- Długość [mm]: 26
- Średnica wewnętrzna [mm]: 12,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 26,0
- Materiał: Guma / metal
- Ciężar [kg]: 0,035
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 50504 |
4U Autopa | 70458MR |
A.B.S. | 270700 |
ACEMARK | 186293 |
AIC | 54744 |
AKRON-MALÒ | 24114 |
APEC | AST8080 |
APLUS | 19406AP |
ASAM | 34867 |
ASMETAL | 38MR0120 |
ASMETAL | 38MR0710 |
AUGER | 51227 |
AUTOMEGA | 110093010 |
AYD OE | 87-08295 |
AYD OE | 96-03404 |
AYWIPARTS | AW1410697 |
Aslyx | AS-203303 |
BBR | 001-30-14809 |
BENDIX | 045606B |
BERGKRAFT | BK29231021SP |
BGA | BU5601 |
BGA | BU5601K |
BIRTH | 2338 |
BOGE | 87-019-A |
BORG BECK | BSK6973 |
BSG | BSG 60-700-010 |
CASALS | 6917 |
CASALS | 6918 |
CAUTEX | 18.0012 |
CHRYS | 05103955AA |
CHRYS | 5103955AA |
COMLINE | CRB3196 |
CORTECO | 80001165 |
CPB | 502399 |
CUYMAR | 4708350 |
CUYMAR | 4708351 |
DAYCO | DSS1104 |
DELPHI | TD1025W |
DENCKERMAN | D300042 |
DLZ | SL1290 |
DODGE | 05103955AA |
DODGE | 5103955AA |
DT SPARE P | 4.81226 |
DYS | 75-24114 |
EGT | 101191EGT |
ETS | 15.SB.725 |
ETS | 31.ST.841 |
FAG | 819 0009 10 |
FAI | SS7898K |
FARE SA | 10895 |
FARE-MX | 10895 |
FAST | FT18075 |
FEBI | 07200 |
FEBI | 7200 |
FENOX | BS00043 |
FIRST LINE | FSK6973 |
FLENNOR | FL4641-J |
FORMPART | 19411017/S |
FORTUNE LI | FZ9405 |
FREY | 751100201 |
G.U.D. | GSP001042 |
GATES | AWS1392 |
GOOM | CAS-0191 |
GSP | 510482 |
HART | 422 712 |
HD | HD 4014 |
HUTCHINSON | 590028 |
IMEX | 19406AP |
IMPERGOM | 36002 |
JPG | 1150450100 |
KAUTEK | ME-BS079 |
KAUTEK | ME-BS079ST |
KAWE | 8500 10811 |
KRAFT AUTO | 4231270 |
LEMFO | 12871 01 |
LYNXAUTO | C8452 |
MANDO | MCC015239 |
MAPCO | 33946 |
MAXGEAR | 72-0540 |
MDR | GSP-510482 |
MEHA AUTOM | MH40087 |
MERCE | 601 321 03 50 |
MERCE | A601 321 03 50 |
MERTZ | M-S4017 |
METALCAUCH | 06074 |
METZGER | 52041708 |
MEYLE | 034 032 0049 |
MILES | DB16266 |
MILES | DB69266 |
MONROE | L10811 |
MOOG | ME-SB-3650 |
MOOG | ME-SB-7204 |
MOTAQUIP | LVSK1010 |
MOTAQUIP | LVSK1333 |
NAPA | NST8080 |
NEO CTR | GV0854 |
OCAP | 1215817 |
OE Germany | 800398 |
OPTIMAL | F8-5752 |
OREX | 132155 |
OSSCA | 03625 |
PATRON | PSE2011 |
PATRON | PSE2030 |
PE | 013.082-00A |
PLYOM | P180012 |
PROFIT | 2307-0222 |
QUINTON HA | EMB7250 |
RAPRO | R52398 |
REINHOCH | RH16-3004 |
RODRUNNER | BC-SB 407 |
ROTA | 2057667 |
RTS | 017-00244 |
RUV | 985175 |
RYME | 4408011 |
SAMPA | 011.023 |
SASIC | 2306100 |
SATO tech | PS10108 |
SEM LASTIK | 8239 |
SIDEM | 850801 |
SKF | VKDS 458030 |
SPIDAN CHA | 411040 |
ST-TEMPLIN | 04.120.1912.040 |
STARLINE | 28.20.744 |
STC | T406074 |
STELLOX | 84-09522-SX |
TALOSA | 65-02177 |
TEDGUM | 00726337 |
TEKNOROT | ME-BS079 |
TEKNOROT | SB 407 |
TOPRAN | 110 683 |
TRISCAN | 8500 10811 |
TTC | 01.30.023 |
UCEL | 61300 |
VAICO | V30-1264 |
VEMA | 21296 |
VW | 2D0 511 413 |
VW | 2E0 511 413 H |
WILMINK | WG1054082 |
WILMINK | WG1923623 |
WILMINK | WG1991402 |
WILMINK | WG2239135 |
WTI automo | A802207 |
ZEKKERT | GM-1085 |
alp | ALP-003302 |
at autotei | at11953 |
vika | 55111597201 |
zentparts | Z25407 |
MERCEDES-BENZ
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elementy mocujące stabilizatora to różnego rodzaju drobne części niezbędne dla stabilnego montażu stabilizatorów zawieszenia. Stabilizator natomiast to część zawieszenia przymocowana do nadwozia, która odpowiada za utrzymanie właściwej pozycji pojazdu podczas pokonywania łuków oraz wykonywania zakrętów. Elastyczna konstrukcja stabilizatorów zapobiega przechyłom poprzecznym. Nieprawidłowa praca tego elementu powoduje nie tylko dyskomfort kierowcy, ale również niebezpieczeństwo. Dlatego niezwykle istotny jest właściwy montaż stabilizatora przy użyciu wysokiej jakości elementów mocujących.
Stosowane dzisiaj elementy mocujące stabilizatora to części metalowe oraz gumowe. Niemniej dominuje raczej tworzywo sztuczne wysokiej jakości, wykazujące się odpornością na obciążenia. Z tworzywa sztucznego wykonuje się główne elementy mocujące, takie jak części mocujące drążek stabilizatora. Poza gumą drążka stabilizatora niezbędnym elementem mocującym jest również tuleja, także wykonywana z tworzywa sztucznego.
Eksploatacja samochodu z czasem może doprowadzić do zużycia niektórych elementów mocujących stabilizatora. Dochodzi do pęknięć gumy lub też do poluzowania mocowań. W takich okolicznościach może być odczuwalna nadsterowność pojazdu podczas wchodzenia w łuki oraz na zakrętach. Jest to bardzo nieprzyjemne, a przede wszystkim niebezpieczne zjawisko, dlatego spostrzegając je, należy jak najszybciej udać się do warsztatu.