Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI 6PK894

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
6PK894
Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI 6PK894
  • Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI 6PK894 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
MITSUBOSHI
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 6PK894 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 028903137AK
AUDI 028903137K
AUTOU 1340619
AUTOU 1340747
AUTOU 90412885
AUTOU 90486316
AUTOU 90510611
BARRE 7700749393
BMW 11287526363
BMW 11287534399
BMW 11287534703
BMW 11287566789
BMW 11287571377
BMW 11287586901
BMW 11287604014
CHEVR 91126382
CHEVR 9118614
CHRYS 4668454AB
CHRYS 4891506AB
CHRYS 4891506AC
CHRYS 4891506AD
CITRO 128034
CITRO 128069
CITRO 1612351780
CITRO V760401480
CITROEN DF 1612351780
CONTI 6PK894
DACIA 7700869440
DAEWOO 96183110
DAIHA 90916W2021
DAYCO 6PK888
DAYCO 6PK892
DAYCO 6PK894
DAYCO 6PK900
FIAT 46473645
FIAT 71749440
FIAT 7730052
FIAT 98487322
GATES 6PK893
GM 1340619
GM 1340747
GM 90412885
GM 90486316
GM 90510611
GM 90510612
GM 91126382
GM 9118614
GM 93182243
GOODYEAR 6PK0895
GOODYEAR 6PK0900
HUTCHINSON 894K6
HYUNDAI 90916W2019
LANCIA 46474062
LANCIA 60603101
LANCIA 60617862
LANCIA 60618584
LANCIA 60626658
LANCIA 60630741
LANCIA 60652358
LANCIA 60666950
LANCIA 60810651
LANCIA 60814395
LANCIA 60815414
LANCIA 71719645
LANCIA 71739915
LANCIA 71753674
LANCIA 9638464380
LANDROVER STC2326
LANDROVER STC3397
MINI 11281505672
MINI 11287518249
MINI 11287526363
MINI 11287566789
MINI 11287604014
NISSA 1172031U00
NISSA 1172031U02
NISSA 117204F105
NISSA 1172054B00
NISSA 1192028E10
NISSA 11920D4201
NISSA 7700869440
OPEL 1340619
OPEL 1340644
OPEL 1340747
OPEL 90412885
OPEL 90486316
OPEL 90510611
OPEL 90510612
OPEL 91126382
OPEL 9118614
PEUGE 128035
PEUGE 128043
PEUGE 128068
PEUGE 128069
PEUGE 1612351780
PEUGE 5750RG
PEUGE 98487322
PEUGE V760401480
PSA 128069
QH BENELUX QBR6887
RENAU 7700749393
RENAU 7700869440
RENAULT T 7700749393
RENAULT T 7700869440
SEAT 037903137E
TOYOT 9091602678
TOYOT 90916W2021
TOYOT 90916W2022
TOYOT 90916W2036
TOYOT 90916W2038
VAUXH 1340619
VAUXH 1340644
VAUXH 1340747
VAUXH 90412885
VAUXH 90486316
VAUXH 90510611
VAUXH 90510612
VAUXH 91126382
VAUXH 9118614
VAUXH 93182243
VW 037903137B
VW 037903137D
VW 037903137E

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek klinowy wielorowkowy 6PK894 pasuje do Twojego auta

 

ALFA ROMEO

  • brak modeli

BMW

  • brak modeli

CHEVROLET

  • brak modeli

CHRYSLER

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

DAEWOO

  • brak modeli

DAIHATSU

  • brak modeli

DS

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

LAND ROVER

  • brak modeli

MINI

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze