Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przestawiacz wałka rozrządu ET ENGINETEAM VT0004 (Strona doprowadzająca)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
VT0004
Przestawiacz wałka rozrządu ET ENGINETEAM VT0004 (Strona doprowadzająca)
  • Przestawiacz wałka rozrządu ET ENGINETEAM VT0004 (Strona doprowadzająca) - fot.1
  • Przestawiacz wałka rozrządu ET ENGINETEAM VT0004 (Strona doprowadzająca) - fot.2
  • Przestawiacz wałka rozrządu ET ENGINETEAM VT0004 (Strona doprowadzająca) - fot.3
  • Przestawiacz wałka rozrządu ET ENGINETEAM VT0004 (Strona doprowadzająca) - fot.4
  • Przestawiacz wałka rozrządu ET ENGINETEAM VT0004 (Strona doprowadzająca) - fot.5
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

925,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
ET ENGINETEAM
Jednostka:
sztuka
EAN:
8592779022267
Wysokość [mm]:
36,5
Ilość zębów:
40
Lokalizacja w aucie:
Strona doprowadzająca
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Ze śrubą
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Wałek rozrządu VT0004 firmy ET ENGINETEAM

Parametry:
  • Wysokość [mm]: 36,5
  • Ilość zębów: 40
  • Lokalizacja w aucie: Strona doprowadzająca
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubą

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla VT0004 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BMW 11 36 7 545 862
BMW 11367545862
BMW 7 545 862
CITRO 0805 H5
CITRO 0805 K1
CITRO 0805.H5
CITRO 0805.K1
CITRO 0805H5
CITRO 0805K1
KOLBENSCHM 50007805

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Wałek rozrządu VT0004 pasuje do Twojego auta

 

BMW

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

MINI

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Wałek rozrządu

Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych  pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.

Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.

Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.

Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.

ET ENGINETEAM

ET EngineTeam to czeskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne. Firma działa jako dystrybutor wysokiej jakości podzespołów. Powstanie marki miało miejsce w 2007 roku. Minęło zatem zaledwie kilkanaście lat od wyprodukowania pierwszych części ET EngineTeam. Mimo to produkty tej marki już dzisiaj są powszechnie znane w wielu krajach europejskich. Co więcej, zarówno kierowcy, jak i właściciele warsztatów chętnie po nie sięgają, doceniając ich niezawodność.

Części samochodowe ET EngineTeam, to jak sama nazwa wskazuje, przede wszystkim silniki. Firma oferuje niezawodne komplety silników, jak również pojedyncze ich części. W ofercie można znaleźć między innymi cylindry i tłoki, ale również głowice, zawory i wiele więcej. Dystrybutor nieustannie poszerza zakres swojej działalności, dołączając do asortymentu coraz to kolejne produkty. Dzisiaj poza silnikami i ich częściami można w nim znaleźć również części układu rozrządu, a także alternatory oraz elementy układu grzania i chłodzenia.

Firma ET EngineTeam bardzo starannie dobiera dostawców części samochodowych. Ponadto, każdy produkt jest dokładnie sprawdzany, w celu uzyskania pewności, co do jego niezawodności. Dzięki temu klienci wybierający auto części ET EngineTeam otrzymują produkty najwyższej klasy, które nie zawodzą ich w najtrudniejszych momentach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze