- Długość [mm]: 264
- Grubość [mm]: 55,0
- Gwint zewn. [mm]: M10 x1,5
- Długość gwintu [mm]: 28
- Materiał: Stal
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Średnica [mm]: 9,0
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,431
Dodaj opinię
(14.05.2018)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora SWAG 32 79 0016 (Tylna Oś, po obydwu stronach)
(09.06.2017)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora SWAG 83 94 2389
(26.02.2014)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora SWAG 82 79 0001 (Oś przednia po obydwu stronach)
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260887 |
ABTEX | BSL3331S |
APEC | AST4510 |
APLUS | 20024AP |
AUTO-SPEED | 290RT01971 |
AUTOMEGA | 110116510 |
AYD OE | 96-08913 |
Aslyx | AS-601231 |
BENDIX | 043388B |
CAUTEX | 772211 |
DELPHI | TC2374 |
FARE SA | 31625 |
FEBEST | 0323-GJ2F |
FEBI | 102811 |
GSP | S051447 |
HART | 487 286 |
KAMOKA | 9030239 |
KAWE | 8500 25615 |
LEMFO | 42275 01 |
MDR | GSP-S051447 |
MERTZ | M-S1726 |
METALCAUCH | 48217 |
MEYLE | 11-16 060 0021/HD |
MEYLE | 11-16 060 0037 |
MGA | SA5622 |
MS | 30401B-PCS-MS |
NAPA | NST4510 |
NEO CTR | CL0534 |
NEO CTR | CLSS-5 |
OPTIMAL | G7-1370 |
Omnicraft | 2394728 |
PROFIT | 2305-0550 |
QUINTON HA | QLS3743S |
RENAU | 54 61 800 07R |
RIDEX | 3229S0137 |
RTS | 97-90458 |
SIDEM | 5164 |
SKF | VKDS 346015 |
SPIDAN CHA | 58286 |
STC | T448217 |
STELLOX | 56-00557-SX |
STELLOX | 56-00557A-SX |
Stark | SKST-0230136 |
TOPRAN | 701 488 |
TRISCAN | 8500 25615 |
TRW | JTS1411 |
WILMINK | WG2034172 |
WILMINK | WG2040724 |
WILMINK | WG2240344 |
YTT | Y647008 |
alp | ALP-006922 |
zentparts | Z29117 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.