Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło pasowe wału korbowego FEBI BILSTEIN 30176

4.6 (5 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
30176
Koło pasowe wału korbowego FEBI BILSTEIN 30176
  • Koło pasowe wału korbowego FEBI BILSTEIN 30176 - fot.1
  • Koło pasowe wału korbowego FEBI BILSTEIN 30176 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

498,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FEBI BILSTEIN
Jednostka:
sztuka
EAN:
4027816301769
Grubość [mm]:
54,0
Średnica wewnętrzna [mm]:
31,0
Średnica zewnętrzna [mm]:
165,0
Ciężar [kg]:
2,86
Parametr:
4PK + 7PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Dla wału korbowego
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Koło pasowe 30176 firmy FEBI BILSTEIN

Parametry:
  • Grubość [mm]: 54,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 31,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 165,0
  • Ciężar [kg]: 2,86
  • Parametr: 4PK + 7PK
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wału korbowego

Opinie

Średnia ocena:
4.6 (5 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Koło pasowe wału korbowego FEBI BILSTEIN 30176

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach FEBI BILSTEIN w kategorii Koło pasowe

grzegorzpe

(26.06.2023)

3.0
wytrzymało niecałe 2 lata od zamontowania i zaczeło hałasować. Do tego czało było cicho. Kod na kole 27822 9533 0920

Opinia wystawiona dla Koło pasowe wału korbowego FEBI BILSTEIN 27822

Mariusz

(10.02.2021)

5.0

Produkt jak najbardziej ok. Kupiłem to koło pasowe z polecenia mechanika. Przyszło w 2 dni, wszystko kompletne i dobrze zapakowane. Sklep super, w iParts kupuję regularnie ze względu na dużą dostępność części. Polecam

Opinia wystawiona dla Koło pasowe wału korbowego FEBI BILSTEIN 33077

Mariusz

(02.02.2021)

5.0

Produkt jak najbardziej ok. Kupiłem to koło pasowe z polecenia mechanika. Przyszło w 2 dni, wszystko kompletne i dobrze zapakowane. Sklep super, w iParts kupuję regularnie ze względu na dużą dostępność części. Polecam

Opinia wystawiona dla Koło pasowe wału korbowego FEBI BILSTEIN 33077

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 30176 po numerze OEM

Producent Numery OEM
3RG 10910
4U Autopa 51054PU
AKRON-MALÒ 658149
AUGER 114998
AUTEX 658037
AUTLOG RT1929
AUTOKIT 03.90050
AUTOTEAM A05812
BGA DP1039
BGA DP1139
CALIBER 20766
CAUTEX 754646
CONTI VD1140
CORTECO 80001147
DA SILVA PL8451
DAYCO DPV1031
DAYCO DPV1113
DIAMAX A9012
DT SPARE P 7.54742
DT SPARE P 7.54745
EACLIMA 24Z0048
FAI FVD1055
FARE SA 2984
FARE-MX 2984
FIAT 504012367
FIAT 504076697
GATES TVD1079
GOOM CP-0064
HUTCHINSON DP101
IJS GROUP 17-1112
IMEX IMX 005504076697
IMPERGOM 10015
IMPERGOM 10015K
IPD 15-7032
IVECO 000717 2773
IVECO 004101 1008
IVECO 5 0401 2367
IVECO 5 0407 6697
KAMOKA RW026
KM INTERNA FI14530
LUCAS LPD0103
MABYPARTS ODP212107
MAXGEAR 30-0149
MEC-DIESEL 380180
MEC-DIESEL 380180M
MEHA AUTOM MHK60028
MEHA AUTOM MHK60046
METALCAUCH 05042
MGA DP245
MOVIS AST9050
NTY RKP-FT-008
OPENPARTS ACD4037.00
PLYOM P754646
RECOFICIAL 17-1112
REPKIT RKT9050
RUV 520101
SAMPA 067.106
SASIC 2156031
SKF VKM 93228
SNR DPF358.13K1
STC T405042
STELLOX 20-01076-SX
SWAG 37 93 0176
SWAG 39 73 0176
Storm F2984
TECHNOX TC21826
TREVI PC1042
TRISCAN 8643 15009
UNIGOM 422331D
VAICO V24-0663
VEMA 530128
WILMINK WG1084351
WILMINK WG1143176
WILMINK WG1432818
WILMINK WG1432820
WILMINK WG1442996
WILMINK WG1443112
WILMINK WG2006455
WILMINK WG2006544

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Koło pasowe 30176 pasuje do Twojego auta

 

FIAT

  • brak modeli

IVECO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Koło pasowe

Koło pasowe to kluczowy element każdego układu napędowego. Na koła pasowe nakłada się paski klinowe, przez co możliwe staje się napędzenie pracy takich urządzeń, jak alternator czy pompa wody. Koło pasowe we współpracy z paskiem klinowym pełni również kluczową funkcję w napędzaniu silnika klimatyzacji. Zasadniczo poprawne funkcjonowanie koła pasowego wału korbowego jest niezbędne dla funkcjonowania pojazdu.

Wyróżnia się trzy główne typy koła pasowego, a mianowicie: gładkie, z rowkiem, z wieloma rowkami. Rozróżnienie to dotyczy rodzaju powierzchni koła pasowego, która jest dostosowana do typu paska. Obecnie bowiem poza klasycznymi gładkimi paskami klinowymi, coraz częściej korzysta się również z pasków wielorowkowych, które mają pracować efektywniej i przede wszystkim dłużej. Warto również wspomnieć w tym miejscu o nowoczesnych kołach elastycznych. Ze względu na specjalną konstrukcję, posiadają one zdolność tłumienia drgań skrętnych. Czasami można się również spotkać z kołami pasowymi dedykowanymi tylko pompom.

Awaria koła pasowego zawsze jest niezwykle groźna, ze względu na ryzyko uszkodzenia alternatora oraz innych podzespołów. Dlatego też nie można bagatelizować żadnych objawów awarii. Podstawowym sygnałem, który powinien skłonić do interwencji, jest charakterystyczny pisk. Oznacza on zwykle ślizganie się paska po zużytej powierzchni koła pasowego. Konsekwencją zużycia koła pasowego może być zerwanie paska klinowego, upośledzające m.in. pracę układu kierowniczego, co najlepiej obrazuje skalę zagrożenia, wynikającą z usterki tej części samochodowej.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze