Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łącznik stabilizatora FAG 818 0089 10

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
818 0089 10
Łącznik stabilizatora FAG 818 0089 10
  • Łącznik stabilizatora FAG 818 0089 10 - fot.1
  • Łącznik stabilizatora FAG 818 0089 10 - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

43,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FAG
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
EAN:
4014870405984
Pręt/Rozpórka:
Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm]:
61
Parzyste numery artykułów:
818 0090 10
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Drążek skrętny 818 0089 10 firmy FAG

Parametry:
  • Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
  • Długość [mm]: 61
  • Parzyste numery artykułów: 818 0090 10

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 818 0089 10 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BLUEPRINT ADG08510
DELPHI TC2002
DELPHI TC2003
FEBI 24925
HYUNDAI 54830-17010
HYUNDAI 54830-25010
HYUNDAI 5483017010
HYUNDAI 5483025010
LEMFO 30615 01
LEMFO 3061501
METZGER HY-501
METZGER HY501
MEYLE 37-16 060 0009/HD
MEYLE 37160600009HD
MITSUBISHI MR316369
MONROE L43606
MOOG HY-LS-1833
MOOG HYLS1833
RUV 918424
SCHAEFFLER 818 0089 10
SCHAEFFLER 818008910
SIDEM 87060
SWAG 90 92 4925
SWAG 90924925
TRW JTS7519

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Drążek skrętny 818 0089 10 pasuje do Twojego auta

 

HYUNDAI

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Drążek skrętny

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

FAG

FAG jest jednym ze światowych liderów w produkcji łożysk dla przemysłu motoryzacyjnego. Marka powstała w 1883 roku i należy do Schaeffler Group, drugiego co do wielkości producenta łożysk na świecie. Fabryki marki FAG znajdują się na całym świecie: w USA, Kanadzie, Portugalii, Włoszech, na Węgrzech, w Austrii i Indiach.

Pod marką FAG produkuje się oryginalne części dla największych marek samochodów: Alfa-Romeo, Daewoo, Seat, Skoda, Ford, Fiat, Opel, Peugeot, Renault, Porsche, Honda, Hyundai, Audi, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Scania , Suzuki, Mercedes-Benz, Toyota, Mazda, BMW, Volkswagen oraz Volvo. Pod znakiem towarowym FAG można znaleźć jednak także szereg części zamiennych, przeznaczonych na niezależny rynek wtórny.

Łożyska kół samochodowych to największa linia produkcyjna marki FAG. Wykonane z trwałych materiałów odpornych na korozję i ścieranie. Na uwagę zasługuje fakt, że elementy uszczelniające i smary stosowane w niektórych komponentach mogą wytrzymać temperaturę nawet powyżej 120 ° C. Ponadto dzięki doskonałej konstrukcji i optymalnemu współczynnikowi tarcia, łożyska FAG wytwarzają niewielki hałas.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze