- Ilość biegunów: 7
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
- Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
- Kształt obudowy wtyczki: Kanciasty
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.I.C. | 54776 |
ABAKUS | 133-053-004 |
ACR | 160277 |
AHE | 402.009 |
AIC | 54776 |
AKS DASIS | 741005N |
ASAM | 77144 |
AUDI | 3C0 907 521D |
AUDI | 3C0 907 521F |
AUDI | 3C0 907 521G |
AUTOGAMMA | GA15496 |
AUTOMEGA | 150114710 |
BBR | 001-10-16769 |
BH SERVICE | 5HL 351 321-681 |
BORSEHUNG | B11451 |
CASCO | CRS73018AS |
CASCO | CRS73018GS |
CSV ELECTR | CRV6029 |
ELTA AUTOM | EH1018 |
ELTA AUTOM | XHR0019 |
ERA | 665123 |
ERA | 665123E |
ESEN SKV | 94SKV029 |
FEBI | 39753 |
FISPA | 10.6029 |
FRIGAIR | 35.10091 |
HBELPARTS | 75614296 |
HELLA | 5HL 351 321-681 |
HITACHI AU | 132536 |
JPG | 1128001900 |
KRIOS | 10.6029 |
LUZAR | LFR 1810 |
MAHLE | ABR 69 000P |
MAHLE | ABR 69 000S |
MAXGEAR | 27-0542 |
METZGER | 0917033 |
NRF | 342069 |
OSSCA | 16558 |
PATRON | P15-0213 |
QF | QF00T01356 |
QF | QF10Q00048 |
SANDO | SRS73018.0 |
SANDO | SRS73018.1 |
SEAT | 3C0 907 521D |
SEAT | 3C0 907 521F |
SEAT | 3C0 907 521G |
SIDAT | 10.6029 |
SKODA | 3C0 907 521D |
SKODA | 3C0 907 521F |
SKODA | 3C0 907 521G |
SWAG | 30 93 9753 |
THERMOTEC | DEA001TT |
THERMOTEC | DEA004TT |
TTC | 07.59.083 |
VALEO | 515135 |
VEMO | V10-79-0019 |
VW | 3C0 907 521D |
VW | 3C0 907 521F |
VW | 3C0 907 521G |
WE PARTS | K106029 |
WILMINK | WG1778317 |
vika | 89071698201 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dmuchawa to końcowa część układu klimatyzacji, bezpośrednio odpowiedzialna za wtłaczanie powietrza do kabiny. Urządzenie jest zasilane elektrycznie. Za sprawą dostarczenia prądu o natężeniu 12 V lub 24 V, w ruch zostają wprawione wentylatory o dużej mocy, które wtłaczają zassane wcześniej powietrze. Należy zaznaczyć, że w zależności od ustawień, jest to powietrze zimne lub ciepłe – obie opcje są możliwe do zrealizowania.
Zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury w kabinie, dmuchawy klimatyzacji są w stanie w krótkim czasie wtłaczać duże ilości powietrza. Użytkownik ma możliwość regulowania pracy wentylatorów, decydując o sile nawiewu. Kontrola jest możliwa z dwóch poziomów – panelu środkowego w kabinie, jak i kratek nawiewu.
Ze względu na pracę na wysokich obrotach, dmuchawa klimatyzacji jest narażona na przyspieszoną eksploatację oraz uszkodzenia. Co prawda smar ogranicza siłę tarcia, jednak nie jest w stanie zredukować jej całkowicie, co ostatecznie prowadzi do zużycia łopatek. Jest to naturalna konsekwencja całkowicie poprawnego użytkowania dmuchawy klimatyzacji. Ponadto, z czasem smaru zaczyna ubywać, co zwiększa siłę tarcia. Wskazana jest zatem konserwacja dmuchawy, a zwłaszcza łopatek wentylatorów, która wydłuża żywotność tych ważnych części układu klimatyzacji. Należy również pamiętać o możliwych awariach silnika napędzającego pracę wentylatorów. W przypadku awarii którejś z części zwykle możliwa jest jej wymiana, jednak zaleca się wymianę całej dmuchawy klimatyzacji.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.