Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "6"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe - komplet FOMAR FRICTION FO 934881 (Oś przednia)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FO 934881
Klocki hamulcowe - komplet FOMAR FRICTION FO 934881 (Oś przednia)
  • Klocki hamulcowe - komplet FOMAR FRICTION FO 934881 (Oś przednia) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

106,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FOMAR FRICTION
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie:
z przodu
EAN:
5702768483112
Numer katalogowy:
24191
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia
Grubość [mm]:
18
Szerokość [mm]:
162,80
Wysokość [mm]:
58,60
System hamulcowy:
TRW
Numer WVA:
24191
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe FO 934881 firmy FOMAR FRICTION

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia
  • Grubość [mm]: 18
  • Szerokość [mm]: 162,80
  • Wysokość [mm]: 58,60
  • System hamulcowy: TRW
  • Numer WVA: 24191

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FO 934881 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 37501
APEC PAD1468
ATE 13046027282
BENDIX 572521B
BENDIX DB1780
BLUEPRINT ADJ134206
BORG BECK BBP1929
BOSCH 0986494147
BOSCH 0986TB3022
BRAKE ENG PA1672
BREMBO P44014
FERODO FDB1615
FIRST LINE FBP3567
GIRLING 6116311
HELLA 8DB355011971
ICER 181660
ICER 181660700
JURID 572521J
JURID 572521JC
LANDROVER LR019618
LANDROVER SFP500010
LPR 05P1360
MAG 363702161457
METELLI 2206930
MGA 803
MIN MDB2712
NECTO FD7159A
NK 224030
PAGID T1513
QH BENELUX 7704
REMSA 115800
RUV D10988202
SCT SP329
TEXTAR 2419101
TEXTAR 2419118114
TEXTAR 2419181
VALEO 598741

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Klocki hamulcowe FO 934881 pasuje do Twojego auta

 

LAND ROVER

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe

Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.

Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.

Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.

Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.

FOMAR FRICTION

Fomar Friction to duńska marka hamulców, w tym przede wszystkim klocków hamulcowych. Niemniej sława części samochodowych Fomar Friction wykracza dzisiaj daleko poza granice Danii, a nawet Europy, choć nieustannie to Stary Kontynent jest głównym obszarem dystrybucji podzespołów tej marki. Marka Fomar Friction została stworzona w  2004 roku. Mowa jednak tylko o nazwie, ponieważ hamulce marki Fomar były produkowane już od połowy XX wieku. Przedsiębiorstwo od początku zajmuje się produkcją części hamulcowych, w czym zdołało osiągnąć mistrzostwo.

Hamulce Fomar Friction są dzisiaj uznawane za części klasy premium. Montuje się je w najlepszych samochodach sportowych i limuzynach. Gwarantują krótką drogę hamowania, przy jednocześnie długiej żywotności. Oznacza to, że producentowi udało się pogodzić efektywność działania klocków hamulcowych ze stosunkowo niewielką ścieralnością.

Klocki hamulcowe Fomar Friction są produkowane głównie w Danii, jednak właściciel marki – Koncern MAT Holdings – posiada fabryki na całym świecie. Obecnie auto części Fomar Friction są dystrybuowane do kilkudziesięciu krajów na różnych kontynentach. Umożliwia to przynależność do międzynarodowego koncernu. MAT Holding dysponuje nie tylko licznymi fabrykami, ale również laboratoriami, w których doskonalone są podzespoły przynależnych marek. Jedno z laboratoriów znajduje się na terenie Polski, gdzie nieustannie trwają prace nad doskonaleniem między innymi hamulców Fomar Friction.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze