- Specyfikacja: Non origin/No Genuin
- Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 115100
- Materiał: Aluminium
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AMC | 908509 |
ASHIKA | JNS016S |
BBFREDLINE | 21NI029 |
IAP | 120-13035 |
IAP | 120-13035P |
JAPANPAR | XX-NS016S |
NISSA | 11039MA70A |
NISSA | 11039VZ20A |
NISSA | 11039VZ20B |
NISSA | 11039VZ20C |
RENAU | 7421011214 |
RENAU | 7485120695 |
RENAU | 7785129292 |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Głowica silnika to niezwykle złożony element stanowiący integralną część jednostki napędowej, który pełni szereg ważnych funkcji. Niemal zawsze w głowicy montowana jest komora spalania, przez co element ten zamyka ją z jednej strony. Skomplikowana głowica silnia jest również odpowiedzialna za dostarczanie mieszanki paliwowej do komory, gdyż znajdują się w niej przewody dolotowe, podobnie zresztą jak wylotowe, odpowiadające za odprowadzanie spalin. Co więcej, przez głowicę silnika przechodzą również kanały chłodzące układu chłodzenia jednostki napędowej. W głowicy znajdują się także gniazda świec zapłonowych.
Głowica to jeden z najbardziej skomplikowanych i najważniejszych elementów nie tylko silnika, ale samochodu w ogóle. Dlatego też może ona ulegać wielu rozmaitym awariom, dającym zróżnicowane objawy. Najszybciej pojawiającą się usterką jest problem z uszczelką, która znajduje się pod głowicą. Zapewnia ona szczelność pomiędzy głowicą, a blokiem silnika. Dzięki niej możliwe jest utrzymanie właściwego ciśnienia w komorze spalania. Wysoka temperatura, której działaniu poddawana jest nieustannie uszczelka, sprawia, że z czasem może dojść do utraty szczelności. Wymaga to wymiany tego elementu. Nie jest to zadanie trudne, ani nie wymaga dużych nakładów finansowych. Z gorszą sytuacją mamy do czynieni jeśli uszkodzeniu ulegną np. gniazda głowicy. Może do tego dojść choćby wskutek zerwania paska rozrządu. Często konsekwencją takiej awarii jest konieczność wymiany całej głowicy, a w najlepszym wypadku przeprowadzenie kosztownej regeneracji.
JAPKO to marka należąca do Japanparts –– międzynarodowej firmy dystrybucyjnej z siedzibą we Włoszech. Przedsiębiorstwo działa na rynku od ponad 20 lat, zajmując się importem i dystrybucją rozmaitych zamiennych części samochodowych. JAPKO to jedna z głównych marek należących do Japanparts.
Części samochodowe JAPKO to elementy klasyfikowane w czterech różnych grupach produktowych. Pierwsza z nich to linia obróbki. Znajdziemy w niej m.in. tłoki i głowice JAPKO, a także inne części metalowe wykonane z dużą precyzję. Do linii mechanicznej zaliczane są auto części JAPKO bezpośrednio odpowiedzialne za działanie poszczególnych mechanizmów. Wśród nich znajdują się paski klinowe, napinacze, tarcze hamulcowe, filtry samochodowe i wiele więcej. Trzecią grupę produktową stanowi linia elektryczna, a w niej alternatory czy silniczki. Ofertę uzupełnia linia zawieszenia.
Części zamienne JAPKO to auto części dedykowane przede wszystkim samochodom japońskim i koreańskim, podobnie jak wszystkie produkty dystrybuowane przez podmioty z grupy Japanparts. Niemniej jednak w katalogu znaleźć można również części zamienne JAPKO do samochodów amerykańskich. Asortyment firmy Japanparts, a tym samym również marki JAPKO, jest stale poszerzany.