |
QUINTON HA | QFF0308 |
QUINTON HA | QFF0413 |
SAKURAAUTO | FS-31090 |
SCT | ST 326 |
SEAT | 6Q0 201 511 |
SKODA | 6Q0 201 511 |
SOFIMA | S 1832 B |
SOFIMA | S 1833 B |
STARLINE | SF PF7764 |
SWAG | 30 10 1316 |
TECNECO FI | IN6Q0201511 |
TECNOCAR | B37 |
UFI | 31.832.00 |
UFI | 31.833.00 |
UNICO F. | FI 6165 x |
UNIFLUX | XB111 |
VAICO | V10-0254 |
VALEO | 587021 |
VW | 6Q0 201 511 |
WE PARTS | 4351 |
WE PARTS | 4351/1 |
WE PARTS | 4840 |
WILMINK | WG1018535 |
WILMINK | WG1214919 |
WILMINK | WG1747844 |
WILMINK | WG1748063 |
WILMINK | WG1770534 |
WILMINK | WG1792736 |
WILMINK | WG1889813 |
WILMINK | WG1905180 |
WIXFILTERS | WF8311 |
ZEKKERT | KF-5216 |
vika | 12010075101 |
vika | 12010077001 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Filtr paliwa SCT - MANNOL ST 326 | SCT - MANNOL | Brak ceny |
Filtr paliwa SCT - MANNOL ST 6108 | SCT - MANNOL | Brak ceny |
Filtr paliwa FRIGAIR FL10.418 | FRIGAIR | Brak ceny |
Filtr paliwa FRIGAIR FL10.419 | FRIGAIR | Brak ceny |
Filtr paliwa HOFFER 4351/1 | HOFFER | Brak ceny |
Filtr paliwa BORG & BECK BFF8052 | BORG & BECK | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.