- Parzyste numery artykułów: 17114
- Materiał: Metal
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Ciężar [kg]: 0,144
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21517 |
4U Autopa | F91304 |
4U | MR-F-91304 |
4U | VV-F-91304 |
A.B.S. | 260303 |
ABTEX | BSL4003S |
ACEMARK | 205816 |
AIC | 54170 |
AKRON-MALÒ | 243321 |
APEC | AST4055 |
APLUS | 12133AP |
ASAM | 70630 |
ASMETAL | 26MR0701 |
AUGER | 10794 |
AUTLOG | FT1520 |
AUTO-SPEED | 290RT01293 |
AUTOMEGA | 110061810 |
AYD OE | 96-01022 |
AYD | 9601022 |
AYWIPARTS | AW1350257R |
Aslyx | AS-601123 |
BBR | 001-10-19107 |
BENDIX | 042774B |
BGA | LS5633 |
BIRTH | BD0035 |
BOGE | 87-729-A |
BORG BECK | BDL6540 |
BSG | BSG 60-310-019 |
BUGIAD | BAP55030 |
CAUTEX | 180921 |
CAUTEX | 773939 |
COFAP | BTC02104 |
COMLINE | CSL6019 |
CORTECO | 49399230 |
CUYMAR | 3708151 |
DAKAtec | 120289 |
DAYCO | DSS2117 |
DELPHI | TC1129 |
DENCKERMAN | D140084 |
DITAS | A2-5519 |
DJ PARTS | DL1357 |
DLZ | SL1166R |
DODGE | 05104060AA |
DODGE | 5104060AA |
DT SPARE P | 4.66876 |
DYS | 30-72928 |
EGT | 131116EGT |
ETS | 15.LB.733 |
FAG | 818 0183 10 |
FAI | SS871 |
FARE SA | 36462 |
FARE SA | F0607M |
FARE-MX | F0607M |
FAST | FT20524 |
FIRST LINE | FDL6540 |
FLENNOR | FL513-H |
FORMPART | 1908036 |
FREY | 750301101 |
G.U.D. | GSP301230 |
GOOM | RS-0072 |
GSP-BR | 512581 |
GSP | 512581 |
HART | 423 751 |
IMPERGOM | 37513 |
JIKIU | BL31024 |
JIKIU | LS31010R |
JPG | 1140402880 |
KAGER | 85-0342 |
KAMOKA | 9030283 |
KAWE | 8500 10603 |
KEY PARTS | KDL6540 |
KLAXCAR | 47715z |
KRAFT AUTO | 4300234 |
LEMFO | 25801 01 |
LYNXAUTO | C7224R |
MANDO | MSC015535 |
MAPCO | 53850 |
MAPCO | 59855 |
MAXGEAR | 72-1093 |
MDR | GSP-512581 |
MEHA AUTOM | MH20431 |
MERCE | 901 320 03 89 |
MERCE | 901 320 03 89 S1 |
MERCE | A901 320 03 89 |
MERTZ | M-S0025 |
METALCAUCH | 05058 |
METALCAUCH | 53293 |
METZGER | 53037702 |
METZGER | 83037702 |
MEYLE | 036 060 0389 |
MGA | SA7289 |
MILES | DB78208 |
MONROE | L10603 |
MOOG | ME-LS-1978 |
MOTAQUIP | VSL804 |
MS | 25801-PCS-MS |
MS | 37077/1-KIT-MS |
MS | 37077/1-KIT-MSP |
MTR | 12162800 |
MTR | 925187 |
NAKATA | N 95000 |
NAPA | NST4055 |
NK | 5113308 |
NTY | ZLP-ME-022 |
OCAP | 0581514 |
OMG SRL | G20.1820 |
OPENPARTS | SSL1149.01 |
OPTIMAL | G7-624 |
OREX | 131026 |
OREX | 320038 |
OSSCA | 20480 |
Omnicraft | 2394744 |
PATRON | PS4006R |
PLYOM | P773939 |
PROFIT | 2305-0445 |
PRT | 6200297 |
ProfiPower | 6S1189R |
QH TALBROS | QLS3317S |
QUARO | QS1875/HQ |
QUINTON HA | QLS3317S |
REINHOCH | RH06-3038 |
RIDEX | 3229S0321 |
RIW | ME4022 |
RTS | 97-01479-1 |
RUV | 925187 |
RYME | 4401005 |
RYME | 4408038 |
RYME | 4408079 |
RYME | 4409010 |
RYME | 4409011 |
RYME | 4410003 |
RYME | 4411006 |
SAMPA | 011.168 |
SASIC | 2306144 |
SBS | 19145113308 |
SEM LASTIK | 17692 |
SIDEM | 63567 |
SKF BRAZIL | VKDS 6064 |
SKF | VKDS 348026 |
SPIDAN CHA | 57134 |
STARLINE | 28.20.736 |
STC | T405058 |
STC | T453293 |
STELLOX | 56-01022-SX |
STELLOX | 56-01022A-SX |
SWAG | 10 79 0083 |
SYD | 2114008 |
Stark | SKRKS-4420041 |
Stark | SKST-0230320 |
Storm | F0607M |
TALOSA | 50-01871 |
TEKNOROT | M-706 |
TOPRAN | 109 983 |
TREVI | TRTT3437 |
TRICLO | 783801 |
TRISCAN | 8500 10603 |
TRW | JTS498 |
TRW | JTSB0123 |
TTC | 02.30.032 |
Technika | RS578 |
VAICO | V30-3130 |
VAICO | V30-7262 |
VEMA | 23438 |
VW | 2D0 411 052 |
VW | 2D0 411 052 S1 |
WILMINK | WG1814696 |
WILMINK | WG1992854 |
WILMINK | WG2040262 |
WTI automo | A845548 |
WXQP | 160801 |
WXQP | 160803 |
WXQP | 380923 |
YTT | Y639004 |
ZEKKERT | SS-1302 |
alp | ALP-006814 |
vika | 44111604101 |
zentparts | Z29246 |
MERCEDES-BENZ
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.