- Długość 1/Długość 2 [mm]: 360
- Wymiar gwintu: MM12X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,65
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-T220 |
555 | SL-T220-M |
555 | SL-T800-M |
555 | SL-T920 |
AKRON-MALÒ | 50258 |
APEC | AST4177 |
ASAM | 05906 |
ASHIKA | 106-02-235 |
ASHIKA | 158-02-201 |
ASHUKI | 1488-4502 |
ASHUKI | T894-56 |
ASVA | 0123-150F |
BENDIX | 042592B |
BIRTH | BX0090 |
BLUEPRINT | ADT385109 |
BLUEPRINT | ADT38580 |
BLUEPRINT | ADT38587 |
BORG BECK | BDL6973 |
BSG | BSG 85-310-006 |
CAUTEX | 750157 |
COMLINE | CSL7144 |
CORTECO | 49395237 |
CTR | CLT-62 |
CTR | CLT-85 |
DELPHI | TC1920 |
DENCKERMAN | D140279 |
DJ PARTS | DL1299 |
DJ PARTS | DL1505 |
DYS | 30-87928 |
FAG | 818 0424 10 |
FEBEST | 0123-ACA30F |
FEBI | 28513 |
FEBI | 31713 |
FEBI | 31714 |
FINWHALE | SL638 |
FIRST LINE | FDL6973 |
GSP | S050440 |
HBJAKOPART | J4962075 |
JAPANPAR | SI-235 |
JAPKO | 106235 |
JAPKO | 158201 |
JPG | 4840401100 |
KAMOKA | 9030151 |
KAVO PARTS | SLS-9061 |
KAVO PARTS | SLS-9122 |
KAWE | 8500 13625 |
KRAFT AUTO | 4303878 |
LEMFO | 35003 01 |
LEXUS | 48820-47020 |
LEXUS | 4882002070 |
LEXUS | 4882042030 |
LYNXAUTO | C7293LR |
MAG | 301191625610 |
MAPCO | 51392/2HPS |
MAPCO | 51392HPS |
MAXGEAR | 72-2372 |
METZGER | 53055218 |
MEYLE | 30-16 060 0053/HD |
MGA | SA5326 |
MOOG | TO-LS-6580 |
MOTAQUIP | LVSL1162 |
MS | 31714B-PCS-MS |
Motrio | 8550500700 |
NAPA | NST4177 |
NK | 5114536 |
NK | 5114536PRO |
NK | 5114550 |
OCAP | 0503096 |
OPTIMAL | G7-1178 |
QUINTON HA | QLS3610S |
QUINTON HA | QLS3648S |
QUINTON HA | QLS3830S |
REDAELLI R | T2030 |
REDAELLI R | T512 |
REDAELLI R | T516 |
RHIAG | 90.90.735 |
RTS | 97-02544 |
RTS | 97-04005 |
SIDEM | 45367 |
SKF | VKDS 841000 |
SPIDAN | 50018 |
STELLOX | 56-00029-SX |
STELLOX | 56-00029A-SX |
STELLOX | 56-07202-SX |
SWAG | 81 92 8513 |
SWAG | 81 93 1713 |
SWAG | 81 93 1714 |
Stark | SKST-0230142 |
TALOSA | 50-01066 |
TOPRAN | 600 337 |
TOYOT | 48820-02070 |
TOYOT | 48820-42030 |
TOYOT | 48820-47020 |
TOYOT | 488200R010 |
TOYOT | 4882047030 |
TRISCAN | 8500 13625 |
TRW | JTS1609 |
TRW | JTS7705 |
TRW | JTS7732 |
VEMA | 26282 |
WILMINK | WG1993101 |
WILMINK | WG2036963 |
WILMINK | WG2037014 |
WILMINK | WG2040538 |
WILMINK | WG2250622 |
WILMINK | WG2251560 |
WILMINK | WG2251561 |
WILMINK | WG2288056 |
YAMATO | J62105YMT |
YAMATO | J62135YMT |
LEXUS
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.