- Rodzaj przegubu: Przegub tarczowy
- Liczba otworów do mocowania: 6
- Średnica otworu [mm]: 90
- Grubość [mm]: 20
- Średnica wewnętrzna [mm]: 41
- Średnica zewnętrzna [mm]: 128
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
FEBI | 07540 |
MERCE | 108 586 01 41 |
MERCE | 1085860141 |
MERCE | 116 586 00 41 |
MERCE | 1165860041 |
MERCE | 126 410 02 15 |
MERCE | 126 586 00 41 |
MERCE | 126 586 02 41 |
MERCE | 1264100215 |
MERCE | 1265860041 |
MERCE | 1265860241 |
MERCE | 201 410 16 15 |
MERCE | 2014101615 |
MERCE | A 108 586 01 41 |
MERCE | A 116 586 00 41 |
MERCE | A 126 410 02 15 |
MERCE | A 126 586 00 41 |
MERCE | A 126 586 02 41 |
MERCE | A 201 410 16 15 |
MERCE | A1085860141 |
MERCE | A1165860041 |
MERCE | A1264100215 |
MERCE | A1265860041 |
MERCE | A1265860241 |
MERCE | A2014101615 |
MEYLE | 0140410024 |
RUV | 775132S |
SCHAEFFLER | 774 0002 30 |
SCHAEFFLER | 774000230 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Złącza wału napędowego są używane do łączenia dwóch wałów napędowych. Złącza te mają jedno złącze męskie i jedno złącze żeńskie, które tworzą płynne połączenie między dwoma wałami napędowymi. Są niezbędne przy łączeniu silników ze skrzyniami biegów lub innymi elementami mechanicznymi.
Łączniki krzyżowe są używane w połączeniu ze złączami wałów napędowych, aby połączyć dwa wały napędowe jako system nadmiarowy. Łączniki krzyżowe wału napędowego mają trzy połączenia - każde połączenie łączy się z jednym końcem wtórnego wału napędowego. Po połączeniu napęd dodatkowy może funkcjonować bez napędu podstawowego, co poprawia wydajność, zmniejsza zużycie i zwiększa trwałość.
Innym zastosowaniem łączników wałów napędowych i połączeń krzyżowych jest tworzenie sieci komunikacyjnych między wieloma urządzeniami. Producenci samochodów używają krzyżaków do łączenia podłużnych i poprzecznych wałów napędowych. Jest to tzw. konfiguracja V. Pozwala to na synchronizację obrotów silnika, ponieważ każda skrzynia biegów napędza własną oś.
FAG jest jednym ze światowych liderów w produkcji łożysk dla przemysłu motoryzacyjnego. Marka powstała w 1883 roku i należy do Schaeffler Group, drugiego co do wielkości producenta łożysk na świecie. Fabryki marki FAG znajdują się na całym świecie: w USA, Kanadzie, Portugalii, Włoszech, na Węgrzech, w Austrii i Indiach.
Pod marką FAG produkuje się oryginalne części dla największych marek samochodów: Alfa-Romeo, Daewoo, Seat, Skoda, Ford, Fiat, Opel, Peugeot, Renault, Porsche, Honda, Hyundai, Audi, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Scania , Suzuki, Mercedes-Benz, Toyota, Mazda, BMW, Volkswagen oraz Volvo. Pod znakiem towarowym FAG można znaleźć jednak także szereg części zamiennych, przeznaczonych na niezależny rynek wtórny.
Łożyska kół samochodowych to największa linia produkcyjna marki FAG. Wykonane z trwałych materiałów odpornych na korozję i ścieranie. Na uwagę zasługuje fakt, że elementy uszczelniające i smary stosowane w niektórych komponentach mogą wytrzymać temperaturę nawet powyżej 120 ° C. Ponadto dzięki doskonałej konstrukcji i optymalnemu współczynnikowi tarcia, łożyska FAG wytwarzają niewielki hałas.