Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS 91-90302-210 (Oś przednia, z lewej strony)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
91-90302-210
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS 91-90302-210 (Oś przednia, z lewej strony)
  • Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS 91-90302-210 (Oś przednia, z lewej strony) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

92,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
RTS
Jednostka:
sztuka
EAN:
8435130377357
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z lewej strony
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:
M18x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:
M14x1,5
Długość [mm]:
234
Ciężar [kg]:
1,13
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przeguby 91-90302-210 firmy RTS

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
  • Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M18x1,5
  • Gwint zewn. 2 [mm]: M14x1,5
  • Długość [mm]: 234
  • Ciężar [kg]: 1,13

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 91-90302-210 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CECAUTO 81-80302-210
DELPHI TA2681
FAI/ADL SS7164
FEBI 43617
FEBI 43618
FIRST LINE FTR5596
IR 53-07743
LEMFO 35422 01
LEMFO 3542201
MAPCO 59104
MEYLE 16160200030
MONROE L10134
MOOG OP-ES-10119
NISSA 48520-00Q0F
OPEL 4420097
QH BENELUX QR3840S
QUINTON HA QR3840S
RENAU 485206730R
SASIC 7674013
SERCA 289190302210
SIDEM 5030
SKF VKDY316016
TALOSA 42-07521
TRW JTE438
VAUXH 93167688

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przeguby 91-90302-210 pasuje do Twojego auta

 

NISSAN

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Przeguby

Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.

Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.

To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.

Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.

Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.

RTS

RTS to firma produkująca części samochodowe dystrybuowane w różnych częściach świata. Przedsiębiorstwo posiada dwie główne linie produkcyjne, w ramach, których powstają części układu zawieszenia oraz układu kierowniczego. W ofercie znajduje się szeroki wybór wahaczy, przegubów czy stabilizatorów. Części samochodowe RTS w wymienionym obszarze rynku zaspokajają potrzeby większej części kierowców. Podobnie jest w przypadku elementów układu kierowniczego. Przeglądając asortyment producenta okaże się, iż obecne są w nim tysiące drążków kierowniczych Remsa, jak i końcówki drążka oraz jego pojedyncze części.

Przedsiębiorstwo RTS, a właściwie RTS Group, powstało z połączenia 2 podmiotów – RTS S.A. oraz Sutoki. Miało to miejsce w 1983 roku. Od tamtego czasu firma konsekwentnie pracuje na tytuł jednego z liderów wśród producentów części zawieszenia i układu kierowniczego na aftermarket. Dzisiaj produkty wyjeżdżające z fabryk producenta trafiają do ponad 75 krajów na świecie w liczbie ponad 15 milionów. Pełen asortyment producenta to ponad 25 tysięcy referencji, przy czym każdego roku w katalogu przybywa co najmniej około 300 pozycji. Wskazuje to na wciąż postępujący rozwój przedsiębiorstwa.

Części samochodowe RTS to produkty doceniane za efektywność, ale również trwałość. Ich jakość jest wysoka, co potwierdzają również niezależni fachowcy. Mimo to autoczęści RTS należą do produktów z niskiej półki cenowej. Tym samym w przypadku części RTS mamy do czynienia z więcej niż zadowalającym stosunkiem ceny do jakości.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze