Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa wspomagania układu kierowniczego DT SPARE PARTS 12.53001

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
12.53001
Pompa wspomagania układu kierowniczego DT SPARE PARTS 12.53001
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego DT SPARE PARTS 12.53001 - fot.1
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego DT SPARE PARTS 12.53001 - fot.2
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego DT SPARE PARTS 12.53001 - fot.3
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

623,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
DT SPARE PARTS
Jednostka:
sztuka
EAN:
4057795790803
Numer katalogowy:
7683 955 114
Rodzaj zaworu:
Zawór ograniczający cisnienie
Tryb pracy:
Hydrauliczny
Kierunek obrotów:
Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozmiar gwintu wejżcie:
M18x1,5
Wymiar gwintu wyjście:
M14x1,5
Masa [g]:
2056
Typ pompy:
Pompa łopatkowa

Pompa łopatkowa często stosowana jest w układach smarowania. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością przy stosunkowo niewielkiej masie. Ten rodzaj pompy generuje wysokie ciśnienie, przy czym wyróżnia się bardzo estetycznym wyglądem.

Dowiedz się więcej

Gwarancja:
2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]:
100
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza, pompa 12.53001 firmy DT SPARE PARTS

Parametry:
  • Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający cisnienie
  • Tryb pracy: Hydrauliczny
  • Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
  • Rozmiar gwintu wejżcie: M18x1,5
  • Wymiar gwintu wyjście: M14x1,5
  • Masa [g]: 2056
  • Typ pompy: Pompa łopatkowa
  • Gwarancja: 2 lata gwarancji
  • Cisnienie [bar]: 100

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 12.53001 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOSCH K S00 000 340
BOSCH K S00 000 362
BOSCH K S01 000 310
BOSCH K S01 000 332
BOSCH KS00000340
BOSCH KS00000362
BOSCH KS01000310
BOSCH KS01000332
CASCO CSP74100RS
CASCO CSP74101GS
CASCO CSP74101RS
CITRO 4007 C0
CITRO 4007 Y8
CITRO 4007C0
CITRO 4007Y8
DELCOREMY DSP091
DT SPARE P 4057795790803
FIAT 0481 7645
FIAT 04817645
FIAT 4 6460 6750
FIAT 4643 8817
FIAT 46438817
FIAT 4646 0675
FIAT 46460675
FIAT 464606750
FIAT 481 7645
FIAT 4817645
FIAT 5 0039 9379
FIAT 500399379
FIAT 7178 8904
FIAT 71788904
FIAT 9290 1692
FIAT 92901692
FIAT 9944 7054
FIAT 99447054
IVECO 481 7645
IVECO 4817645
IVECO 9944 7054
IVECO 99447054
LEMFO 2923 001
LEMFO 2923 301
LEMFO 2923001
LEMFO 2923301
LEMFO 7683955114
LEMFO 7684 955 124
LEMFO 8001 543
LEMFO 8001543
MEYLE 214 631 0003
MEYLE 2146310003
OPTIMAL HP-077
OPTIMAL HP077
PEUGE 4007 C0
PEUGE 4007 Y8
PEUGE 4007C0
PEUGE 4007Y8
RENAU 77 00 749 926
RENAU 77 01 045 973
RENAU 7700749926
RENAU 7701045973
SAMPA 065.494
SAMPA 065494
TRW 7684 955 124
TRW 7684955124
TRW JPR179
TRW JPR284
TRW JPR481
TRW JPW179
ZFSERVICEP 2393 001
ZFSERVICEP 2393001
ZFSERVICEP 7683955114
ZFSERVICEP 7684 955 124
ZFSERVICEP 7684955124
ZFSERVICEP 7691.955.247
ZFSERVICEP 7691955247

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przekładnia kierownicza, pompa 12.53001 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Przekładnia kierownicza, pompa

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

DT SPARE PARTS

DT Spare Parts to firma motoryzacyjna o globalnym zasięgu. Oferta producenta jest dziś niemal kompletna, zaspokajając w zasadzie wszystkie potrzeby kierowców pojazdów większości marek. W asortymencie firmy znajdują się hamulce i ich pojedyncze elementy, części układu wydechowego, sprzęgła, układy napędowe i chłodnicze, oświetlenie samochodowe i wiele więcej. Oferta części samochodowych DT Spare Parts skierowana jest zarówno do posiadaczy samochodów osobowych, jak i wielu innych pojazdów i maszyn mechanicznych. Szczególnie bogaty jest asortyment auto części DT Spare Parts dla pojazdów dostawczych. Ponadto dostępne są również m.in. części do pojazdów rolniczych i przemysłowych oraz autobusów.

Od lat głównym celem przedsiębiorstwa jest tworzenie części samochodowych o podwyższonej wytrzymałości. Cel ten jest nieustannie osiągany, dzięki czemu części samochodowe DT Spare Parts montowane są w samochodach i innych pojazdach szczególnie intensywnie eksploatowanych oraz poruszających się w trudnym terenie. Auto Części DT Spare Parts są powszechnie wykorzystywane przez zespoły rajdowe. O trwałości produktów tej marki świadczy również aż dwuletnia gwarancja udzielana przez producenta na wszystkie części znajdujące się w ofercie.

Cechy Części

Pompa łopatkowa
Pompa łopatkowa często stosowana jest w układach smarowania. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością przy stosunkowo niewielkiej masie. Ten rodzaj pompy generuje wysokie ciśnienie, przy czym wyróżnia się bardzo estetycznym wyglądem.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze