- Długość [mm]: 260
- Wymiar gwintu: M10x1.5
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Rozmiar gwintu 2: M10X1.5
- Parzyste numery artykułów: BDL6613
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260389 |
ABS | 260389 |
BENDIX | 042593B |
BETTAPARTS | BSL3347S |
BGA | LS5607 |
BORG BECK | BDL6612 |
COMLINE | CSL5009 |
CONTI AD | CLS3347S |
DELPHI | TC2123 |
DITAS | A2-5514 |
EXCEL | ELB1056 |
FAG | 818033310 |
FAI | SS2559 |
FEBI | 21801 |
FEBI | 22423 |
FIRST LINE | FDL6612 |
FLENNOR | FL0079-H |
FRAP | 2955 |
GSF | 427ME0280 |
JPG | 1340401170 |
JPG | 1340401179 |
KAGER | 85-0268 |
KAWE | 8500 23616 |
KAWE | FL0079-H |
LEMFO | 019 360 015 524 |
LEMFO | 019 390 015 524 |
LEMFO | 019 390 015 524 01 |
LEMFO | 019 390 015 524-01 |
LEMFO | 25344 |
LEMFO | 25344 02 |
LEMFO | 2534401 |
MAPCO | 52800 |
MAPCO | 52800HPS |
MERCE | 6383230468 |
METZGER | 53043111 |
METZGER | ME-0569 |
METZGER | ME-535 |
MEYLE | 036 060 0000 |
MEYLE | 036 060 0000/HD |
MEYLE | 036 060 0019 |
MEYLE | MSL0732 |
MONROE | L23616 |
MOOG | MELS2252 |
MOTAQUIP | VSL805 |
NK | 5113323 |
NK | 5113323PRO |
OCAP | 594163 |
OPTIMAL | EL1312 |
OPTIMAL | G71180 |
Omnicraft | 2395046 |
Omnicraft | JAMJ3B438NJAA |
PEX | 12.05.529 |
QUINTON HA | QLS3347 |
QUINTON HA | QLS3347S |
RTS | 97-01469-2 |
RUV | 925198 |
SASIC | 2306042 |
SBS | 19145113323 |
SBS | 5113323 |
SIDEM | 50166 |
SPIDAN | 51490 |
SWAG | 10 92 1801 |
SWAG | 10 92 2423 |
TALOSA | 50-01701 |
TALOSA | 5001701 |
TOPRAN | 400 |
TOPRAN | 400 630 |
TRISCAN | 8500 23616 |
TRW | JTS450 |
TTC | 02.30.094 |
UNI | GSJ3901 |
VAICO | V30-7450 |
VECO | VB 4341 |
VEMA | 23215 |
VEMO | 30-7450 |
VEMO | V30-7450 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.