- Długość 1/Długość 2 [mm]: 258
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 8
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21604LD |
3RG | 21605 |
3RG | 21605LD |
AKRON-MALÒ | 185841 |
ASAM | 80892 |
BENDIX | 042967B |
BGA | LS7315 |
BIRTH | BS0018 |
BORG BECK | BDL7193 |
CAUTEX | 021096 |
COMLINE | CSL5031 |
CORTECO | 49401030 |
DELPHI | TC1352 |
DJ PARTS | DL1232 |
DYS | 30-79072 |
FAG | 818 0314 10 |
FEBI | 19649 |
FIRST LINE | FDL7193 |
FRAP | F2621 |
GSP | S050393 |
JPG | 4340400370 |
KAWE | 8500 25614 |
KRAFT AUTO | 4305018 |
LEMFO | 29728 02 |
LEMFO | 38640 01 |
MAG | 301191625310 |
MAPCO | 49120 |
MAPCO | 49120HPS |
MAXGEAR | 72-1411 |
METALCAUCH | 04674 |
METZGER | 53049911 |
METZGER | 83049911 |
MEYLE | 16-16 060 0000/HD |
MEYLE | 16-16 060 0017 |
MOOG | RE-LS-3072 |
MS | 29728-PCS-MS |
Motrio | 8550500693 |
NK | 5113905 |
OCAP | 0593897 |
OPTIMAL | G7-882 |
QUINTON HA | QLS3401S |
REDAELLI R | R0192 |
REDAELLI R | R505 |
RENAU | 8200 040 618 |
RHIAG | 36.28.737 |
RTS | 97-90428-2 |
SIDEM | 5662 |
SKF | VKDS 346007 |
SPIDAN | 57031 |
STELLOX | 56-00555-SX |
SWAG | 60 91 9649 |
Stark | SKST-0230117 |
TALOSA | 50-06279 |
TRISCAN | 8500 25614 |
TRW | JTS409 |
VEMA | 23765 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.