Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego SKF VKM 61014

5.0 (3 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
VKM 61014
Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego SKF VKM 61014
  • Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego SKF VKM 61014 - fot.1
  • Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego SKF VKM 61014 - fot.2
  • Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego SKF VKM 61014 - fot.3
  • Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego SKF VKM 61014 - fot.4
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

334,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
SKF
Jednostka:
sztuka
EAN:
7316574568741
Średnica [mm]:
70
Szerokość [mm]:
26
Sterowanie rolką napinacza:
Hydrauliczny
Alternatywny zestaw naprawczy:
VKM 61053
Alternatywny zestaw naprawczy:
VKM 61072
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Rolka napinacza VKM 61014 firmy SKF

Parametry:
  • Średnica [mm]: 70
  • Szerokość [mm]: 26
  • Sterowanie rolką napinacza: Hydrauliczny
  • Alternatywny zestaw naprawczy: VKM 61053
  • Alternatywny zestaw naprawczy: VKM 61072

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (3 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego SKF VKM 61014

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Piotr

(26.01.2021)

5.0
Polecam, produkt pod żadnym aspektem nie odbiega od oryginału, bardzo dobra jakość wykonania, jak najbardziej wart ceny.

Opinia wystawiona dla Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego SKF VKM 61014

Poznaj opinie o produktach SKF w kategorii Rolka napinacza

michal.witek

(27.09.2016)

5.0
Warto wydać odrobinę więcej na TĄ Polską firmę, parametry wyższe niż części fabrycznych na 1 montaż. Polecam

Opinia wystawiona dla Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego SKF VKM 36030

waldi.s1

(22.04.2016)

5.0
Bardzo dobry zamiennik, wszystko pasuję, bardzo szybka wysyłka. Polecam.

Opinia wystawiona dla Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego SKF VKM 66008

Numery OEM

Szukaj zamienników dla VKM 61014 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AKRON-MALÒ 1570174
ASHIKA 140-02-201
AUTEX 641760
AUTOKIT 03.609
BLUEPRINT ADT37661C
BLUEPRINT ADT396503
BLUEPRINT ADT396504
BTA E32008BTA
DAYCO APV2260
FEBI 27557
FLENNOR FS99346
GATES T38286
HBJAKOPART J1142049
HONDA 31179-R0A-005
HUTCHINSON T0416
INA 534 0016 10
INA F-226239.10
INA F22623910
IPD 14-0755
JAPANPAR TP-201
JAPKO 140201
KAVO PARTS DTP-9001
KAVO PARTS DTP-9003
LORETT TOA5187
LUCAS LA0466
MAPCO 24590
MAXGEAR 54-0567
NIPPARTS J1142049
NISSA 11752-2W200
NISSA 11752-2W202
NISSA 11752-2W203
NISSA 11752-2W20A
NPS T110A03
OPTIMAL 0-N1462
OSSCA 11588
QUINTON HA QTA1053
SNR GA369.00
STELLOX 03-40164-SX
SWAG 81 92 7557
Stark SKTP-0600264
TOYOT 16620-0D020
TOYOT 16620-0D021
TOYOT 16620-0W093
TOYOT 16620-22010
TOYOT 16620-22011
TOYOT 16620-22012
TOYOT 16620-22013
TOYOT 16620-22013 (Piston)
TOYOT 16620-22013 (pulley)
TOYOT 16620-22034 (Piston)
TOYOTA FAW 16620-0W093
TOYOTA FAW 16620-22012
TRISCAN 8641 133002

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Rolka napinacza VKM 61014 pasuje do Twojego auta

 

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >

Rolka napinacza

Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska klinowego lub wielorowkowego. Pasek ten odpowiada za napędzanie działania m.in. pompy wody czy alternatora oraz umożliwienie dostarczania mieszanki paliwowej do komory spalania. Nieprawidłowe napięcie paska sprawia, że uruchamiane przez niego urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Przekłada się to również na ograniczenie możliwości akumulatora, przez co mogą występować problemy z odpaleniem silnika. Tym samym awaria któregokolwiek z elementów konstrukcji napinacza, w tym również rolki, w zasadzie uniemożliwia jazdę samochodem.

W dzisiejszych pojazdach spotkać można zarówno rolki wielorowkowe, jak i gładkie. Pierwszy typ pojawia się tam, gdzie występuje pasek klinowy. Ostatnimi czasy jednak pasek klinowy traci popularność, a konstruktorzy coraz częściej decydują się na wersję wielorowkową, co wymaga również zastosowania rolki z rowkami. Różnica pomiędzy poszczególnymi rolkami napinacza polega także na zastosowanych materiałach. Producenci oferują szeroki wybór rolek metalowych, jednak pojawiają się również modele z tworzywa sztucznego, które często wcale nie odstają jakościowo.

Awarie rolki napinacza dotyczą zwykle wytarcia jej powierzchni. Efektem tego jest nie w pełni efektywna praca napinacza lub jej całkowite zatrzymanie, a w konsekwencji uniemożliwienie prawidłowego działania paska i problemy na poziomie zapalenia samochodu. Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.

SKF

Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.

Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że ​​części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.

Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, ​​dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).

SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze