- Wysokość [mm]: 9
- Średnica wewnętrzna [mm]: 35
- Średnica zewnętrzna [mm]: 54,9
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Lokalizacja w aucie: Os napędowa
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 678PIFL |
AUTLOG | WD1503 |
AUTOMEGA | 1003740151 |
AUTOMEGA | 190045510 |
AUTOMEGA | 3003740151 |
AUTOMEGA | 3003740514 |
BTA | G30001BTA |
CHEVR | 03 74 151 |
CHEVR | 03 74 514 |
CHEVR | 12755013 |
CHEVR | 3 74 151 |
CHEVR | 3 74 514 |
CHEVR | 90342143 |
CORTECO | 01033292B |
ET ENGINET | TM0038 |
FAST | FT49717 |
FEBEST | 95LDW-35550915U |
JPG | 1244000100 |
KRAFT AUTO | 1151628 |
KRAFT AUTO | 1151629 |
MAXGEAR | 70-0004 |
MEYLE | 614 037 0003 |
OPEL | 03 74 151 |
OPEL | 03 74 514 |
OPEL | 3 74 151 |
OPEL | 3 74 514 |
OSSCA | 04708 |
SKT | 045884-V |
VAUXH | 12755013 |
VAUXH | 90342143 |
WILMINK | WG1220752 |
CHEVROLET
|
OPEL
|
VAUXHALL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mechanizm różnicowy, czyli podstawowy mechanizm odpowiedzialny za obracanie się kół zamontowanych na tej samej osi niezależnie od siebie.
Mechanizm różnicowy w swojej najbardziej podstawowej postaci składa się z dwóch połówek osi z kołem zębatym na każdym końcu, połączonych ze sobą trzecim kołem zębatym tworzącym trzy boki kwadratu. Jest to zwykle uzupełniane czwartym zsabiegiem dla zwiększenia siły, uzupełniając kwadrat.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Blokowany mechanizm różnicowy to wariant spotykany w niektórych pojazdach, głównie tych, które jeżdżą w terenie. Zasadniczo jest to otwarty mechanizm różnicowy z możliwością zablokowania w celu utworzenia osi stałej zamiast niezależnej. Może się to odbywać ręcznie lub elektronicznie, w zależności od technologii w pojeździe.
Istnieją także mechanizmy LSD łączące zalety otwartych i zablokowanych mechanizmów różnicowych w bardziej skomplikowanym systemie. Istnieją dwie kategorie, które wykorzystują różne formy oporu, aby osiągnąć ten sam efekt.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.