- Szerokość 1 [mm]: 109,6
- Wysokość 1 [mm]: 50
- Grubość 1 [mm]: 19,9
- System hamulcowy: BREMBO
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Bez zintegrowanego czujnika zużycia
- Ciężar [kg]: 1,38
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABE | C2C009ABE |
ABEX | AVR125 |
AKEBONO | AN-4102K |
AKEBONO | AN-4102KE |
APEC | PAD1261 |
APEC | PD3576 |
ASVA | AKD-26201 |
ATE | 13.0460-4980.2 |
ATE | 604980 |
BARUM | BA2323 |
BENDIX | 573115B |
BLUEPRINT | ADP154245 |
BORG BECK | BBP1763 |
BOSCH | 0 986 424 704 |
BOSCH | 0 986 424 876 |
BOSCH | 0 986 494 049 |
BOSCH | 0 986 TB2 433 |
BRAKE ENG | PA1286 |
BRECK | 23921 00 703 00 |
BREMBO | P23093 |
BREMBO | P23093N |
BREMSI | BP2996 |
BREMSI | BP2996TR |
CAR | PNT588 |
CASALS | BKM921 |
CIFAM | 822-532-0 |
CITRO | 4252.47 |
CITRO | 425443 |
CITRO | 425468 |
COMLINE | ADB01042 |
COMLINE | CBP01042 |
DELPHI | LP 1790 |
DENCKERMAN | B110900 |
DJ PARTS | BP2399 |
DON | PCP1658 |
DOYEN | RBP196 |
FEBEST | 2801-DUCIIR |
FEBI | 116047 |
FERODO | FDB1480 |
FERODO | FSL1480 |
FERODO | FVR1480 |
FIAT | 71752985 |
FIAT | 71770072 |
FIAT | 71772527 |
FIAT | 77362274 |
FIAT | 77364860 |
FIAT | 9949407 |
FIAT | 9949408 |
FMSI | D1582-9247 |
FREMAX | FBP-1296 |
FTE | 9005094 |
FTE | BL1861A3 |
FTE | BL1861B3 |
GIRLING | 6115219 |
HAVAM | HP7480 |
HELLA | 8DB 355 010-411 |
ICER | 141524 |
ICER | 141524-066 |
JAPANPAR | PP-0010AF |
JAPKO | 510010 |
JPG | 4163700610 |
JURATEK | JCP1480 |
JURID | 573115D |
JURID | 573115J |
KAMOKA | JQ1012960 |
KAWE | 0961 00 |
KRAFT AUTO | 6013100 |
LPR | 05P885 |
LYNXAUTO | BD-2217 |
MAG | 323700008700 |
MAG | 363700201356 |
MAG | 363700423093 |
MAG | 363702161280 |
MAG | 363710201356 |
MAG | 363802160609 |
MAG | 363916060188 |
MAPCO | 6729 |
MAXGEAR | 19-0485 |
METELLI | 22-0532-0 |
METZGER | 0961.00 |
METZGER | 1170381 |
MEYLE | 025 239 2120 |
MEYLE | 025 239 2120/PD |
MGA | 697 |
MIN | MDB2540 |
MOTAQUIP | LVXL1089 |
MS | 13046049802-SET-MS |
MS | 13046049802N-SET-MS |
MS | 201601151 |
Motrio | 8660004475 |
Motrio | 8660006687 |
NAPA | PBP7026 |
NATIONAL | NP2660 |
NECTO | FD6897N |
NK | 221949 |
OPTIMAL | 12029 |
OPTIMAL | BP-12029 |
PAGID | T1356 |
PEUGE | 4252.46 |
PEUGE | 425468 |
PEX | 7.659 |
PEX | 7.659S |
PROTECHNIC | PRP0189 |
PROTECHNIC | PRP0189-3M |
QUINTON HA | BP1343 |
QUINTON HA | MBP1343 |
RAICAM | RA.0775.0 |
REMSA | 0961.00 |
RHIAG | BD S841P |
ROADHOUS | 2961.00 |
ROULUNDS B | 603281 |
ROULUNDS B | FO 910981 |
SIMER | 864 |
SKF | VKBP 90510 |
STELLOX | 972 000-SX |
STELLOX | 972 000B-SX |
STELLOX | 972 000L-SX |
SWAG | 62 11 6047 |
Stark | SKBP-0010343 |
TEXTAR | 23921 191 0 4 T4136 |
TEXTAR | 2392101 |
TOPRAN | 721 243 |
TRISCAN | 8105 101628 |
TRISCAN | 8110 10533 |
TRUSTING | 548.0 |
TRW | GDB1521 |
VALEO | 301570 |
VALEO | 598570 |
VALEO | 670570 |
VALEO | 872921 |
VEMA | 4444631 |
VEMA | 837750 |
VEMA | K425500 |
VILLAR | 626.0885 |
WAGNER | WBP23921A |
WOKING | P8613.00 |
ZIMMERMANN | 23921.200.1 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Klocki hamulcowe - komplet SCT - MANNOL SP 322 PR | SCT - MANNOL | Brak ceny |
Klocki hamulcowe - komplet KAWE 0959 01 | KAWE | Brak ceny |
Klocki hamulcowe - komplet VEMA K425500 | VEMA | Brak ceny |
VEMA 837750 | VEMA | Brak ceny |
Klocki hamulcowe - komplet VEMA 4444631 | VEMA | Brak ceny |
Klocki hamulcowe - komplet PROTECHNIC PRP0189-3M | PROTECHNIC | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.