- Szerokość [mm]: 155,5
- Wysokość [mm]: 68,5
- Grubość [mm]: 19,8
- Ograniczenia producenta: ATE
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Bez styku zużycia
- System hamulcowy: Ate
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37346 |
A.B.S. | 37346OE |
A.B.S. | 37409 |
ATE | 13.0460-7167.2 |
ATE | 13.0460-7296.2 |
ATE | 13.0470-7167.2 |
ATE | 13.0470-7296.2 |
BLUEPRINT | ADB114207 |
BMW | 34 11 1 763 089 |
BMW | 34 11 2 283 865 |
BMW | 34 11 6 753 668 |
BMW | 34 11 6 761 283 |
BMW | 34 11 6 761 284 |
BMW | 34 11 6 763 089 |
BMW | 34 11 6 763 591 |
BMW | 34 11 6 764 437 |
BMW | 34 11 6 764 438 |
BMW | 34 11 6 764 540 |
BMW | 34 11 6 767 191 |
BMW | 34 11 6 767 580 |
BMW | 34 11 6 781 873 |
BMW | 34 11 6 794 913 |
BMW | 34 11 6 794 918 |
BOSCH | 0 986 424 651 |
BOSCH | 0 986 494 036 |
BOSCH | 0 986 495 082 |
BOSCH | 0 986 TB2 413 |
BOSCH | 0986495082 |
BOSCH | F 03B 150 317 |
BREMBO | P 06 046 |
BUDWEG | 521498 |
DELPHI | LP1794 |
EUROBRAKE | 5502221533 |
FEBI | 16433 |
FEBI | 16503 |
FERODO | FDB1628 |
FIRST LINE | FBP3527 |
FTE | BL1797A2 |
HELLA | 8DB 355 009-271 |
HELLA | 8DB 355 015-391 |
JURID | 571990J |
METZGER | 0857.50 |
METZGER | 1170090 |
MEYLE | 025 233 4720 |
MIN | MDB2418 |
NK | 221533 |
OPTIMAL | 85700 |
PAGID | T1230 |
QUINTON HA | BP1398 |
QUINTON HA | MBP1398 |
REMSA | 0857.00 |
TEXTAR | 2331207 |
TEXTAR | 2331211 |
TEXTAR | 2331281 |
TEXTAR | 2331282 |
TEXTAR | 2416101 |
TOPRAN | 108 762 |
TOPRAN | 400 846 |
TOPRAN | 500 793 |
TOPRAN | 501 244 |
TRISCAN | 0 986 424 651 |
TRISCAN | 0 986 494 036 |
TRISCAN | 0 986 495 082 |
TRISCAN | 0 986 TB2 413 |
TRISCAN | 1100-085700 |
TRISCAN | 1100-0986424651 |
TRISCAN | 1100-0986494036 |
TRISCAN | 1100-0986495082 |
TRISCAN | 1100-0986TB2413 |
TRISCAN | 1100-F03B150317 |
TRISCAN | 28BK318 |
TRISCAN | 362085700 |
TRISCAN | 362130460-71672 |
TRISCAN | 362130460-72962 |
TRISCAN | 362130470-71672 |
TRISCAN | 362130470-72962 |
TRISCAN | 36285700 |
TRISCAN | 362P06046 |
TRISCAN | 400986494076 |
TRISCAN | 401001381 |
TRISCAN | 40AA40000099 |
TRISCAN | 40P24063 |
TRISCAN | 40T1534 |
TRISCAN | 481-2331227 |
TRISCAN | F 03B 150 317 |
TRISCAN | HP T1230 |
TRISCAN | HP T1989 |
TRISCAN | P 06 046 |
TRISCAN | P0957300 |
TRISCAN | PP1498 |
TRW | GDB1498 |
TRW | GDB1498DTE |
TRW | GDB2021 |
VAICO | V20-8121 |
WOKING | P9573.00 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.