- Grubość [mm]: 32,0
- Średnica wewnętrzna [mm]: 12,0
- Średnica otworu [mm]: 96
- Ciężar [kg]: 0,543
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 80120 |
AUTEX | 911040 |
AUTEX | 913093 |
Aslyx | AS-203152 |
BAPMIC | BACB12-615002 |
BBR | 003-30-14114 |
BIRTH | 54330 |
BMW | 007 522 027 |
BMW | 009 488 446 |
BMW | 26 11 7 522 027 |
BMW | 26 11 9 488 446 |
BMW | 7 522 027 |
BMW | 9 488 446 |
BOGE | 88-288-A |
BORG BECK | BDC121 |
BTAP | BBC503-012 |
CAUTEX | 751246 |
FARE SA | 10706 |
FARE-MX | 10706 |
FEBI | 23961 |
FIRST LINE | FDC121 |
FREY | 865301801 |
GOOM | UJ-0014 |
GSP-BR | 533422 |
GSP-BR | 533422S |
GSP | 533422 |
GSP | 533422S |
HART | 423 908 |
IMPERGOM | 2492 |
IPD | 41-0035 |
IPD | 41-2088 |
JURID | 8309632002 |
LEMFO | 27182 01 |
MATRIX PRO | MX01410127 |
MAXGEAR | 49-1908 |
MDR | GSP-533422 |
MDR | GSP-533422S |
METALCAUCH | 05871 |
MEYLE | 314 152 1011 |
MEYLE | 314 152 2115/HD |
MEYLE | 314 152 3108/HD |
NTY | NPE-BM-003 |
OPTIMAL | F8-6767 |
OSSCA | 22783 |
PATRON | PSE5010 |
PLYOM | P751246 |
SASIC | 2956040 |
SCHNIEDER | BMS35.00772 |
SPICER | C-10173-00 |
SPICER | X-10173-00 |
STC | T405871 |
STELLOX | 07-10055-SX |
TEDGUM | TED91851 |
TOPRAN | 501 700 |
TOYOT | 37310-WAA02 |
TRIALLI | RC 2608 |
TRICLO | 673652 |
VAICO | V20-1163 |
VAICO | V20-18014 |
VEMA | 500033 |
VEMA | VE54330 |
WILMINK | WG1922774 |
WILMINK | WG2028622 |
WILMINK | WG2028854 |
WILMINK | WG2238743 |
WILMINK | WG2249311 |
WXQP | 280055 |
alp | ALP-003151 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Złącza wału napędowego są używane do łączenia dwóch wałów napędowych. Złącza te mają jedno złącze męskie i jedno złącze żeńskie, które tworzą płynne połączenie między dwoma wałami napędowymi. Są niezbędne przy łączeniu silników ze skrzyniami biegów lub innymi elementami mechanicznymi.
Łączniki krzyżowe są używane w połączeniu ze złączami wałów napędowych, aby połączyć dwa wały napędowe jako system nadmiarowy. Łączniki krzyżowe wału napędowego mają trzy połączenia - każde połączenie łączy się z jednym końcem wtórnego wału napędowego. Po połączeniu napęd dodatkowy może funkcjonować bez napędu podstawowego, co poprawia wydajność, zmniejsza zużycie i zwiększa trwałość.
Innym zastosowaniem łączników wałów napędowych i połączeń krzyżowych jest tworzenie sieci komunikacyjnych między wieloma urządzeniami. Producenci samochodów używają krzyżaków do łączenia podłużnych i poprzecznych wałów napędowych. Jest to tzw. konfiguracja V. Pozwala to na synchronizację obrotów silnika, ponieważ każda skrzynia biegów napędza własną oś.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.