- Długość 1/Długość 2 [mm]: 345
- Wymiar gwintu: MM14X2,0 RHT
- Średnica [mm]: 12
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,788
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 53249 |
APEC | AST4318 |
BENDIX | 042685B |
BGA | LS4209 |
BIRTH | BD0053 |
BLUEPRINT | ADJ138512 |
BORG BECK | BDL7122 |
BORG BECK | BDL7122HD |
BSG | BSG 15-310-147 |
COMLINE | CSL6109 |
CORTECO | 49396673 |
DELPHI | TC1930 |
DYS | 30-69363 |
FAG | 818 0569 10 |
FEBEST | 2923-L319FRH |
FEBI | 34878 |
FIRST LINE | FDL7122 |
FIRST LINE | FDL7122HD |
FRAP | 4181 |
GSP | S051288 |
JAPKO | 106L10R |
JPG | 3740401780 |
KAWE | 8500 17613 |
LANDROVER | RBM500140 |
LEMFO | 37101 01 |
LYNXAUTO | C7384R |
MAPCO | 51694 |
MAPCO | 51694HPS |
METZGER | 53076202 |
MEYLE | 53-16 060 0011 |
MOOG | LR-LS-7042 |
MOTAQUIP | LVSL977 |
MS | 37101-PCS-MS |
NAPA | NST4318 |
NK | 5114028 |
OCAP | 0585691 |
OPTIMAL | G7-1293 |
QUINTON HA | QLS3521S |
RTS | 97-01637-1 |
SIDEM | 65165 |
SKF | VKDS 347505 |
SPIDAN | 50568 |
STELLOX | 56-00217-SX |
STELLOX | 56-00217A-SX |
SWAG | 22 93 4878 |
TALOSA | 50-01376 |
TRISCAN | 8500 17613 |
TRW | JTS1256 |
VEMA | 26126 |
WILMINK | WG1992740 |
WILMINK | WG2029633 |
WILMINK | WG2040544 |
WILMINK | WG2252518 |
WILMINK | WG2288929 |
LAND ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.