Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe - komplet DR!VE+ DP1010.10.1153

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
DP1010.10.1153
Klocki hamulcowe - komplet DR!VE+ DP1010.10.1153
  • Klocki hamulcowe - komplet DR!VE+ DP1010.10.1153 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

126,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
DR!VE+
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie:
z tyłu
Grubość [mm]:
16,3
Długość [mm]:
86,80
Wysokość [mm]:
70,30
Styk ostrzegawczy o zużyciu:
Przygotowany dla wskaznika zużycia

Wskaźnik zużycia hamulca służy do ostrzegania użytkownika i/lub właściciela pojazdu, że klocek hamulcowy wymaga wymiany. Głównym obszarem zastosowania tego są pojazdy silnikowe z więcej niż trzema kołami. Jednak wskaźniki zużycia hamulców są również przydatne w przypadku klocków hamulcowych w zastosowaniach przemysłowych, w tym turbinach wiatrowych i dźwigach.

Dowiedz się więcej

System hamulcowy:
Tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi

Stalowe tarcze hamulcowe to najbardziej znane i standardowe elementy układu hamulcowego, wykorzystywane od bardzo dawna do zatrzymywania samochodu podczas jazdy. W chwili obecnej są to najczęściej wykorzystywane tarcze w samochodach osobowych i dostawczych.

Dowiedz się więcej

System hamulcowy:
Nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych

Hamulce węglowo-ceramiczne znane są w motoryzacji już od dawna, jednak dopiero po 2000 roku zostały także wprowadzone do samochodów seryjnie produkowanych. Hamulce ceramiczne cieszą się dużo większą odpornością na ścieranie, są wytrzymałe i dużo trwalsze od zwykłych hamulców.

Dowiedz się więcej

System hamulcowy:
Brembo
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe DP1010.10.1153 firmy DR!VE+

Parametry:
  • Grubość [mm]: 16,3
  • Długość [mm]: 86,80
  • Wysokość [mm]: 70,30
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
  • System hamulcowy: Tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
  • System hamulcowy: Nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych
  • System hamulcowy: Brembo

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla DP1010.10.1153 po numerze OEM

Producent Numery OEM
APEC PAD1523
APEC PD3646
ATE 13.0460-4834.2
ATE 13.0470-4834.2
ATE_CN 13.0460-4834.2
ATE_CN 13.0470-4834.2
BENDIX 573297B
BORG BECK BBP2053
BOSCH 0 986 494 210
BREMBO P 85 111
CAR PNT0831
CHAMPION 573297CH
COMLINE CBP01728
DELPHI LP2061
DIAMAX N09427
FEBI 16671
FERODO FDB1878
FERODO FSL1878
FMSI 24097
FMSI 8393-D1277
FTE BL2036A2
ICER 181951
JAPANPAR PP-0915AF
JURID 573297J
JURID 573297JC
MAXGEAR 19-0422
METELLI 22-0660-0
METZGER 1170408
MEYLE 025 240 9717
MEYLE 025 240 9717/PD
MIN MDB2740
NAPA PBP7579
NATIONAL NP3157
NK 224793
OPTIMAL 12441
OPTIMAL BP-12441
PAGID T1500
QUARO QP8223
QUINTON HA BP1569
REMSA 1240.00
ROADHOUS 21240.00
STELLOX 000 277B-SX
SWAG 30 91 6671
TEXTAR 2409701
TRISCAN 8110 29067
TRW GDB1722
VALEO 302284
VALEO 601133
VW 7L6 698 451 B
ZIMMERMANN 24097.170.1
ZIMMERMANN 24097.970.1

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Klocki hamulcowe DP1010.10.1153 pasuje do Twojego auta

 

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe

Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.

Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.

Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.

Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.

DR!VE+

Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.

Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.

Cechy Części

Wskaźnik zużycia hamulca
Wskaźnik zużycia hamulca służy do ostrzegania użytkownika i/lub właściciela pojazdu, że klocek hamulcowy wymaga wymiany. Głównym obszarem zastosowania tego są pojazdy silnikowe z więcej niż trzema kołami. Jednak wskaźniki zużycia hamulców są również przydatne w przypadku klocków hamulcowych w zastosowaniach przemysłowych, w tym turbinach wiatrowych i dźwigach.
Tarcze hamulcowe stalowe
Stalowe tarcze hamulcowe to najbardziej znane i standardowe elementy układu hamulcowego, wykorzystywane od bardzo dawna do zatrzymywania samochodu podczas jazdy. W chwili obecnej są to najczęściej wykorzystywane tarcze w samochodach osobowych i dostawczych.
Tarcze hamulcowe węglowo-ceramiczne
Hamulce węglowo-ceramiczne znane są w motoryzacji już od dawna, jednak dopiero po 2000 roku zostały także wprowadzone do samochodów seryjnie produkowanych. Hamulce ceramiczne cieszą się dużo większą odpornością na ścieranie, są wytrzymałe i dużo trwalsze od zwykłych hamulców.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze