- Specyfikacja: BI-MASSE
- Wysokość [mm]: 49
- Średnica zewnętrzna [mm]: 225
- Średnica [mm]: 225
- Średnica otworu centrującego [mm]: 29
- Średnica wewnętrzna [mm]: 42
- Ilość zębów: 21
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHUKI | 0690-4002 |
ASHUKI | T771-01 |
BLUEPRINT | ADT330303 |
FIRST LINE | HKD1191 |
HBJAKOPART | J2112002 |
JAPANPAR | KV-201 |
JAPANPAR | VL-201 |
JAPKO | 91201 |
JAPKO | 98201 |
KAISHIN | FDT901-K |
KAISHIN | SKT307-K |
LUK-BR | 415021510 |
LUK-BR | 9 023 139 03 |
LUK-BR | 9 023 139 06 |
LUK-BR | 9 023 139 07 |
LUK-BR | L-09023-0139-03 |
LUK-BR | L-09023-0139-06 |
LUK | 415021510 |
LUK | 9 023 139 03 |
LUK | 9 023 139 06 |
LUK | 9 023 139 07 |
LUK | L-09023-0139-03 |
LUK | L-09023-0139-06 |
MAG MAR BR | 600000054680 |
NPS | J2112002 |
PEMEBLA | JAPVL-201 |
QUINTON HA | QDF170 |
SOLIDAUTO | T166003 |
TOYOT | 13450-0G010 |
TOYOT | 13450-27020 |
TOYOT | 134500G011 |
VALEO | 828385 |
WIESMANN | 13450-0G010 |
WIESMANN | 134500G011 |
WILMINK | WG1782694 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Technologia koła zamachowego stała się już standardowym wyposażeniem silnika samochodowego. Bez tego elementu silnik benzynowy nie mógłby pracować, co jest dosyć oczywiste z opisu zasady pracy jednostki czterosuwowej. Niestety, bardzo złożona budowa tego podzespołu i coraz większe obciążenia sprawiły, że koło zamachowe jest coraz bardziej podatne na awarie.
Bez koła zamachowego praca silnika spalinowego byłaby przede wszystkim mało płynna. Silnik nie generuje w końcu energii równomiernie podczas danego cyklu pracy. Pojedynczy cykl dostarcza tej energii raz więcej raz mniej. Do roli koła zamachowego należy magazynowanie tej energii silnika i dostarczanie jej do napędu tak, by nie dało się odczuć żadnych spadków mocy podczas jazdy samochodem.
Koło zamachowe odpowiada w dużym stopniu za komfort jazdy (płynne przyspieszenie i działanie silnika spalinowego). Dlatego z czasem powstała wersja dwumasowa koła zamachowego, dedykowana przede wszystkim silnikom wysokoprężnym, ale i także nowoczesnym silnikom benzynowym, przed którymi stawia się coraz to większe wymagania.
Do awarii kół zamachowych dochodzi najczęściej w przypadku silników Diesla. Do usterek dochodzi na skutek licznych drgań. Wymiana koła zamachowego jest niestety z reguły kosztowna, głównie z powodu czasochłonności wymiany.
Podczas wyboru nowego koła zamachowego zaleca się wybór dobrej jakości zamiennika, dzięki któremu na długo pozbędziemy się problemów z tym podzespołem.
NPS to francuska firma motoryzacyjna. Jest to jeden z czołowych dystrybutorów części zamiennych dla samochodów osobowych i ciężarowych. Części samochodowe NPS to elementy przeznaczone dla pojazdów azjatyckich. Dlatego też dostawcy autoczęści dla NPS to głównie producenci z Azji choć we współpracy biorą udział również podmioty z innych części świata. Wśród głównych producentów części samochodowych, z którymi współpracuje NPS, należy wymienić takie marki, jak: Akebondo, Aisin, EXEDY czy Koyo.
Asortyment autoczęści NPS jest bardzo bogaty. Firma spełnia potrzeby większości rynku. W ofercie znajdują się elementy wszystkich najważniejszych układów. Klienci mają możliwość pełnego zaopatrzenia w części układu hamulcowego, kierowniczego czy też elektryki samochodowej. NPS dystrybuuje również elementy silnika, a także zestawy oraz pojedyncze części sprzęgieł. Ponadto, NPS sprowadza również mniej złożone części samochodowe. Coraz więcej referencji w katalogu dystrybutora stanowią filtry samochodowe. Wśród nich m.in. filtry powietrza i filtry oleju.
Firma NPS powstała w 1993 roku. Ponad ćwierć wieku doświadczenia pozwoliło wypracować wzorzec działania zapewniający sukces na całym świecie. Oddziały i magazyny firmy są dziś zlokalizowane w wielu krajach, głównie europejskich. Niemniej produkty marki NPS są eksportowane do krajów na całym świecie. Części NPS wyróżniają się wysoką jakością przy stosunkowo niskich cenach. Jednocześnie w ofercie firmy znajdziemy zarówno produkty klasy premium, jak i tańsze części samochodowe.