- Długość 1/Długość 2 [mm]: 78,5
- Wymiar gwintu: MM14X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 11
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,479
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-B040L |
555 | SL-B040L-M |
APEC | AST4326 |
ASHIKA | 106-05-526L |
ASVA | 0423-V87L |
BIRTH | BS0072 |
BLUEPRINT | ADC48560 |
BORG BECK | BDL7280 |
CAUTEX | 775709 |
COMLINE | CSL5088 |
CORTECO | 49396610 |
DELPHI | TC3303 |
DENCKERMAN | D140357 |
FEBEST | 0423-V97FL |
FEBI | 30843 |
FIRST LINE | FDL7280 |
FRAP | 4457 |
GSP | S050334 |
JAPANPAR | SI-526L |
JAPKO | 106526L |
KAMOKA | 9030313 |
KAVO PARTS | SLS-5539 |
KAWE | 8500 42628 |
KRAFT AUTO | 4304322 |
LYNXAUTO | C7241L |
MAG | 301191624280 |
MAPCO | 52358HPS |
MGA | SA8456 |
MITSUBISHI | 4056A133 |
MITSUBISHI | MR 992191 |
MOOG | MI-LS-9093 |
MOTAQUIP | LVSL1231 |
MS | 30843B-PCS-MS |
NAPA | NST4326 |
NPS | M405I30 |
OCAP | 0594142 |
QUINTON HA | QLS3553S |
RTS | 97-09755-2 |
SIDEM | 71264 |
SPIDAN | 50885 |
STELLOX | 56-00352-SX |
SWAG | 80 93 0843 |
TALOSA | 50-05034 |
TRISCAN | 8500 42628 |
VAICO | V37-0147 |
VEMA | 27141 |
WILMINK | WG1992937 |
WILMINK | WG2036548 |
WILMINK | WG2040871 |
WILMINK | WG2251228 |
WILMINK | WG2288897 |
YAMATO | J65070YMT |
MITSUBISHI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.