- Długość [mm]: 273,0
- Szerokość [mm]: 134
- Wysokość [mm]: 42,0
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | PC 2597 E |
ACDELCO | PC 360 |
ALCOFILTER | MD-436 |
ALCOFILTER | MD-9436 |
ARMAFILT | P-275/133.20 |
ASAS | HF 8198 S |
ASHIKA | 20-09-987 |
BALDW | PA2103 |
BBFREDLINE | 36CH013 |
BECKARNLEY | 042-0323 |
BLUEPRINT | ADA 102208 |
BLUEPRINT | ADA102208 |
BOSCH | 1 457 429 041 |
BOSCH | 1 457 429 957 |
BOSCH | 1 457 429 973 |
BOSCH | 1 457 433 444 |
BOSCH | 1 457 433 444-30N |
BOSCH | 9 457 160 042 |
BOSCH | 9 457 233 220 |
BOSCH | S9957 |
CATER | 3I-1567 |
CHAMP | AF 300 |
CHAMP | AF 376 |
CHAMP | AP 216 |
CHAMPION | CAF100506P |
CHAMPION | U 506/606 |
CHAMPION | U 667 |
CHRYS | 4213583 |
CHRYS | 4861041 |
CLEANF | MA 169 |
COMLINE | EAF219 |
COMLINE | EAF220 |
CONTINENTA | 28.0002-0229.2 |
COOPE | AG 265 |
COOPERSFIA | PA7001 |
COOPERSFIA | PA7100 |
COOPERSFIA | PA7241 |
CROSLAND F | 758 |
CROSLAND F | 8153 |
DELPHI | AF0059 |
DELPHI | AF0290 |
DENCKERMAN | A140054 |
DIAMAX | DA2231 |
DIAMAX | DA2232 |
DONALDSON | P528225 |
DONIT | 41.40.16 |
EUROFILTER | 17-01 |
FILFILTER | HP 2066 |
FILTRAK | C 804 |
FILTRON | AP 003/1 |
FLEETGUARD | AF4597 |
FLEETGUARD | AF4766 |
FORD | 5006 224 |
FORD | 5009 063 |
FORD | A 800 X 9601 AA |
FRAM | CA3441 |
FRAM | TGA3660 |
GIF | GA 617 |
GM | 4213583 |
GM | 9974793 |
GUD | AG 725 |
HEN | E33L |
HEN | E579L |
HOFFER | 16337 |
HOFFER | 8200337 |
IPS PARTS | 45108 |
JAPANPAR | FA-986 |
JAPANPAR | FA-987 |
JAPANPAR | FA-987S |
JAPANPAR | JFA-986 |
JAPANPAR | JFA-987 |
JAPKO | 20987 |
JOHN DEERE | KV23591 |
JPG | 1118607400 |
KLAXCAR | FA266z |
KOLBENSCHM | 126-AP |
KOLBENSCHM | 50 013 126 |
LAUTR | EL 3128 |
LAUTR | FA 1808 |
LEE | AFL 160 |
LUBERFINER | AF 1031 |
LUBERFINER | AF 300 |
MAHLE | LX 259 |
MANN | C 2860 |
MAPCO | 60169 |
MAXGEAR | 26-0718 |
MEATDORIA | 16337 |
MEC-DIESEL | 408680 |
MECAFILTER | ELP3128 |
MEYLE | 112 133 0002 |
MFILTER | MAP 6818 |
MGA | FA3159 |
MISFAT | P851 |
MONARK | 30 780 057 |
MOTAQUIP | VFA 279 |
MOTAQUIP | VFA279 |
MS | 2860-LF-PCS-MS |
MS | 450001572 |
MULLER FIL | PA396 |
Motorcraft | EFA 261 |
OPTIMAL | FA-00412 |
OPTIMAL | OP-FAF10023 |
P.B.R. | AI-5010 |
PURFLU | A366 |
PUROLATOR | A 17780 |
PUROLATOR | A 23465 |
PUROLATOR | PM 1697 |
QUINTON HA | QAF 291 |
QUINTON HA | QFA0650 |
RENAU | 60 01 000 383 |
RIDEX | 8A0051 |
RYCO | A1409 |
RYCO | A1435 |
SAKURAAUTO | A-5015 |
SCT | SB 230 |
SOFIMA | S 6930 A |
STELLOX | 71-01175-SX |
STILL | 0 528 441 |
TECNECO FI | AR 179 PM |
TECNECO FI | AR 396 PM |
TECNOCAR | A227 |
TECNOCAR | A366 |
TECNOCAR | A396 |
TEHO | 2244 |
TEHO | 244 |
TJFIL | B 291 |
UFI | 30.851.00 |
UFI | 38.851.00 |
UNI | GFE 2084 |
UNICO F. | AE 2741 |
VAG | 027 133 843 |
VAG | 049 133 843 |
VAG | 27133843 |
VAICO | V10-1604 |
WIXFILTERS | WA6163 |
WOODG | WGA 878 |
AUDI
|
CHRYSLER
|
DODGE
|
PLYMOUTH
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr powietrza to bardzo istotny element każdego samochodu. To w końcu tak zwane płuca silnika spalinowego. Sprawny filtr będzie miał bardzo korzystny wpływ na stan techniczny i żywotność jednostki napędowej oraz jej osiągi. By filtr powietrza należycie spełniał swoje zadania musi być jednak regularnie wymieniany na nowy.
Podstawowa rola samochodowego filtra powietrza sprowadza się do zatrzymywania drobinek cząstek stałych, które mogłyby się przedostać do wnętrza jednostki napędowej. Jest to de facto pierwszy podzespół układu dolotowego w samochodzie, który ma do czynienia z zasysanym powietrzem. Z biegiem czasu zdolność filtra do przechwytywania szkodliwych zanieczyszczeń spada, a do silnika może zacząć przedostawać się wiele szkodliwych substancji. Niestety ale odbija się to negatywnie na stanie i kondycji silnika.
Filtry wykonuje się z różnych materiałów, zarówno syntetycznych, jak i tych naturalnych. Niemal każdy producent samochodu zaleca okresową wymianę filtra powietrza przy każdym przeglądzie technicznym, czyli co około 15 – 20 tys. przejechanych kilometrów lub raz do roku. Po tym właśnie czasie filtr jest z reguły już nieco zapchany. Wymiana filtra powietrza to stosunkowo prosta czynność, której można dokonać w zasadzie samodzielnie, bez użycia konkretnych narzędzi.
Na zakupie samochodowego filtra powietrza nie warto oszczędzać, tym bardziej, że nie jest to bardzo kosztowny zakup. Wymiana w warsztacie samochodowym także w żaden sposób nie nadwyręży domowego budżetu. Dlatego najlepiej będzie wybrać filtry powietrza uznanych na rynku motoryzacyjnym marek.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.