Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 1118103100

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
1118103100
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 1118103100
  • Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 1118103100 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

42,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
JP GROUP
Jednostka:
sztuka
EAN:
5710412224950
Numer katalogowy:
028260849AALT
Ilość żeber:
6
Długość [mm]:
1183
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 1118103100 firmy JP GROUP

Parametry:
  • Ilość żeber: 6
  • Długość [mm]: 1183

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 1118103100 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 028260849A
AUDI 028260849F
AUDI 028260849H
AUDI 032145933
AUDI 032145933T
AUDI 038903137AA
AUDI 038903137L
AUDI 06H903137J
AUTEX 6PK1185
BANDO 6PK1180
BANDO 6PK1185
BLUEPRINT AD06R1180
BMW 11281470027
BMW 11281747277
BMW 11287636368
BOSCH 1987946063
BOSCH 1987947946
CADIL 12578000
CADIL 12578002
CITRO 5750GH
CITRO 5750QT
CITRO 5750VR
CONTI 6PK1180
CONTI 6PK1185
DAIHA 9004831070
DAIHA 9004831071
DAYCO 6PK1180
DAYCO 6PK1180E
DAYCO 6PK1180S
DAYCO 6PK1185
DT SPARE P 334346
FEBI 28931
FIAT 46820062
FIAT 71745115
FIAT 9642430680
FIAT 9652746480
FLENNOR 6PK1183
FORD 1004484
FORD 1539603
FORD 96MF6C301AC
FORD 9S518620CA
GATES 6PK1183
GM 55185077
HBJAKOPART J1061175
HBJAKOPART J1061185
HBJAKOPART J1061188
HEPU 296PK1185
HONDA 56992P5TG00
HONDA 56992P5TG01
HUTCHINSON 1180K6
HUTCHINSON 1182K6
INA 537003110
INA FB6PK1180
INA FB6PK1183
JAPANPAR DV6PK1180
JAPANPAR DV6PK1185
JAPANPAR TV804
KAVO PARTS DMV1518
KAVO PARTS DMV2008
LANCIA 46820062
LANCIA 55202377
LANCIA 71745115
LANDROVER GMB61185
LANDROVER PQS101030
LORETT CA0026
MAG 340611001180
MAG 340611001185
MAZDA 1E0518381
MAZDA FEMJ18381
MERCE 0099974092
MERCE A0099974092
MG PQS101030
NIPPARTS J1061180
OPEL 6340615
OPTI 6PK1180
OPTI 6PK1185
PEUGE 5750GG
PEUGE 5750QS
PEUGE 5750VR
PEUGE 5750XJ
QUINTON HA QBR61175
RENAU 7700729751
RENAU 7700743549
ROULUNDS 6K1180
ROULUNDS 6K1185
ROVER GMB61180
ROVER GMB61185
ROVER PQS101030
RUV 6PK1185
SEAT 028260849A
SEAT 028260849F
SEAT 028260849H
SEAT 032145933
SEAT 032145933T
SEAT 038903137AA
SEAT 038903137L
SEAT 06H903137J
SKF VKMV6PK1180
SKF VKMV6PK1181
SKF VKMV6PK1182
SKF VKMV6PK1183
SKF VKMV6PK1185
SKF VKMV6PK835
SKODA 028260849A
SKODA 028260849F
SKODA 028260849H
SKODA 032145933
SKODA 032145933T
SKODA 038903137AA
SKODA 038903137L
SKODA 06H903137J
SNR 6PK1180
SNR 6PK1185
SNR CA6PK1180
SWAG 30928931
TOYOT 9091602674
TRISCAN 8640601183
TRP 1522952
TRP 1522953
VAG 028260849A
VAG 028260849F
VAG 028260849H
VAG 032145933
VAG 032145933T
VAG 038903137AA
VAG 038903137L
VAG 06H903137J
VEYANCE 6PK1180
VEYANCE 6PK1180E
VEYANCE 6PK1180G
VOLVO 31430015
VW 028260849A
VW 028260849F
VW 028260849H
VW 032145933
VW 032145933T
VW 038903137AA
VW 038903137L
VW 06H903137J

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek klinowy wielorowkowy 1118103100 pasuje do Twojego auta

 

ALFA ROMEO

  • brak modeli

ALPINA

  • brak modeli

AUDI

  • brak modeli

BMW

  • brak modeli

CADILLAC

  • brak modeli

CHRYSLER

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

DAIHATSU

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

HONDA

  • brak modeli

INFINITI

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

LAND ROVER

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

MG

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

ROVER

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

SUBARU

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

JP GROUP

JP Group to duńska firma motoryzacyjna, zajmująca się produkcją części samochodowych. Przedsiębiorstwo jest wszechstronnym producentem, kompleksowo zaspokajającym potrzeby kierowców samochodów osobowych i nie tylko. W asortymencie firmy znajdują się silniki oraz cały ich niezbędny osprzęt, a także m.in. elementy układu hamulcowego, sprzęgła, skrzynie biegów, amortyzatory, wahacze i wiele innych kluczowych autoczęści. Ponadto, stale rozbudowywana jest oferta w zakresie akcesoriów. W ofercie znajdują się wszelkie niezbędne w dzisiejszych samochodach: listwy, zawory czy uszczelki.

Przedsiębiorstwo JP Group jest znane z wysokiej jakości produktów. Obecnie części samochodowe JP Group śmiało można zaliczyć do autoczęści klasy premium. Pomimo wysokiej jakości i niezawodności, części JP Group są dostępne w przystępnych cenach. Głównym celem producenta jest tworzenie autoczęści o maksymalnej wytrzymałości. Dlatego też użytkownicy części samochodowych JP Group chwalą sobie ich trwałość, umożliwiającą wieloletnią eksploatację podzespołów.

JP Group to marka znana od dziesięcioleci. Początki jej działalności sięgają 1975 roku. Początkowo w fabrykach produkowano tylko gumowe części samochodowe. Z czasem oferta była coraz bardziej poszerzana. Dzisiaj części samochodowe JP Group to kilkanaście linii produkcyjnych oraz dziesiątki tysięcy referencji. Od początku działalności główna siedziba przedsiębiorstwa niezmiennie mieści się w Danii. Jednak zakres działania firmy jest o wiele większy. Producent posiada swoje oddziały na całym świecie, między innymi w Stanach Zjednoczonych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze