- Tryb pracy: Elektryczny
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez elementów przyłączeniowych
- Ciśnienie pracy [bar]: 3,3
- Wydatek [l/h]: 120
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez materiałów dodatkowych
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
2N | 2N-FP-2380103 |
2N | 2N-FP-23801081 |
A.I.C. | 52408 |
ACI AVESA | ABG-1167 |
AIRTEX | E10809 |
ASAM | 74213 |
AUTOMEGA | 140029410 |
BBT | EFP703 |
BOSCH | 0 986 580 822 |
BOSCH | 1 987 580 033 |
CASCO | CGA70101AS |
CSV ELECTR | CBC7027 |
DELPHI | FE0580-12B1 |
DIPASPORT | GACP068DLPN |
DIPASPORT | GACP068PRBN |
DIPASPORT | GACP136DLPN |
DODA | 1120020078 |
DYNAMATRIX | DFP3808011G |
ELTA AUTOM | EF2001 |
ELTA AUTOM | XFP8017 |
ELTA AUTOM | XFP8151 |
ENGITECH | ENT100019 |
ERA | 770059A |
ERA | 770156 |
ERA | 770156A |
ESEN SKV | 02SKV735 |
FIRST LINE | FFP1036 |
FISPA | 70027 |
FLAMAR | CGF210107HQ |
GAUSS | GI3810 |
GEBE | 9 6037 1 |
HELLA | 8TF 358 106-561 |
HITACHI AU | 133438 |
HITACHI AU | 2503353 |
HITACHI AU | 2503438 |
HOFFER | 7506539 |
INTER | 31643 |
INTER | 38887 |
INTER | EFP313 |
INTER | FP2188 |
INTER | LFP057 |
JOHNS | KSP 55 08-001 |
JPG | 1215200300 |
LEMARK | LFP057 |
LUCAS | FDB1126 |
MAG | 219045349965 |
MAG | 313011300004 |
MAG | 313011300044 |
MAG | 313011300120 |
MAG | 313011313004 |
MAG | 359001800140 |
MAG | 431338100000 |
MAG | ESS0057A |
MAG | ESS532 |
MAG | MAM00004 |
MAG | MAM00004M |
MAG | MAM00044 |
MAG | MAM00120 |
MAPCO | 22711 |
MAXGEAR | 43-0037 |
MAXGEAR | 43-0127 |
MEATDORIA | 77261 |
MEC-DIESEL | 344170DP |
MEC-DIESEL | 344390 |
MESSMER | 770156 |
MESSMER | 770156A |
METZGER | 2250104 |
MEYLE | 614 919 0005 |
OPEL | 08 15 037 |
OPEL | 08 15 039 |
OPEL | 09120218 |
OPEL | 09200109 |
OPEL | 09204647 |
OPEL | 47 00 684 |
OPEL | 91 28 644 |
OPEL | 92001090 |
OPEL | 9204647 |
OSSCA | 01022 |
PATRON | PFP311 |
PIERBURG | 7.02701.28.0 |
PROFIT | 4001-0038 |
QH BENELUX | QFP656 |
QUINTON HA | QFP656 |
REAL | 70082101BN |
RIDEX | 458F0009 |
SANDO | SGA70101.0 |
SIDAT | 73042 |
SPEEDMATE | SM-FPG011 |
STELLOX | 10-01599-SX |
SUBAR | 15100-83E00-000 |
SUZUK | 15100-83E00-000 |
Stark | SKFP-0160008 |
TOPRAN | 205 627 |
URO PARTS | JLM12204 |
VALEO | 347298 |
VAUXH | 08 15 039 |
VAUXH | 09120218 |
VAUXH | 09200109 |
VAUXH | 09204647 |
VAUXH | 47 00 684 |
VAUXH | 91 28 644 |
VAUXH | 91202180 |
VAUXH | 92001090 |
VAUXH | 9204647 |
VDO | 993-784-025X |
VEMO | 40-09-0002 |
VEMO | 40-09-0022 |
VEMO | V40-09-0002 |
WE PARTS | 320910074 |
WILMINK | WG1025623 |
WILMINK | WG1498551 |
WILMINK | WG1500891 |
WILMINK | WG1771406 |
WILMINK | WG1796685 |
ZEKKERT | KP-1011 |
hajus Auto | 1271016 |
OPEL
|
SUBARU
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa paliwa to urządzenie, które odpowiada za dostarczanie paliwa do układu zasilania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie benzyny do układu dolotowego, a ostatecznie do komór spalania, ale również nadanie mu odpowiedniego ciśnienia. Obecnie pompa paliwa napędzana jest najczęściej przez przekaźnik. Wyjątkiem są silniki wysokoprężne, do których paliwo dostarcza pompa napędzana przez wał rozrządu.
Starsze, jednak wciąż występujące modele to pompy mechaniczne, zwane membranowymi. Zdecydowanie popularniejsze, i niemal zawsze montowane w produkowanych dzisiaj pojazdach, są jednak pompy elektryczne. Pompy elektryczne również różnią się między sobą, między innymi lokalizacją w samochodzie. Nazywana liniową, pompa paliwa umieszczona pod zbiornikiem, to rozwiązanie stosowane rzadziej, natomiast przeważnie urządzenie umieszcza się dzisiaj wewnątrz zbiornika. Dzięki temu pompa może generować nieco nisze ciśnienie. Większość elektrycznych pomp paliwa umieszczanych w zbiornikach to urządzenia wirnikowe. Posiadają one również zawory zwrotne, które otwierają się wskutek podwyższenia ciśnienia.
Nie sposób określić konkretny przebieg dla pompy paliwa. Urządzenia tego typu są zbyt zróżnicowane. Należy na pewno regularnie dokonywać przeglądów, aby upewniać się, że wszystko jest w porządku. Pompa paliwa może ulec uszkodzeniu wskutek korozji lub zabrudzenia, jak również uderzenia. Jeżeli urządzenie to nie pracuje w pełni poprawnie, do komór spalania dociera zbyt mało paliwa lub też dostaje się tam ono pod niskim ciśnieniem. W konsekwencji silnikowi brakuje mocy, a w skrajnych przypadkach nie jest możliwe jego uruchomienie.
Hearth+Buss to niemiecka firma motoryzacyjna, sprzedająca części samochodowe między innymi pod marką Elparts. Hearth+Buss Elparts to autoczęści z różnych kategorii produktowych. Ważną gałęzią działalności przedsiębiorstwa zawsze były elementy układu zapłonowego. Do dzisiaj stanowią one duży odsetek referencji obecnych w katalogu producenta. Cewki zapłonowe Hearth+Buss Elparts to sprawdzona jakość udokumentowana szeregiem certyfikatów. Ponadto, firma produkuje również świece żarowe, przewody zapłonowe i inne części układu.
Producent części samochodowych Hearth+Buss Elparts stale poszerza swoją ofertę. W ostatnich latach wiele referencji przybyło w kategorii elektryki samochodowej oraz oświetlenia. Celem przedsiębiorstwa jest zdobycie pozycji jednego z liderów rynku światowego w tym obszarze. Akumulatory, alternatory, jak również wszelkiego rodzaju czujniki Hearth+Buss Elparts to autoczęści doceniane przez użytkowników oraz fachowców. Podobnie wysoko cenione jest oświetlenie samochodowe Hearth+Buss Elparts. W asortymencie producenta znajdują się wszelkie obowiązkowe, jak i dodatkowe lampy dopasowane do większości samochodów europejskich i azjatyckich. Oczywiście producent oferuje również niezbędne części elektryczne układu oświetlenia samochodowego, takie jak przekaźniki, przełączniki i regulatory.
Hearth+Buss to firma z długą historią, której początek sięga 1925 roku. Od początku przedsiębiorstwo zajmowało się produkcją zapłonów. Dzisiaj oferta producenta jest o wiele bogatsza, a części samochodowe Hearth+Buss Elparts są dystrybuowane również poza macierzyste Niemcy.