- Ciężar [kg]: 0,075
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 133-053-009 |
ACR | 160204 |
AIC | 51494 |
AUTOGAMMA | GA15133 |
AUTOMEGA | 150022910 |
AVA | VNR008 |
Alfa e-Par | AF11908 |
BBR | 002-40-02052 |
CASCO | CRS73002AS |
CSV ELECTR | CRV9088 |
ELTA AUTOM | EH1093 |
ELTA AUTOM | XHR0094 |
ERA | 665104 |
ESEN SKV | 95SKV020 |
FISPA | 10.9088 |
FLAMAR | RSF310037HQ |
GECO | RE73117 |
HBELPARTS | 75614926 |
HOFFER | K109088 |
JPN | 60E9167-JPN |
KRIOS | 10.9088 |
LGK | LGK026081002 |
MEATDORIA | K109088 |
MEYLE | 100 800 0033 |
OSSCA | 09529 |
PATRON | P15-0045 |
QF | QF00T01348 |
QF | QF10Q00040 |
REAL | 40076200BN |
RECOFICIAL | CRV9088 |
RECOFICIAL | RECSRS73002.0 |
RIDEX | 1385C0069 |
SANDO | SRS73002.0 |
SIDAT | 10.9088 |
STELLOX | 75-52158-SX |
Stark | SKCU-2150068 |
THERMOTEC | DEW003TT |
TOPRAN | 103 578 |
VANHE | D8067 |
VEMO | V10-79-0005 |
VW | 357 959 263 |
WE PARTS | K109088 |
WILMINK | WG1778302 |
WILMINK | WG1795249 |
WILMINK | WG2248250 |
WXQP | 350725 |
ZZVF | ZVYL7740 |
vika | 89590795101 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dmuchawa to końcowa część układu klimatyzacji, bezpośrednio odpowiedzialna za wtłaczanie powietrza do kabiny. Urządzenie jest zasilane elektrycznie. Za sprawą dostarczenia prądu o natężeniu 12 V lub 24 V, w ruch zostają wprawione wentylatory o dużej mocy, które wtłaczają zassane wcześniej powietrze. Należy zaznaczyć, że w zależności od ustawień, jest to powietrze zimne lub ciepłe – obie opcje są możliwe do zrealizowania.
Zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury w kabinie, dmuchawy klimatyzacji są w stanie w krótkim czasie wtłaczać duże ilości powietrza. Użytkownik ma możliwość regulowania pracy wentylatorów, decydując o sile nawiewu. Kontrola jest możliwa z dwóch poziomów – panelu środkowego w kabinie, jak i kratek nawiewu.
Ze względu na pracę na wysokich obrotach, dmuchawa klimatyzacji jest narażona na przyspieszoną eksploatację oraz uszkodzenia. Co prawda smar ogranicza siłę tarcia, jednak nie jest w stanie zredukować jej całkowicie, co ostatecznie prowadzi do zużycia łopatek. Jest to naturalna konsekwencja całkowicie poprawnego użytkowania dmuchawy klimatyzacji. Ponadto, z czasem smaru zaczyna ubywać, co zwiększa siłę tarcia. Wskazana jest zatem konserwacja dmuchawy, a zwłaszcza łopatek wentylatorów, która wydłuża żywotność tych ważnych części układu klimatyzacji. Należy również pamiętać o możliwych awariach silnika napędzającego pracę wentylatorów. W przypadku awarii którejś z części zwykle możliwa jest jej wymiana, jednak zaleca się wymianę całej dmuchawy klimatyzacji.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.