- Typ pompy: Pompa łopatkowa
- Tryb pracy: Mechaniczne
- Ilość połączeń: 1
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
- Materiał obudowy: Aluminium
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 06D 145 100D |
AUDI | 06D 145 100E |
AUDI | 06D 145 100F |
AUDI | 06D 145 100G |
AUDI | 06D 145 100H |
AUTOTEAM | L9101 |
BORSEHUNG | B18775 |
BUGIAD | BGT00022 |
CSV ELECTR | CBV1101 |
DA SILVA | PV4036 |
DIPASPORT | PAV097PRBN |
ERA | 559058 |
ERA | 559058A |
ESEN SKV | 18SKV031 |
ET ENGINET | ED0136 |
FEBI | 38736 |
FISPA | 89.101 |
GK | 705118 |
HEPU | VP5118 |
HOFFER | 8091042 |
INTERMOTOR | 89050 |
INTERMOTOR | VP073 |
JPG | 1117101000 |
LUK | 561 0036 10 |
MAXGEAR | 44-0027 |
MEATDORIA | 91042 |
METZGER | 8010001 |
METZGER | 8010064 |
OSSCA | 17764 |
PIERBURG | 7.24807.20.0 |
QUINTON HA | QVP1002 |
SAMI | 6900720 |
SEAT | 06D 145 100D |
SEAT | 06D 145 100E |
SEAT | 06D 145 100F |
SEAT | 06D 145 100G |
SEAT | 06D 145 100H |
SIDAT | 89101 |
SKODA | 06D 145 100D |
SKODA | 06D 145 100E |
SKODA | 06D 145 100F |
SKODA | 06D 145 100G |
SKODA | 06D 145 100H |
STEC | VP00002 |
SWAG | 30 93 8736 |
TTC | 07.36.010 |
URO PARTS | 06D145100H |
VAICO | V10-0731 |
VW | 06D 145 100D |
VW | 06D 145 100E |
VW | 06D 145 100F |
VW | 06D 145 100G |
VW | 06D 145 100H |
WE PARTS | 371130046 |
WILMINK | WG1014480 |
WILMINK | WG1026908 |
WILMINK | WG1429133 |
vika | 11451539801 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa vacuum to inaczej pompa próżniowa, zwana również podciśnieniową. Jak nietrudno się domyślić, zadaniem tego urządzenia jest wytwarzanie podciśnienia. Obecnie pompy próżniowe montuje się w samochodach z silnikiem wysokoprężnym, natomiast bardzo rzadko pojawiają się w autach benzynowych.
Silniki benzynowe są sterowane w zupełnie inny sposób niż silniki wysokoprężne. W przypadku tych pierwszych obrotami kieruje przepustnica, która odchyla się pod kątem odpowiadającym sile, z jaką wciskany jest pedał gazu. Ze względu na tego typu konstrukcję, podciśnienie zawsze utrzymuje się na dostatecznym poziomie. Inaczej jest w przypadku silników wysokoprężnych, w których obroty silnika są zależne od ilości przepływu paliwa. W przypadku takich konstrukcji pompa vacuum jest niezbędna.
Pompa próżniowa ma wiele zadań, do których należy między innymi wzmocnienie pracy hamulców. Konkretnie chodzi tutaj o wytworzenie różnicy ciśnień, dzięki której możliwe jest prawidłowe funkcjonowanie serwa hamulcowego. Ponadto, pompa podciśnieniowa wspiera sterowanie częściami osprzętu silnikowego. Jej praca jest zwykle niezbędna dla poprawnego działania turbosprężarki czy też zaworu EGR.
Awarie pompy próżniowej to najczęściej nieszczelności, będące konsekwencją wystąpienia korozji, czy też uszkodzenia mechanicznego. Ponadto, może dojść do uszkodzenia urządzenia wskutek niedostatecznego smarowania. W przypadku zaburzenia pracy pompy próżniowej wartość podciśnienia osiąga niepożądane parametry. Zauważalnymi objawami awarii są: niewydajna praca hamulców, zwiększenie spalania oraz spadek mocy silnika.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.