- Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
- Materiał żeber chłodzących: Aluminium
- Długość sieci [mm]: 234
- Szerokość sieci [mm]: 156
- Głębokość sieci [mm]: 42
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.I.C. | 50604 |
ABAKUS | 053-015-0010 |
ACEMARK | 221920 |
AIC | 50604 |
AKS DASIS | 049011N |
ASAM | 73407 |
AURADIA | KVW 406 |
AUTOGAMMA | 105655 |
AUTOMEGA | 160034910 |
AUTOMEGA | 308200031701 |
AUTOMOTOR | PRD3130 |
AVA | VN6296 |
AVA | VW6296 |
BBR | 002-60-01893 |
BH SERVICE | 8FH 351 308-741 |
BSG | BSG 90-530-005 |
BUGIAD | BSP20642 |
DIEDERICHS | DCM1254 |
DYNAMATRIX | DR73977 |
EACLIMA | 45C77012 |
FEBI | 18158 |
GERI | VW6296 |
HELLA | 8FH 351 308-741 |
ITN | 01-6296VW |
JDEUS | M-230025A |
JPG | 1126300900 |
KALE | 346445 |
KAMOKA | 7765033 |
KLOKKERH | 9558306296 |
KRAFT AUTO | 9910014 |
KS | 1390111 |
MAG | 359000392010 |
MAHLE | AH 69 000S |
MAXGEAR | AC515950 |
NISSENS | 73977 |
NRF | 54247 |
OSSCA | 03107 |
PAPE | 25426 |
PATRON | PRS2113 |
PRASCO | VN6296 |
QH BENELUX | QHR2279 |
QUINTON HA | QHR2279 |
SCHLIECKMA | 60586296 |
STELLOX | 10-35048-SX |
SWAG | 30 91 8158 |
THERMOTEC | D6W007TT |
VALEO | 811518 |
VW | 701 820 031 |
WEZEL | 58006296 |
WILMINK | WG2030536 |
WILMINK | WG2162011 |
WILMINK | WG2180185 |
WILMINK | WG2231027 |
ZEKKERT | MK-5016 |
vika | 28200012701 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Nagrzewnica to element wyposażenia kabiny samochodu, odpowiedzialny za jej ogrzewanie. Urządzenie działa na zasadzie podobnej do działania układu chłodzenia, gdyż nawet jego budowa przypomina konstrukcję chłodnicy. Klasyczna nagrzewnica posiada żebra, przez które przepływa ciecz. Dochodzi tu jednak do wymiany cieplnej będącej odwrotnością zjawiska zachodzącego w chłodnicy. Ciecz bowiem jest gorąca i przekazuje ciepło na zewnątrz.
Celem działania nagrzewnicy jest ogrzanie wnętrza kabiny przy wykorzystaniu ciepła generowanego przez silnik. Tym samym ważną rolą tego elementu jest także odciążenie chłodnicy, nagrzewanej ciepłem silnika. Przepływająca przez nagrzewnicę ciecz jest tą samą cieczą, która przepływa przez układ chłodzenia. Jak to zatem możliwe, że jest ona ciepła? Otóż ciecz pojawia się w nagrzewnicy jeszcze zanim zostanie schłodzona. Odebranie części ciepła z cieczy sprawia, że jej ochłodzenie staje się mniej obciążające dla układu chłodniczego. Z tego względu awarie obu części niejednokrotnie zgrywają się ze sobą w czasie, co nie jest dziełem przypadku.
Jak każdy inny podzespół, nagrzewnica ulega awariom. Jednym z częściej spotykanych problemów jest przeciekanie urządzenia. W takiej sytuacji efektywność działania nagrzewnicy zostaje upośledzona, ponadto pojawia się ryzyko zniszczenia innych elementów wyposażenia. Dlatego też wszelkie usterki i niesprawności dotyczące nagrzewnicy wymagają wymiany tego elementu. Naprawy zwykle okazują się nieopłacalne.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.