Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu HUTCHINSON 085 HTDP 20

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
085 HTDP 20
Pasek rozrządu HUTCHINSON 085 HTDP 20
  • Pasek rozrządu HUTCHINSON 085 HTDP 20 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

102,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
HUTCHINSON
Jednostka:
sztuka
EAN:
3159750798075
Numer katalogowy:
85HTDP20
Ilość zębów:
85
Szerokość [mm]:
20,00
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu 085 HTDP 20 firmy HUTCHINSON

Parametry:
  • Ilość zębów: 85
  • Szerokość [mm]: 20,00

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 085 HTDP 20 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOSCH 1 987 949 650
CITRO 1926-71
CONTI CT1118
DAYCO 94989
EUROREPAR 1611129280
FAI 70085
FEBI 100238
FLENNOR 4514V
GATES 5625XS
HEPU 29-0418
INA 536 0303 10
LANDROVER 1324288
MGA CD0618
MICHELIN E SMATB0426
OPTI ZRK 1743
PEUGE 1926-71
PROCODIS F 11CD18
QUINTON HA QTB722
ROVER 1324288
RUV 555916
SWAG 44 10 0238
VEYANCE G1618H

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu 085 HTDP 20 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

HUTCHINSON

Hutchinson to firma o globalnym zasięgu, którą w 1853 roku założył Hirama Hutchinson w Châlette-sur-Loing w środkowej Francji. Obecnie jej główna siedziba mieści się w Paryżu.  Przedsiębiorstwo jest liderem w branży motoryzacyjnej, przemysłowej oraz lotniczej. Zatrudnia ponad 44 tysiące pracowników w 24 krajach, w tym też w Polsce. W kraju nad Wisłą  Hutchinson ma fabryki w  Żywcu, Bielsku-Białej oraz Łodzi, gdzie produkowane są m.in. przewody chłodzenia silnika oraz przewody paliwowe.

Jeśli chodzi o przemysł motoryzacyjny, przedsiębiorstwo z francuskim rodowodem zajmuje się także produkcją części oryginalnego wyposażenia pojazdów. Ich przewody systemu klimatyzacji trafiają do Citroena C1, Peugeota 107 oraz Toyoty Aygo.

Innowacja, wiedza, rozwój

Innowacyjne podejście, ogromna wiedza oraz nieustanny rozwój, to dowód na to,  iż Hutchinson to sprawdzony partner zarówno dla producentów samochodów osobowych, jak i ciężarowych.  Opracowywane przez francuskie przedsiębiorstwo technologie poprawiają komfort użytkowania samochodów, bezpieczeństwo oraz obniżają koszty zużycia paliwa i emisji CO2.

Ponadto, rozwiązania od Hutchinson przyczyniają się do:

  • redukcji gabarytów silników bez straty na mocy,
  • optymalizacji energii mechanicznej,
  • poprawy wyników akustycznych.

Kupując komponenty Hutchinson masz pewność, że trafiłeś na sprawdzonego producenta!

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze