- Długość 1/Długość 2 [mm]: 115
- Wymiar gwintu: MM12X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 9
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,385
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-7845L |
555 | SL-7845L-M |
AKRON-MALÒ | 50145 |
APEC | AST4351 |
ASHIKA | 106-05-518L |
ASVA | 0423-903 |
BENDIX | 042578B |
BIRTH | BS0094 |
BLUEPRINT | ADC48513 |
BORG BECK | BDL6698 |
BORG BECK | BDL7472 |
CAUTEX | 758706 |
COMLINE | CSL5073 |
CORTECO | 49396517 |
CTR | CLM-14 |
DELPHI | TC1775 |
DENCKERMAN | D140359 |
DJ PARTS | DL1030 |
DYS | 30-73751 |
FEBEST | 0423-903 |
FEBI | 31559 |
FIRST LINE | FDL6698 |
FIRST LINE | FDL7472 |
GSP | S050325 |
JAPANPAR | SI-518L |
JAPKO | 106518L |
KAMOKA | 9030306 |
KAVO PARTS | SLS-5514 |
KAWE | 8500 42620 |
LEMFO | 38857 01 |
LYNXAUTO | C7103L |
MAG | 301191624260 |
MAG | 301191624300 |
MAPCO | 51545 |
MAPCO | 51545HPS |
METZGER | MI-2983 |
MGA | SA8457 |
MITSUBISHI | 4056-A111 |
MITSUBISHI | MR418052 |
MOOG | MI-LS-5076 |
MOTAQUIP | LVSL1274 |
MS | 31559B-PCS-MS |
NAPA | NST4351 |
NK | 5113015 |
OCAP | 0592569 |
OPTIMAL | G7-1158 |
QUINTON HA | QLS3482S |
RTS | 97-99709-2 |
SIDEM | 71164 |
SKF | VKDS 945500 |
SPIDAN | 46501 |
STELLOX | 56-00350-SX |
STELLOX | 56-00350A-SX |
STELLOX | 56-05570-SX |
SWAG | 80 93 1559 |
TALOSA | 50-01337 |
TALOSA | 50-05066 |
TRISCAN | 8500 42620 |
TRW | JTS7587 |
VEMA | 26199 |
WILMINK | WG1992932 |
WILMINK | WG2036559 |
WILMINK | WG2040476 |
WILMINK | WG2251480 |
WILMINK | WG2288831 |
YAMATO | J65032YMT |
MITSUBISHI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.