Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe - komplet EBC BRAKES DP114 (Oś przednia)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
DP114
Klocki hamulcowe - komplet EBC BRAKES DP114 (Oś przednia)
  • Klocki hamulcowe - komplet EBC BRAKES DP114 (Oś przednia) - fot.1
  • Klocki hamulcowe - komplet EBC BRAKES DP114 (Oś przednia) - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

223,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
EBC BRAKES
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie:
z przodu
EAN:
5039221001140
Grubość [mm]:
14
Długość [mm]:
63
Szerokość [mm]:
55
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe DP114 firmy EBC BRAKES

Parametry:
  • Grubość [mm]: 14
  • Długość [mm]: 63
  • Szerokość [mm]: 55
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia

Opis serii

Klocki hamulcowe samochodowe ULTIMAX2, przeznaczone są do samochodów osobowych, w tym modeli typu Van i Suv (4x4). Standardowe klocki EBC są wykonane z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców - ECE R90. Są bardzo dobrym zamiennikiem dla klocków fabrycznych, w bardzo przystępnej cenie. Klocki produkowane są z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką brake-in, zapewniają niezwykle krótki czas docierania. Zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki zużywają się szybciej.

Parametry techniczne

NazwaWartość
Szerokość klocków (mm): ?63
Wysokość klocków (mm): 55
Grubość klocków (mm): 14

Do jakich pojazdów

MarkaModelSilnikRok
BEDFORDHA Van 6/8 Cwt.1966-1971OŚ PRZÓD
BEDFORDHA Van 110/1301971-1984OŚ PRZÓD
BONDEquipe 1.31969-1970OŚ PRZÓD
CATERHAM7 1.41991-OŚ PRZÓD
CATERHAM7 1.41991-OŚ PRZÓD
CATERHAM7 1.61974-1981OŚ PRZÓD
CATERHAM7 1.61981-1994OŚ PRZÓD
CATERHAM7 1.61994-OŚ PRZÓD
CATERHAM7 1.71986-1990OŚ PRZÓD
CATERHAM7 1.71986-1990OŚ PRZÓD
CATERHAMU 1.81997-2002OŚ PRZÓD
CATERHAM7 2.090-OŚ PRZÓD
CATERHAMC21 1.61996-2000OŚ PRZÓD
CATERHAMC21 1.81996-2000OŚ PRZÓD
CATERHAMC21 2.01996-2000OŚ PRZÓD
DE TOMASOVallelunga 1.5 (104KM)1964-1968OŚ PRZÓD
FAIRTHORPEElectron Minor 0.91967-1973OŚ PRZÓD
FAIRTHORPEElectron Minor 1.11967-1973OŚ PRZÓD
FAIRTHORPEElectron Minor 1.31967-1973OŚ PRZÓD
FORDCortina (Mk1) 1.21964-1966OŚ PRZÓD
FORDCortina (Mk1) 1.51964-1966OŚ PRZÓD
FORDEscort (Mk1) 0.91968-1970OŚ PRZÓD
FORDEscort (Mk1) 0.91971-1974OŚ PRZÓD
FORDEscort (Mk1) 1.1 Saloon1968-1970OŚ PRZÓD
FORDEscort (Mk1) 1.1 Saloon1971-1974OŚ PRZÓD
FORDEscort (Mk1) 1.1 Estate1971-1974OŚ PRZÓD
FORDEscort (Mk1) 1.31970-1974OŚ PRZÓD
FORD COMMERCIALEscort 8 Cwt.1968-1974OŚ PRZÓD
GINETTAG4 1.01961-1969OŚ PRZÓD
GINETTAG4 1.31981OŚ PRZÓD
GINETTAG4 1.51961-1969OŚ PRZÓD
GINETTAG4 1.61961-1969OŚ PRZÓD
GINETTAG4 1.61981OŚ PRZÓD
GINETTAG4 2.01981OŚ PRZÓD
GINETTAG4 (DARE) 1.72000-OŚ PRZÓD
HILLMANAvenger 1.251970-1973OŚ PRZÓD
HILLMANAvenger 1.31970-1973OŚ PRZÓD
HILLMANAvenger 1.51970-1973OŚ PRZÓD
HILLMANAvenger Tiger 1.5 GT1972-1973OŚ PRZÓD
LOTUSElan 1.61965-1971OŚ PRZÓD
LOTUSElan 1.6 (126KM)1971-1974OŚ PRZÓD
LOTUSEuropa 1.5 (80KM)1967-1970OŚ PRZÓD
LOTUSEuropa 1.6 (80KM)1969-1972OŚ PRZÓD
LOTUSEuropa 1.6 (105KM)1971-1972OŚ PRZÓD
LOTUSEuropa 1.6 (126KM)1972-1975OŚ PRZÓD
LOTUSSeven 1.31968-1970OŚ PRZÓD
LOTUSSeven 1.51962-1968OŚ PRZÓD
LOTUSSeven 1.61967-1970OŚ PRZÓD
LOTUSSeven 1.61970-1973OŚ PRZÓD
MORGAN+4+ 2.11964-1967OŚ PRZÓD
PEUGEOT204 1.11966-1968OŚ PRZÓD
PIPERGTT 1.61968-1971OŚ PRZÓD
PIPERP2 1.61971-1974OŚ PRZÓD
PIPERP2 2.01971-1974OŚ PRZÓD
ROCHDALEOlympic 1.51963-1973OŚ PRZÓD
SIMCA1100 1.31972-1978OŚ PRZÓD
TRIUMPH1300 1.31965-1970OŚ PRZÓD
TRIUMPH1300 1.3 TC1967-1970OŚ PRZÓD
TRIUMPH1500 1.51970-1972OŚ PRZÓD
TRIUMPHHerald 13/60 1.31967-1971OŚ PRZÓD
TRIUMPHSpitfire 1.31967-1974OŚ PRZÓD
TRIUMPHSpitfire 1.51974-1980OŚ PRZÓD
VAUXHALLFirenza 1.11971-1972OŚ PRZÓD
VAUXHALLFirenza 1.31971-1975OŚ PRZÓD
VAUXHALLFirenza 1.61971-1972OŚ PRZÓD
VAUXHALLVictor 1.51964-1967OŚ PRZÓD
VAUXHALLVictor 1.61965-1967OŚ PRZÓD
VAUXHALLViva 1.21966-1971OŚ PRZÓD
VAUXHALLViva 1.61968-1970OŚ PRZÓD
VAUXHALLVX4/90 1.61965-1967OŚ PRZÓD
VAUXHALL COMMERCIALHA Van 6/8 Cwt.1966-1971OŚ PRZÓD
VAUXHALL COMMERCIALHA Van 110/1301971-1984OŚ PRZÓD
DE TOMASOVallelunga 1.5 (104KM)1964-1968OŚ TYŁ
LANCIAFulvia 1.61970-1976OŚ TYŁ
VOLVOP1800 2.0 S1969-1972OŚ TYŁ
VOLVOP1800 2.0 ES1972-1973OŚ TYŁ
VOLVO140 1.81966-1968OŚ TYŁ
VOLVO140 2.01968-1975OŚ TYŁ
VOLVO164 3.01967-1972OŚ TYŁ
VOLVO164 3.01972-1975OŚ TYŁ
VOLVO240 2.01983-1993OŚ TYŁ
VOLVO240 2.01983-1993OŚ TYŁ
VOLVO240 2.0 (Tandem m/cyl)1983-1993OŚ TYŁ
VOLVO240 2.0 (Tandem m/cyl)1983-1993OŚ TYŁ
VOLVO240 2.11983-1984OŚ TYŁ
VOLVO240 2.11983-1984OŚ TYŁ
VOLVO240 2.1 (Tandem m/cyl)1983-1984OŚ TYŁ
VOLVO240 2.1 (Tandem m/cyl)1983-1984OŚ TYŁ
VOLVO240 2.1 Turbo1983-1984OŚ TYŁ
VOLVO240 2.1 Turbo1983-1984OŚ TYŁ
VOLVO240 2.1 Turbo (Tandem m/cyl)1983-1984OŚ TYŁ
VOLVO240 2.1 Turbo (Tandem m/cyl)1983-1984OŚ TYŁ
VOLVO240 2.31983-1993OŚ TYŁ
VOLVO240 2.31983-1993OŚ TYŁ
VOLVO240 2.3 (Tandem m/cyl)1983-1993OŚ TYŁ
VOLVO240 2.3 (Tandem m/cyl)1983-1993OŚ TYŁ
VOLVO240 2.4 D1983-1993OŚ TYŁ
VOLVO240 2.4 D1983-1993OŚ TYŁ
VOLVO240 2.4 D (Tandem m/cyl)1983-1993OŚ TYŁ
VOLVO240 2.4 D (Tandem m/cyl)1983-1993OŚ TYŁ
VOLVO242 2.01974-1978OŚ TYŁ
VOLVO242 2.01974-1978OŚ TYŁ
VOLVO242 2.01978-1982OŚ TYŁ
VOLVO242 2.01978-1982OŚ TYŁ
VOLVO242 2.11974-1978OŚ TYŁ
VOLVO242 2.11974-1978OŚ TYŁ
VOLVO242 2.11978-1982OŚ TYŁ
VOLVO242 2.11978-1982OŚ TYŁ
VOLVO242 2.1 Turbo1980-1982OŚ TYŁ
VOLVO242 2.1 Turbo1980-1982OŚ TYŁ
VOLVO242 2.31980-1982OŚ TYŁ
VOLVO242 2.31980-1982OŚ TYŁ
VOLVO242 2.4 D1980-1982OŚ TYŁ
VOLVO242 2.4 D1978-1993OŚ TYŁ
VOLVO244 2.01974-1978OŚ TYŁ
VOLVO244 2.01974-1978OŚ TYŁ
VOLVO244 2.01978-1982OŚ TYŁ
VOLVO244 2.01978-1982OŚ TYŁ
VOLVO244 2.11974-1978OŚ TYŁ
VOLVO244 2.11974-1978OŚ TYŁ
VOLVO244 2.11978-1982OŚ TYŁ
VOLVO244 2.11978-1982OŚ TYŁ
VOLVO244 2.1 Turbo1980-1982OŚ TYŁ
VOLVO244 2.1 Turbo1980-1982OŚ TYŁ
VOLVO244 2.31980-1982OŚ TYŁ
VOLVO244 2.31980-1982OŚ TYŁ
VOLVO244 2.4 D1980-1982OŚ TYŁ
VOLVO244 2.4 D1978-1993OŚ TYŁ
VOLVO245 2.01974-1978OŚ TYŁ
VOLVO245 2.01974-1978OŚ TYŁ
VOLVO245 2.01978-1982OŚ TYŁ
VOLVO245 2.01978-1982OŚ TYŁ
VOLVO245 2.11974-1978OŚ TYŁ
VOLVO245 2.11974-1978OŚ TYŁ
VOLVO245 2.11978-1982OŚ TYŁ
VOLVO245 2.11978-1982OŚ TYŁ
VOLVO245 2.1 Turbo1980-1982OŚ TYŁ
VOLVO245 2.1 Turbo1980-1982OŚ TYŁ
VOLVO245 2.31980-1982OŚ TYŁ
VOLVO245 2.31980-1982OŚ TYŁ
VOLVO245 2.4 D1980-1982OŚ TYŁ
VOLVO245 2.4 D1978-1993OŚ TYŁ
VOLVO260 2.71975-1978OŚ TYŁ
VOLVO260 2.71978-1980OŚ TYŁ
VOLVO260 2.81980-1985OŚ TYŁ

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla DP114 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOND 145319
BOND 2701647
CATE 145319
CATE 2701647
FORD 145319
FORD 2701647
HILLMAN 145319
HILLMAN 2701647
LANCIA 145319
LANCIA 2701647
LOTUS 145319
LOTUS 2701647
PEUGE 145319
PEUGE 2701647
TRIUM 145319
TRIUM 2701647
VAUXH 145319
VAUXH 2701647
VOLVO 145319
VOLVO 2701647

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Klocki hamulcowe DP114 pasuje do Twojego auta

 

BOND

  • brak modeli

CATERHAM

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

LOTUS

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

TRIUMPH

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Podobne towary

   
FTE Brak ceny
0 (0 ocen)
FTE Brak ceny
0 (0 ocen)
RAICAM Brak ceny
0 (0 ocen)
RAICAM Brak ceny
0 (0 ocen)
BORG & BECK Brak ceny
0 (0 ocen)
EUROREPAR Brak ceny
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe

Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.

Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.

Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.

Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.

EBC BRAKES

EBC Brakes to firma brytyjska o zasięgu globalnym. Przedsiębiorstwo założono w 1978 roku, a już kilka lat później części EBC Brakes pojawiły się w Stanach Zjednoczonych. Firma zajmuje się produkcją części samochodowych, ale nie wszystkich. Jej profil działalności jest mocno skonkretyzowany. Producent skupia się na konstrukcji jakościowych tarcz i klocków hamulcowych.

Klocki i tarcze hamulcowe EBC Brakes to wysoka jakość, doceniana przez kierowców na całym świecie. W ofercie znajdują się części do samochodów osobowych i dostawczych, ciężarowych, autobusów, pojazdów wyczynowych, motocykli, a nawet pociągów i elektrowni wiatrowych. Zakres oferty jest bardzo bogaty. Niemal każdy kierowca w Europie i USA znajdzie w katalogu hamulce EBC Brakes kompatybilne z jego pojazdem. Szeroki wybór i wysoka jakość odpowiadają za sukces firmy, który jest absolutnie niepodważalny.

EBC Brakes to przedsiębiorstwo, które od ponad 40 lat bierze czynny udział w rozwoju technologii motoryzacyjnej w zakresie hamowania. Firma opracowuje nowe rozwiązania i wprowadza je na rynek. Marka jest znana z nawiązywania współpracy z zespołami sportowymi, które chętnie korzystają z hamulców EBC Brakes. Tarcze i klocki hamulcowe EBC Brakes to produkty sprawdzające się zarówno w jeździe sportowej, jak i miejskiej.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze