- Długość 1/Długość 2 [mm]: 159
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 8
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,293
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-1790R |
555 | SL-1790R-M |
AKRON-MALÒ | 500781 |
APEC | AST4411 |
ASHIKA | 106-03-323R |
ASHUKI | M879-81 |
ASVA | 0523-011 |
BIRTH | BD0103 |
BLUEPRINT | ADM58539 |
CAUTEX | 775327 |
COMLINE | CSL6113 |
CORTECO | 49396692 |
CTR | CLMZ-27 |
DELPHI | TC3351 |
FAG | 818 0514 10 |
FEBEST | 0523-GHFR |
FEBI | 33765 |
FIRST LINE | FDL7275 |
FRAP | 4193 |
GSP | S050668 |
JAPANPAR | SI-323R |
JAPKO | 106323R |
KAMOKA | 9030236 |
KAVO PARTS | SLS-4532 |
KAWE | 8500 50625 |
LYNXAUTO | C7391R |
MAG | 301191624040 |
MAPCO | 52351HPS |
MAZDA | GS1D-34-150 |
MGA | SA7438 |
MOOG | MD-LS-9090 |
MOTAQUIP | LVSL1217 |
NAPA | NST4411 |
NK | 5113230 |
OCAP | 0588095 |
QUINTON HA | QLS3751S |
RTS | 97-08062-1 |
SIDEM | 51267 |
SPIDAN | 50702 |
STELLOX | 56-00331-SX |
STELLOX | 56-00331A-SX |
SWAG | 83 93 3765 |
TALOSA | 50-07885 |
TOPRAN | 600 371 |
TRISCAN | 8500 50625 |
TRW | JTS1090 |
USN | SP260724 |
VAICO | V32-0082 |
VEMA | 26628 |
WILMINK | WG1992807 |
WILMINK | WG2037951 |
WILMINK | WG2040882 |
WILMINK | WG2252156 |
YAMATO | J63052YMT |
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.