- Grubość [mm]: 26,0
- Średnica wewnętrzna [mm]: 58,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 60,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 65,0
- Ciężar [kg]: 0,04
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 72871 |
ASAM | 55624 |
BAPMIC | BF0338880014 |
EUROREPAR | 1637945680 |
FEBI | 04947 |
FEBI | 4947 |
FISPA | 460203 |
IJS GROUP | 10-1239 |
IJS GROUP | 10-1442 |
IJS GROUP | 10-1443 |
KAMOKA | 5500303 |
LYNXAUTO | WB-1083 |
LYNXAUTO | WB-1170 |
LYNXAUTO | WB-1278 |
LYNXAUTO | WB-1282 |
LYNXAUTO | WB-1283 |
LYNXAUTO | WB-1295 |
LYNXAUTO | WB-1421 |
LYNXAUTO | WB-1423 |
MAPCO | 46851 |
MERCE | 168 357 00 89 |
MERCE | 201 334 01 25 |
MERCE | A168 357 00 89 |
MERCE | A201 334 01 25 |
MOVIS | ASB1419 |
MOVIS | ASB1742 |
MOVIS | ASB1743 |
MOVIS | ASB1815 |
MOVIS | ASB1999 |
MOVIS | ASB2000 |
MOVIS | ASB2163 |
MOVIS | ASB2165 |
MOVIS | ASB2191 |
MOVIS | ASB2258 |
MOVIS | ASB2330 |
MOVIS | ASB2427 |
MOVIS | ASB2470 |
MOVIS | ASB2486 |
MOVIS | ASB2628 |
MOVIS | ASB2634 |
MOVIS | ASB2694 |
MOVIS | ASB2791 |
MS | 6530-SET-MS |
OPTIMAL | 402509L2 |
OPTIMAL | CA-00001 |
OSSCA | 25286 |
SIDAT | 460203 |
STARLINE | LO 03520 |
STARLINE | LO 06509 |
STARLINE | LO 06530 |
STARLINE | LO 06537 |
TTC | 02.31.002 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łożysko koła to podzespół piasty koła samochodowego, który jest zarazem podstawowym elementem każdego auta. To dzięki tym elementom możliwy jest płynny ruch koła samochodowego. Łożyska kół to niestety podzespoły, które z czasem ulegają procesowi eksploatacji. Kierowcy nie pozostaje wówczas nic innego, jak ich wymiana na nowe.
Łożyska kół to elementy stosunkowo trwałe. Pierwsze symptomy zużycia to dopiero przebiegi rzędu 150 tys. kilometrów lub więcej. Wiele zależeć będzie nadal od jakości użytych podzespołów na wyposażeniu fabrycznym pojazdu, stylu jazdy kierowcy oraz ogólnych warunków eksploatacji samochodu.
Typowymi objawami zużytych, wyeksploatowanych łożysk kół, będą m.in. szumy, pochodzące z okolic kół podczas jazdy samochodem. By potwierdzić usterkę, najlepiej umieścić samochód na podnośniku i sprawdzić, czy na kole znajdują się luzy. Do przedwczesnego zużycia dochodzi z reguły na skutek nadmiernego nacisku wywieranego na łożyska kół podczas agresywnej jazdy, w trakcie dynamicznego pokonywania nierównych nawierzchni a także w przypadku zbyt dużego i częstego obciążania samochodu.
Wymiany łożysk kół najlepiej nigdy nie bagatelizować i nie odkładać w czasie. Całkowite uszkodzenie łożyska może bowiem doprowadzić do kompletnego zablokowania się koła. To bardzo niebezpieczna sytuacja, która może skutkować groźnym wypadkiem. Wymianę zaleca się przeprowadzić w profesjonalnym warsztacie samochodowym – głównie z racji tego, że nowe łożysko powinno być zamontowane przy pomocy prasy, by uzyskać równe przyłożenie sił.