- Długość 1 [mm]: 240
- Rozmiar gwintu 1: FM10x1.0mm
- Rozmiar gwintu 2: FM10x1.0mm
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | SL5250 |
ASHIKA | 69-08-816 |
ASHIKA | 69-08-829 |
ASHUKI | 1110-9108 |
BLUEPRINT | ADK85346 |
BORG BECK | BBH6878 |
BOSCH | 1987481852 |
BREMBO | T79011 |
BROVEX-NEL | H5682 |
DELPHI | LH6462 |
FEBI | 30332 |
HBJAKOPART | J3708022 |
HBJAKOPART | J3708031 |
HELLA | 8AH355461-501 |
HELLAPAGID | 8AH355465-641 |
JAPANPAR | TF-816 |
JAPANPAR | TF-829 |
JAPKO | 69816 |
JAPKO | 69829 |
KAWE | H5682 |
LPR | 6T48071 |
NIPPARTS | J3708031 |
NPS | S370I36 |
OPTIMAL | BSL-3433 |
QUINTON HA | BFH5748 |
REMKAFLEX | 3580 |
SPIDAN | 338716 |
SUZUK | 5157050A50 |
TRISCAN | 815069126 |
TRW | PHB550 |
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elastyczne przewody hamulcowe to przewody gumowe transportujące płyn hamulcowy. Są one rozciągnięte na całej długości samochodu, w jego dolnej części, dostarczając płyn hamulcowy do zacisków na poszczególnych kołach. Tym samym bez wątpienia można stwierdzić, że przewody hamulcowe elastyczne są niezbędne, aby hamowanie było w ogóle możliwe.
Podstawowym materiałem, z którego skonstruowane są przewody elastyczne, jest rozciągliwa guma. Niemniej jednak wskaźnik rozciągliwości nie powinien być zbyt duży, aby zapewnić odpowiednio wysokie ciśnienie przepływu płynu hamulcowego. Oczywiście guma musi być również odporna na działanie płynu pod względem oddziaływań chemicznych. Elastyczny, gumowy rdzeń każdego przewodu opleciony jest tkaniną. Ponadto, niektóre przewody elastyczne posiadają obudowę metalową, której zadaniem jest uchronienie konstrukcji przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Przewody hamulcowe elastyczne łączą ruchome elementy układu hamulcowego, umożliwiając ich płynne ruchy. Zachowanie elastyczności układu skraca czas zatrzymania pojazdu. Warto wspomnieć, że obok elastycznych przewodów hamulcowych występują również modele sztywne. Są one w całości wykonane z elementów metalowych, i jak nie trudno się domyślić, nie ulegają rozciąganiu. Przewody sztywne łączą nieruchome części układu.
Gumowe przewody hamulcowe ulegają awariom, głównie wskutek intensywnej eksploatacji. Im większe obciążenia, tym szybciej pojawiają się pęknięcia. Może również dojść do rozciągnięcia materiału. Podstawowym objawem wystąpienia nieprawidłowości jest zmniejszenie efektywności hamowania. Warto pamiętać, że nawet jeśli objawy się nie pojawią, zaleca się wymianę elastycznych przewodów hamulcowych najpóźniej po przejechaniu 100 tys. km.
Kavo Parts to holenderska firma produkująca części samochodowe. Autoczęści Kavo Parts to elementy przeznaczone do samochodów azjatyckich. Przedsiębiorstwo jest jednym z największych na świecie producentów części do pojazdów koreańskich i azjatyckich.
W ofercie Kavo Parts znajduje się ponad 25 000 referencji. Wśród nich produkty z kilkunastu linii produkcyjnych. Katalog części samochodowych Kavo Parts jest kompletny, zaspokajając wymagania rynku w niemal stu procentach. Asortyment Kavo Parts tworzą między innymi części silnika oraz jego osprzęt. Producent posiada również bardzo szeroką ofertę elementów układu napędowego i wydechowego. Chętnie wybierane przez posiadaczy azjatyckich samochodów są również części elektryki od Kavo Parts. Przedsiębiorstwo zajmuje się też produkcją części układu zawieszenia, układu zapłonowego oraz hamulcowego. Części samochodowe Kavo Parts to zarówno główne podzespoły samochodowe, jak i osprzęt dodatkowy oraz akcesoria.
Marka Kavo Parts jest obecna na rynku od 1985 roku. Od początku było to przedsiębiorstwo holenderskie i tak jest do dzisiaj. Jednak obecnie firma działa na całym świecie, prowadząc dystrybucję na ogromną skalę. Skupienie całej produkcji jedynie na częściach do samochodów azjatyckich pomogło firmie osiągnąć sukces na ryku międzynarodowym. Dzisiaj przedsiębiorstwo Kavo Parts to jeden ze światowych liderów w swojej kategorii. Warto również zauważyć, że konstrukcje wielu samochodów azjatyckich i europejskich są podobne lub niemal identyczne. Tym samym wiele części samochodowych Kavo Parts pasuje również do aut europejskich.