Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BORG BECK | BSM5571 |
CAUTEX | 754721 |
DYS | 73-28490 |
DYS | 83-14339 |
ETS | 18.SM.265 |
FARE SA | 29257 |
FEBEST | NB-P12 |
FENOX | SMB24054 |
FIRST LINE | FSM5571 |
GSP | 530824 |
GSP | GRM30824 |
IMPERGOM | 71593 |
JIKIU | BM22006 |
KAWE | 8500 10940 |
KRONER | K353243 |
MAGNUM T | A71022MT |
MAGNUM T | A71063MT |
MAXGEAR | 72-4213 |
METALCAUCH | 74538 |
MTR | 12176169 |
NISSA | 543252Y000 |
NISSA | 543254N000 |
NISSA | 543254U000 |
NISSA | 543258J000 |
NISSA | 54325AG000 |
NISSA | 54325CC00A |
NTY | AD-NS-021 |
NTY | AD-NS-052 |
Oyodo | 70A1045-OYO |
PLYOM | P754721 |
RIDEX | 1626F0015 |
SIDEM | 841412 |
SPIDAN CHA | 413396 |
SPIDAN | 413396 |
STC | T474538 |
STELLOX | 26-74008-SX |
TALOSA | 63.14117 |
TALOSA | 83-14339 |
TEDGUM | TED48087 |
TRISCAN | 8500 10940 |
TRISCAN | 8500 10965 |
WXQP | 51969 |
ZEKKERT | GM-8021 |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.