Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewód hamulcowy elastyczny A.B.S. SL 3586

5.0 (3 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
SL 3586
Przewód hamulcowy elastyczny A.B.S. SL 3586
  • Przewód hamulcowy elastyczny A.B.S. SL 3586 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

22,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
A.B.S.
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z przodu, z lewej, z prawej
EAN:
8717109211368
Długość całkowita [mm]:
360
Rozmiar gwintu 1:
INN. M10x1
Rozmiar gwintu 2:
INN. M10x1
Ciężar [kg]:
0,08
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przewody hamulcowe elastyczne SL 3586 firmy A.B.S.

Parametry:
  • Długość całkowita [mm]: 360
  • Rozmiar gwintu 1: INN. M10x1
  • Rozmiar gwintu 2: INN. M10x1
  • Ciężar [kg]: 0,08

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (3 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny A.B.S. SL 3586

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach A.B.S. w kategorii Przewody hamulcowe elastyczne

Robo

(26.12.2022)

5.0
Normalny przewód w dobrej cenie

Opinia wystawiona dla Przewód hamulcowy elastyczny A.B.S. SL 3917

Typowy_Janusz

(17.04.2014)

5.0
Swietna część. Bardzo dobra cena i dobra jakość/

Opinia wystawiona dla Przewód hamulcowy elastyczny A.B.S. SL 5881

wojtek

(21.08.2013)

5.0
polecam, naprawdę precyzyjne wykonanie

Opinia wystawiona dla Przewód hamulcowy elastyczny A.B.S. SL 5669

Numery OEM

Szukaj zamienników dla SL 3586 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ABE C81103ABE
ABE C81121ABE
ABE C81123ABE
APEC HOS3086
ATE 24.5237-0333.3
ATE 83.6213-0330.3
ATE 83.6213-0332.3
ATE 83.7813-0330.3
ATE 83.7813-0332.3
AUTOMEGA 120014110
AUTOMEGA 120014210
AUTOMEGA 306110701535
AUTOMEGA 306110701701
BARUM BAH0014
BENDIX 171382B
BENDIX 171384B
BORG BECK BBH6425
BORG BECK BBH6598
BOSCH 1 987 476 410
BOSCH 1 987 476 411
BRAKE ENG BH773768
BREMBO T 85 030
BREMBO T 85 042
CAR TF055X
CAR TF750X
CAUTEX 461242
CEF 511223
COFLE BH551215
CORTECO 19018654
DELPHI LH3768
FAG 330.621E.2.0
FEBI 08487
FEBI 10028
FERODO FHY2066
FTE 330.621E.1.0
FTE 9240181
GIRLING 9001262
GIRLING 9001314
HAVAM BH06116
HAVAM CH 6115A
HELLA 8AH 355 460-291
HELLA 8AH 355 460-411
HELLAPAGID 8AH 355 460-411
HIRSCH/RIC 02020068
IDROMEC BH750X
IMPERGOM 23775
JPG 1161600200
KAWE H4043
LEMFO 16678 01
LPR 6T46267
LPR 6T46268
MAG 440019018654
MAPCO 3937
MAXGEAR 52-0036
MAXGEAR 52-0045
METALC/ADL T496192
METALCAUCH 96192
METZGER 4114000
METZGER 4114600
MEYLE 100 611 0025
MEYLE 100 611 0027
MOTAQUIP VBH800
Motrio 8671016849
NK 8547151
NK 854755
OJD 22.105
OJD 22.404
PEX 22.105
PEX 22.404
PIMAX/ADL EE.1215
PIMAX/ADL EE.1226
QUINTON HA BFH 4616
QUINTON HA BFH4692
QUINTON HA QBH 10501
QUINTON HA QBH 10759
REMKAFLEX 3181
REMKAFLEX RMSL-1283
REMKAFLEX RMSL-2280
REMSA G1900.26
REMSA G1900.42
ROADHOUS 1900.26
ROADHOUS 1900.42
SAMKO 6T46267
SAMKO 6T46268
STELLOX 27-00002-SX
STELLOX 27-00005-SX
STOP 171382S
SWAG 99 90 8487
Stark SKBH-0820031
Stark SKBH-0820035
TEXTAR 40041400
TEXTAR 40041500
TOPRAN 103 839
TRISCAN 8150 29109
TRW PHA262
TRW PHA314
UNI GBH948
VAG 535 611 701
VILLAR 618.4552
VILLAR 618.4575
VW 535.611.701
VW 701.611.701
WOKING G1900.26
WOKING G1900.42

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przewody hamulcowe elastyczne SL 3586 pasuje do Twojego auta

 

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Przewody hamulcowe elastyczne

Elastyczne przewody hamulcowe to przewody gumowe transportujące płyn hamulcowy. Są one rozciągnięte na całej długości samochodu, w jego dolnej części, dostarczając płyn hamulcowy do zacisków na poszczególnych kołach. Tym samym bez wątpienia można stwierdzić, że przewody hamulcowe elastyczne są niezbędne, aby hamowanie było w ogóle możliwe.

Podstawowym materiałem, z którego skonstruowane są przewody elastyczne, jest rozciągliwa guma. Niemniej jednak wskaźnik rozciągliwości nie powinien być zbyt duży, aby zapewnić odpowiednio wysokie ciśnienie przepływu płynu hamulcowego. Oczywiście guma musi być również odporna na działanie płynu pod względem oddziaływań chemicznych. Elastyczny, gumowy rdzeń każdego przewodu opleciony jest tkaniną. Ponadto, niektóre przewody elastyczne posiadają obudowę metalową, której zadaniem jest uchronienie konstrukcji przed uszkodzeniami mechanicznymi.

Przewody hamulcowe elastyczne łączą ruchome elementy układu hamulcowego, umożliwiając ich płynne ruchy. Zachowanie elastyczności układu skraca czas zatrzymania pojazdu. Warto wspomnieć, że obok elastycznych przewodów hamulcowych występują również modele sztywne. Są one w całości wykonane z elementów metalowych, i jak nie trudno się domyślić, nie ulegają rozciąganiu. Przewody sztywne łączą nieruchome części układu.

Gumowe przewody hamulcowe ulegają awariom, głównie wskutek intensywnej eksploatacji. Im większe obciążenia, tym szybciej pojawiają się pęknięcia. Może również dojść do rozciągnięcia materiału. Podstawowym objawem wystąpienia nieprawidłowości jest zmniejszenie efektywności hamowania. Warto pamiętać, że nawet jeśli objawy się nie pojawią, zaleca się wymianę elastycznych przewodów hamulcowych najpóźniej po przejechaniu 100 tys. km.

A.B.S.

ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.

Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.

Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.

ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze